Advertentie | |
|
![]() |
|
njah, ksnap wel waar je bezorgdheid vandaan komt hoor... kdenk dat het minder voorkomt dat twee jongens in 1 bed samen slapen dan twee meisjes he? wel euhm... kzou zeggen: als je echt ongerust bent, vraag jezelf dan eens af of er enige kans is dat jouw vriend homo of bi is, in gedrag bijvoorbeeld en zow. en vraag het gewoon eens aan hem, wees gerust dat hij eerlijk tegen je zal zijn! als je er mee blijft rondlopen maak je alleen je eigen én je relatie stuk hoor... trek het je niet aan, het zal wel niets zijn!!! *kus*
|
Beetje lullige reacties hier.
Maar als je je zo onzeker voelt, waarom praat je er dan niet met je vriend over? Ik denk dat je je echt geen zorgen hoeft te maken. Ik sliep ook altijd met mn vriendinnen in één bed: lekker warm èn lekker gezellig...!!!
|
Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken hoor, als twee gasten bij elkaar in bed slapen betekent het niet dat ze meteen gevoelens ofzow voor elkaar hebben hoor....., nix aan et hand je lijkt me
![]()
|
kweenie, er zijn wel heel veel meisjes die reageren en zeggen dat ze vaak bij elkaar in bed liggen, maar bij jongens vind k ut op de één of andere manier toch anders... meisjes zijn sowieso wat kleffer en 'aanhankelijker' -met elkaar-
kheb eigenlijk nog nooit gehoord van twee jongens die met elkaar in één bed slapen... en al helemaal niet als er nog twee bedden zijn om in te slapen... nou alsjeblieft niet gelijk reageren van: "hoezo zou dat anders zijn...?!!!" of "jezus! alsof je dan gelijk homo bent" ![]()
||
Citaat:
![]() en dat het bij meisjes wel zou kunnen en bij jongens niet, tja, jammer dan. imo is die vriend van je nu echt niet opeens homo maar als je er over twijfelt en je er niet goed bij voelt, vraag t, zou ik zeggen... /Edit ik geloof dat ik t erger zou vinden als zijn beste vriendIN bij m in bed zou liggen |
![]() |
|
![]() |
Ik zou me der niet druk over maken als ik jou was. Ik heb laats ook bij een goeie vriendin in bed geslapen. Dat betekent toch niet dat ik pot ben???
Ook al vind ik eht wel een raai idee 2 jongens in 1 bed maar ja. Ach als je 1 jaar met hem samen bent houd die echt wel van je en is die echt geen homo ofzo. xxx mij |
![]() |
|
hm... nou beste vriend lijkt me niet erg. (de beste vriend van mijn vriend slaapt ook bij hem in bed, vind ik niet erg hij heeft ook maar een bed, maar ja... ) Als het een meisje was, zou ik het echt niet leuk vinden, maar een jongen zou ik niet zo'n moeite mee hebben. Hoeft helemaal niets te betekenen, toch?
|
mwah..
ik slaap ook als ik bijv bij mn neef blijf pitten ook met hem in 2 persoonsbed, en ook met mn broertje als we bij ons pap blijven pitten.. maar ik weet 100% zeker dat ik geen homo gevoelens oid heb... denk niet dat je er wat achter moet zoeken
|
Verwijderd
|
Nou, het heeft echt niet altijd iets met homoseksuele neigingen te maken hoor. Mijn ex sliep ook wel eens met zijn beste vrienden (en dan natuurlijk wel eentje tegelijk, maar hij heeft het met meerderen gedaan) en dat was dan gewoon omdat het gezellig was. En het was makkelijker dan met een ander bed slepen enzow..
Mjah.. Ik heb eigenlijk nooit angsten gehad dat ze dan hun handjes niet thuis konden houden ofzow.. Maargoed, ik vind die reacties wel erg kortzichtig en er worden te snel conclusies getrokken.. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb ook al dikwijls met vrienden in 1 bed geslapen, maar ben ik daarom nu homo?
Ik heb een twijfelaar ( anderhalve persoon ) en ik ben niet groot of dik dus kunnen we er gerust met 2 in. Het is nu al een tijdje geleden dat ik dat gedaan heb maar echt problemen heb ik er niet mee. Gewoon gezellig babbelen tot een stuk in de nacht, wat is er leuker? De maatschappij heeft er echter wel problemen mee. Als twee meisjes van een jaar of 16-17 hand in hand lopen dan is daar niets mis mee, maar als twee jongens dat zouden doen zouden ze als homo beschouwd worden. Als je echt vermoedens hebt dat ie bi is dan vraag je het beter maar ik denk dat je er niets achter moet zoeken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
is het een 1 of 2 persoonsbed waar ze in sliepen? al was het 1 persoons dan maakt het trouwens nog geen ruk uit maaretja
![]() ikzelf heb echt met iedereen al in bed geslapen geloof ik, tot en met een hond aan toe (ja het was wild die nacht ![]() vooral in de zomervakantie, met zen 12en in 1 huis en amar een paar bedden en 1 bank hebben, boeiend dan ga je gezelli samen toch? of het nou een meid of een gast is, ik schop ze er zowieso weer uit in mijn slaap ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ach, als mijn zus en ik bij twee vrienden van ons slapen dan gaan we ook gewoon met z'n vieren op twee matrassen liggen, lekker warm ook... en dan is 't zelfs nog MMVV
![]() Maar je zei al dat je het niet belangrijk vindt, goedzo ![]() En ja, de meeste jongens zouden niet zomaar met een andere jongen in één bed slapen... dus wees blij dat jouw vriend zo open minded is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hmm. OK. Vreemd. Hoe dan ook: Het zal allemaal wel loslopen. Ik slaap ook weleens bij een vriend oid na het uitgaan. Gaan we 's nachts nog GameCube spelen op bed. Vallen we daar gewoon in slaap.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind sommige reacties een beetje onaardig. De topicstartster stelt gewoon een vraag en oordeelt helemaal niet heel erg ofzo. Ze vraagt zich gewoon iets af, zou ik in haar plaats ook doen denk ik. Maargoed, misschien kun je het beste aan hem vragen wat de rede ervoor was. En verder: hij vertelt het je gewoon, dat is toch al een geruststelling? ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als mijn vriend (die ik overigens niet heb) met zijn beste vriend in een bed zou slapen zou ik daar niet moeilijk over doen hoor - als hij nou met een meisje in een bed zou slapen zou ik het al wat minder vinden maar ik heb ook eigenlijk geen recht van spreken - ik slaap zo vaak samen met mijn beste vriend in een (tweepersoons) bed dus ik zie het probleem niet.
|
![]() |
|
nou, ik zou t toch wel erg vreemd vinden eerlijk gezegd. bij meisjes is t toch een beetje anders. meisjes knuffelen ook elkaar, of geven weleens een zoen op de mond wat jongens ook niet doen. zo slapen meisjes ook sneller met een andere meid in bed dan jongens. daarom zou ik t toch wel erg vreemd vinden.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Mijn (ex) vriend Sonyaykh | 14 | 31-12-2011 16:30 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Liefde & Relatie |
mijn oom en ik......Iemand lees dit aub HelpMePlease | 52 | 31-08-2004 16:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Spijt, een nieuw begin. Ingetjuhh | 13 | 16-07-2004 16:23 | |
Liefde & Relatie |
dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie Lady_L | 55 | 29-10-2003 19:08 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 |