-dit is sarahbressers die geen zin heeft om uit te loggen-
Citaat:
edgaar5000 schreef op 30-06-2003 @ 14:46:
he, ik vind je gedicht niet mooi of origineel maar het heeft wel iets sarcastisch en daar houd ik wel van.
Ik vind het niet mooi als je verkleinwoordjes gebruikt; gezichtje, leventje, weet ook niet precies waarom, kwestie van smaak ofzo.
|
Dank voor uw reactie. Ik vind mijn gedicht zelf ook niet mooi of origineel, en ik heb een ontzettende hekel aan verkleinwoordjes in gedichten. Verder klopt het metrum niet, naja, per regel wel maar het verandert elke regel, het rijm klopt niet (city-city), er staat totale onzin in (als er een trein over je rijdt zie je er niet uit als een pas ontpopte vlinder, dan zie je er uit als een verpletterd en uitgesmeerd lijk), het rijm is geforceerd (wat heeft new york er mee te maken?), de helft van het gedicht is cliche (de eerste twee regels van elke strofe), er staan dingen in die niet in gedichten horen maar in doktersromannetjes (haar jonge lippen), enzovoort.
Ik hoopte allemaal positieve reacties van geëmotioneerde meisjes van veertien te krijgen, maar dat valt dus tegen