Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Is nu zo'n 4 maanden geleden denk ik. Maar ja...mijn vader zei dat het gerust een jaar kan duren ![]() En dat terwijl ik het er gister toevallig nog over had met collega's en die hebben van wat ze van vorige zomervakantie nog kregen al gekregen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ik hoorde op rtlz dat ze volgens mij a.s dinsdag er nog 70000 over zouden hebben en dat ze dat in 2 weken wilde afhandelen. Dus eigenlijk zou je nog maximaal 2 weken moeten wachten. Ik heb net afgelopen donderdag mijn 185 eurootjes van 2002 terug gekregen, net op tijd voor de vakantie ![]() |
![]() |
|
ik niet helaas, die accountant die dat allemaal heeft ingevuld hebbe weniks meer van gehoord
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
belastingdienst is laat met uitbetalen. stond laatst nog wat over in krant. wel lullig, want als ze zelf geld nodig hebben staan ze meteen bij je op de stoep.
als je voor 1 april ingediend hebt dan zou je het onderhand al moeten hebben. Heb je dit na 1 april gedaan dan zal het nog wel ff duren. |
![]() |
|
nou, ik heb dus nu wel een bericht gekregen dat het verrekend is gelukkig. Ik was al bang dat er iets verkeerd gegaan was. Met die code aanvragen voor elektronische aangifte ofzo.
Maar ja.....het was dus wel allemaal goed gegaan. Nu moet ik alleen wachten op een brief waar ik mijn rekeningnummer mee kan doorgeven. Want die hebben ze opeens niet bij de belastingdienst ![]() Als ze die brief dan gewoon bij die brief die ik gister heb gekregen gedaan hadden zou dat toch veel efficienter zijn ![]() Maar ja....
|
|