Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2003, 18:50
jamaifan15
jamaifan15 is offline
Ik ben verliefd op een jongen waar we mee omgaan in ons groepje. Opzich niks vreemds maar hij is verliefd op een goeie vriendin van me die ook in dat groepje zit. En telkens als we samen met z'n allen een film gaan kijken gaat hij telkens naast haar zitten en aan haar plukken terwijl hij weet dat ik verliefd op hem ben!!!! zij weet ook dat ik hem heeeel erg leuk vind en gaat dan toch uitdagend naar hem toe doen terwijl ze weet dat hij daar gevoelig voor is. Ze doet dit niet expres maar het is wel heeel erg vervelend!!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-07-2003, 18:52
Phylicia 14
Phylicia 14 is offline
hmmzz...

das wel heel moeilijk...
heb je al met die vriendin gepraat?
en vind die vriendin hem ook leuk???

Laatst gewijzigd op 01-07-2003 om 18:59.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 19:03
Toffe-Tjik
Toffe-Tjik is offline
ow dat gevoel ken ik.... eerst had ik met een jongen afgesproken enzo en toen gingen we een paar dagen later naar amsterdam met hem en nog 2 andere...want het was 30 april...

toen we daar waren was alles heel leuk en s'avonds ook nog een paar dagen erna ook en later vond hij die ander leuk en negeerde hij mij steeds en toen vroeg ik of ie nog verliefd op me was (want dat was hij trouwens eerst wel) en toen zei hij nee en toen hij wel zeg maar lekker met haar flirten...

maar toen heb ik voor mezelf gezegt laat hem maar stikken en het was wel ff moeilijk maar, het is uit eindelijk wel gelukt....
Oud 01-07-2003, 19:19
jamaifan15
jamaifan15 is offline
heb er niet met haar over gepraat maar dat is gezien een andere situatie onmogelijk over dit onderwerp En gelukkig vind zij hem niet leuk!! Ze vind hem gewoon aardig maar zou nooit verliefd op hem kunnen worden zegt ze.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 19:21
Verwijderd
wat een kut vriendin is dat dan zeg,.................. dit is echt fake.
gooi die vriendin weg en laat die jongen ook maar gaan. er zijn nog zat leuke jongens op deze aardkloot (look at me )
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 19:43
Verwijderd
Verplaats je in hun situatie en wedden dat je 9 van de 10 keer hetzelfde zou doen als hun doen. So get over it en ga door met ademen. Bereid je maar vast voor dat niet iedereen in de wereld of in je eigen wereldje rekening zal houden met je gevoelens.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 19:50
Verwijderd
Heb t zelf tig keer gehad.
Dan vond ik een jongen leuk en dan vond hij óf mijn beste vriendin óf mijn zusje (!) leuk.
Ik heb daar veel verdriet van gehad.
Op een gegeven moment wou ik niet meer dat mijn zusje meeging naar vrienden en met mijn huidige vriend was ik ook heel bang dat hij verliefd zou worden op mijn zusje of mijn beste (nu niet meer) vriendin..
heel af en toe heb ik af en toe zo'n aanvalletje, zoals op de verjaardag van die vriendin, toen hij heel veel bij haar was en niet bij mij, maar hij weet t en zegt dan later sorry en stelt me altijd gerust. gelukkig vertrouw ik m 100% dus ben niet meer zo bang..

ik weet dat t kut is, maar dan moet je daar op een gegeven moment ook mee leren leven. Hij vind je niet leuk... dan is het al helemaal niet leuk dat zij dan ook zo doet en misschien zou je dat aan moeten geven.
Verder kan je denk ik niet zoveel doen.

Ik weet dat t misschien lullig klinkt, maar ooit komt er een jongen en die gaat voor jou...

Kussie en sterkte..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten