![]() |
||
Citaat:
vooral de muesli die ik 's morgens eet is moeilijk te controleren er zit van alles in maar Zonnatura beweert dat zij geen vitamine/mineralen-overzichten hebben ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
het is misschien goed voor me snel een overzicht te maken van wat ik eet en binnenkrijg bij nader inzicht wil ik ook niet teveel vitamine C binnenkrijgen is ook niet gezond geloof ik |
![]() |
|
![]() |
Een gezonde evenwichtige voeding bevat voldoende vitaminen.
(dat klinkt cliche, maar is wel waar.) Het feit dat jij geen dierlijke produkten eet, maakt het al wel een stuk moeilijker. Solgar is een oud en gerenommeerd merk, ook via internet te koop-en dus goedkoper-bij de digitale apotheek oid, en die hebben vast wel een aanvullend multipreparaat voor veganisten.
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik slik multivitamine voor vegetariers en veganisten van solgar. ik geloof tenminste dat het dat merk is. zelf ben ik veganist. bij de natuurvoedingswinkel raadden ze me dat merk aan en ik zag dat van de risicostoffen (stoffen die veganisten makkelijk tekort komen) meer in zit dan van andere stoffen
![]() of je een overdosis binnenkrijgt hangt ook af van wat je verder eet... volgens mij kan je alleen achter de voor jou juiste hoeveelheden aanvullende vitamines komen bij een dietiste.
||
Citaat:
's Middags rond 12 uur: Boterham met kekerwerwtenpasta en hazelnootpasta of pinda-rozijnenpasta (3 keer in de week ofzo) 's Middags rond 3 uur: handje amandelen/walnoten 's Avonds: avondeten, zo'n 4 keer in de week met een vegetarische schijf of tofu oid 's Avonds: Gemixte banaan/appel/peer/kiwi/sinaasappel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik eet gewoon hazelnootpasta van de natuurwinkel, de pinda-rozijnenpasta koop ik ook daar. Cashewnotenpasta ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
C-1000 Vitamine Verwijderd | 2 | 17-08-2011 06:18 | |
Lichaam & Gezondheid |
vegetariër: dingen bijslikken? Verwijderd | 55 | 13-01-2004 20:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Multi-vitamine Pil Ochlocraat | 7 | 14-08-2003 21:38 | |