Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
verstandig dat je niet kiest voor 'voorgebakken' linux. ik persoonlijk vind bijvoorbeeld suse en redhat erg traag, debian is een stuk sneller. [edit]hangt er natuurlijk wel vanaf wat en hoe je 't installeert enzo...[/edit]
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Slackware is een distributie die onder de linuxexperts in trek is. Het is snel, stabiel en right to the point. Alleen moet je wel zelf klooien met commandopromts en de hele rataplan om het systeem te configureren.
||
![]() |
Citaat:
beide systemen werken met source-lists netzoals debian's apt dat doet (alleen kent urpmi geen apt-get upgrade tegenhanger afaik) |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Linux] Vragen en onduidelijkheden Krekker | 20 | 19-05-2005 21:04 | |
Software & Hardware |
[besturingssyst.] Win2k met Linux (op SCSI) Verwijderd | 5 | 29-05-2004 09:11 | |
Software & Hardware |
[Linux] Geluid + Basisbeginselen I-brahimovic | 19 | 05-07-2003 10:04 | |
Software & Hardware |
[Linux] Diverse vragen Martin | 6 | 29-03-2003 09:12 | |
Software & Hardware |
[Linux] Discussie over Knoppix en andere Linux distributies Cryptic Winterstorm | 80 | 09-03-2003 21:29 | |
Software & Hardware |
"ik wil met Linux beginnen!" dystopia | 17 | 18-01-2003 23:45 |