![]() |
|
Ja, Unity Rally Hardcore Fest
In Hardenberg, ongeveer 25 min. treinen vanaf Zwolle. Kosten zijn 8 Eurie, en het begint om 14:00. Bands: Kill Your Idols (USA) Under Siege (DE) Cataract (CHE) Deadsoil (DE) Liar (BE) The Deal (BE) One Man And His Droid (DE) Daily Fire (NL) Darwin (NL) Razor Crusade (NL) 5 Year Plan (NL) Born Suspicious (NL) Kismet (NL) Wie gaat? Kansloze mensen kunnen evt. vanaf Zwolle met korting mij meereizen. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() dat komt omdat ik m'n papa een plezier wilde doen, dus nu moet ik 70 km in 2 dagen skieleren. aargh. dus, ik kan sowieso niet, helaarsch. tnx anyway
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ik heb gelijk hun cd MET handtekeningen verbrand naar de eeuwige emo-hel. nee geintje.. op dat album van mij valt dat wel mee. hebben ze dan nu ook emo gezeik?
|
![]() |
darwin is mijns inziens geen emoPUNK en ik dacht dat dat was wat dood moest.
verder... ik dacht dat meereizen met korting niet meer mogelijk was? dus kansloze mensen komen er dan gewoon niet ![]() oh enne... ik ga niet naar t festival.. niet omdat ik kansloos ben, maar gewoon omdat ik de bands die moeite niet waard vind (bovendien is het nu al bezig ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Ok! Recentie!
Darwin Erg vet, nieuwe nummers klonken beter dan de oude nummers die ze live speelden. Meer zang erin, meer melodie, meer rock en meer emo. Erg vooruit gegaan ![]() Days In Grief Leuk, emoskatepunkhardcore, helaas nergens cd's te vinden ![]() Metalcore kutbands Wat een gekrijs, echt kut. Forummers gezien: Hukkie ![]() |
![]() |
|
|