Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2003, 12:45
Secret_girl3
Secret_girl3 is offline
Ik heb nu al een half jaar een hele lieve vriend , alleen lijkt het net alsof ik ziekelijk jaloers ben.

Als hij op een bepaalde manier kijkt naar een meisje word ik gek en maak ik verkeerde opmerkingen...
Ik ben ook heel snel boos op hem daarom...
Maar ook, als hij een opmerking maakt... bijv... wat een lekker wijf..... dan voel ik me zo min...

Ik wil heel graag met hem verder alleen wat moet ik doen om te veranderen...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-07-2003, 12:47
Faery
Faery is offline
Hij moet niet elke dag een vleeskeuring houden, hoe kansloos. En jij moet je maar inhouden, want je maakt dat arme schaap nog eens gek.
Oud 03-07-2003, 12:54
Verwijderd
je moet em niet zo claimen,..... laat em lekker.........................................ik heb nu een beeld van een echte bitch voor me .

dat doe je gewoon niet,...... relax, rook een d00b13 en zie dan maar weer eens verder
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 13:10
Verwijderd
Citaat:
Secret_girl3 schreef op 03-07-2003 @ 13:45:

niet ziekelijk jaloers doen?

laat hem gewoon, zo zijn jongens
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 13:29
Verwijderd
Jaloers zijn is menselijk. Alleen soms behoorlijk irritant, ik ken het. Al had ik het vooral in het begin.

Maar hoe je het kan veranderen, je hebt al een half jaar wat, dus je hebt geen rede om jaloers te zijn. Hij vindt jou leuk, anders was hij allang bij je weg!

Maak je niet te snel boos, en opmerkingen die hij maakt, zo zijn jongens af en toe nou eenmaal, maak je daar ook niet te druk over!
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 14:43
Billy_bob
Billy_bob is offline
Citaat:
Secret_girl3 schreef op 03-07-2003 @ 13:45:
Ik heb nu al een half jaar een hele lieve vriend , alleen lijkt het net alsof ik ziekelijk jaloers ben.

Als hij op een bepaalde manier kijkt naar een meisje word ik gek en maak ik verkeerde opmerkingen...
Ik ben ook heel snel boos op hem daarom...
Maar ook, als hij een opmerking maakt... bijv... wat een lekker wijf..... dan voel ik me zo min...

Nou sorry maar hij hoeft ook echt niet te zeggen wat een lekker ding ofzo IN IEDERGEVAL niet in jou bij zijn. Dat is gewoon ronduit FOUT!
Dat is minachtend tegen over jou en begrijp dan goed dat jij je zo voelt! probeer je gewoon niet zo druk te maken om vanalles, dat maakt je relatie ook stukken fijner! En als hij zo blijft doen moet je daar maar eens over praten dat jij dat niet leukt vind. Niet alleen jij moet veranderen als ik dit zo lees maar ook hij! Maak je gewoon niet zo druk.
Oud 03-07-2003, 21:19
barbara.inc
barbara.inc is offline
Heb ik ook altijd, maar ik blijf dan maar denken: Hij heeft iets met MIJ, dus dan ben IK voor hem ook wel leuker dan die mislukte Pamela Anderson (oid) wannabe...
En tja, mannen kijken nou eenmaal graag...maar zolang het bij: Look but don't touch blijft, is het toch niet erg?
Wat mannen graag zien en wat ze graag als vriendinnetje hebben, verschilt vaak ook nogal...Als vriendinnetje willen ze niet alleen een mooi meisje, zoals die waar ze naar kijken, maar ook een meisje met inhoud, humor, met wie ze kunnen praten enz...en dat hele pakket heb jij blijkbaar voor hem, en al die anderen toch echt niet....
Oud 03-07-2003, 21:20
barbara.inc
barbara.inc is offline
Ow ja, en zeg hem wel ff dat je het niet erg vindt als hij naar andere meisjes kijkt, of dat hij ze lekker wijf noemt, maar dat hij die info niet met jou hoeft te delen, dat stoere gedrag moet hij maar mooi met zijn vrienden doen!
Reageren

Regels voor berichten