Advertentie | |
|
![]() |
|
Nou, om uit te leggen wat Indigo-kinderen/nieuwetijds-kinderen zijn zal ik je een link geven, want daar staat het vast completer op dan ik het zou kunnen uitleggen:
www.indigokind.nl Jah, wat betreft de prikkeling die hij je kan laten voelen, volgens mij is dat niet zoveel bijzonders en nu ken ik de jongen verder niet, maar als mensen dat soort dingen hardop gaan zeggen, dan word ik persoonlijk altijd wat skeptisch. De opmerking: "ik weet hoe je bent" ![]() Da's een mooie opmerking, maar is hij daar verder nog op ingegaan, want als dat niet het geval is vind ik het persoonlijk nogal een loze opmerking. Kort samengevat (want daar ben ik dol op): de term indigokinderen bestaat, maar ik ben er van overtuigd dat een boel mensen hopen dat ze meer zijn dan ze daadwerkelijk zijn en daarom ben ik nogal skeptisch met dit soort dingen.
|
Verwijderd
|
Ik dacht ik ga eens naar die site.. en ik lees:
-------------------------------------------------------------------------------- De informatie op deze website is afgestemd op mensen (van jong naar oud) die zich niet begrepen voelen, last hebben van heimwee (terug verlangen naar huis), hyperactief zijn (adhd), niet meer actief zijn (add), gewoon anders zijn dan anderen, helderziend zijn, heldervoelend zijn, helderwetend zijn, paranormale gaven hebben, autistisch genoemd worden, dyslectisch verklaard zijn, faalangst hebben, onzeker zijn, angstige dromen hebben, beelddenker genoemd worden, of er gewoon geen zin meer in hebben. Waarom zijn er babies die al kunnen lezen als ze 1 jaar oud zijn, waarom zijn er mensen die kunnen lezen met hun voeten en oren, waarom zijn er mensen die weten wat een ander voelt, waarom verlaat een toenemend aantal jeugdigen de school (ze willen gewoon niet meer), waarom wilt een groot aantal mensen in het bedrijfsleven gewoon iets anders, waarom, waarom, ...........? en verder op lees ik: Wat is een Nieuwetijds kind, Nieuwe tijdmens, Indigo kind of Indigo mens? Wel als je je aangetrokken voelt tot de eerste alinea's zal je zeker behoren tot de categorie Nieuw tijds mens. vooral dat dik gedrukte stukje (dat heb ik dus even voor jullie gemarkeerd..) viel me op.. het lijkt me dat elk kind onzeker is.. en voor de rest zijn er genoeg mensen die faalangst hebben, dyslectisch zijn en enge dromen hebben..... Lijkt me niet echt geloof waardig en idd meer gericht op het feit dat mensen iets meer dan gewoon willen zijn... |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #2 Geel | 244 | 08-06-2010 00:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hardlooptopic. Verwijderd | 500 | 23-06-2007 20:01 | |
Psychologie |