Advertentie | |
|
![]() |
|
- vergeet niet gezond te eten anders word je sneller ziek en dat is vervelend als je wilt blijven feesten. neem desnoods vitamine tabletten.
- koop levensmiddelen altijd zo goedkoop mogelijk. de aldi is de shit ![]() - heb altijd reserve (gloei) lampen of kaarsen in de buurt - gouden gids, zul je vaak genoeg moeten raadplegen. - kookboek voor studenten. snelle, makkelijke en goedkope gerechten dus. - reserve geld is altijd handig, veel studenten gebruiken hun roodstaan mogelijkheid om meer te gaan feesten oid, maar dat is niet handig. die kun je beter met rust laten voor erg belangrijke dingen. ik heb overigens geen ervaring met studentenkamers, heb wel samen gewoond met mijn zus, maar die was vrijwel nooit thuis. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
ga (als het kan) op kamers met mensen die je al kent
en vertrouwd en huur gewoon een gezinswoning met 3 of 4 man (als je ereen kan vinden) dat kost ongeveer de helft van een studenten kamer en het is meestal een stuk ruimer
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
derde oog Verwijderd | 54 | 08-12-2007 15:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Archieftopic: wie schreef wat wanneer? Verwijderd | 17 | 01-02-2007 11:59 | |
Verhalen & Gedichten |
MIJN VERHAAL: Nina's droom Nandje | 24 | 30-07-2006 20:41 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Kanarie Verwijderd | 18 | 21-06-2004 13:35 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Lifestyle |
je kamer french kiss | 100 | 09-05-2002 19:41 |