Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-07-2003, 20:54
frestus
frestus is offline
ik hoorde dat bij mannen na de twintig alleen maar minder worden qua sex is dit echt waar en hoe is het als je ouder wordt kan je hem dan echt niet meer omhoog krijgen?

ik kan het me niet voorstellen maar heb wel het idee dat er genoeg te doen is aangezien mijn leeftijd...
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 20:56
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
na de 20?
hmmm...ik denk dat het pas na je 40 heel erg saai wordt
Oud 05-07-2003, 20:57
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
frestus schreef op 05-07-2003 @ 21:54:
ik hoorde dat bij mannen na de twintig alleen maar minder worden qua sex is dit echt waar en hoe is het als je ouder wordt kan je hem dan echt niet meer omhoog krijgen?
Na de 20? Na je 50e zul je bedoelen, dat is dus echt grote onzin. Na je 20e heb je juist als voordel dat veel mensen wat 'losser' worden, meer into wat extremere dingen zijn.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 21:02
Maddan
Maddan is offline
juistem, na de 20 word het slechter?? err das balen dan heb ik nog maar een half jaartje, ik hoop juist nog stukken beter te worden
Oud 05-07-2003, 21:06
Verwijderd
Na de 20 mag je geen sex meer. Hopeloos en ontzettend ranzig. Bahbah. (Leeftijdsgrens lag eerst op 30, maar we hebben 'm verlaagd naar 20 )
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 21:11
Justice
Justice is offline
Citaat:
Morgan schreef op 05-07-2003 @ 22:06:
Na de 20 mag je geen sex meer. Hopeloos en ontzettend ranzig. Bahbah. (Leeftijdsgrens lag eerst op 30, maar we hebben 'm verlaagd naar 20 )
Ok, ik leg me erbij neer... Ik gooi de handoek in de ring...
Oud 05-07-2003, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Justice schreef op 05-07-2003 @ 22:11:
Ok, ik leg me erbij neer... Ik gooi de handoek in de ring...
Jup, jij bent te laat. Jammer dan. Dat wordt hand in hand zitten met Jenny.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 11:37
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef op 05-07-2003 @ 21:12:
Jup, jij bent te laat. Jammer dan. Dat wordt hand in hand zitten met Jenny.
Muahahahhahhaa!!!
Oud 06-07-2003, 11:40
toto
toto is offline
nee ik heb ook zoiets gehoord... maar daarmee bedoelen ze het geloof ik echt alleen statistisch.... over dat je iets langer door kan gaan ( 2 sec. ofzo) en dat je dan het vruchtbaars bent enzo

maar bij vrouwen is er ook zo'n "grens" maar die lag rond de 23 geloof ik....

maar goed... allemaal leuk enzo hoor maar ik zou gewoon lekker door blijven sexen...tis nou niet zo dat je na je twintigste opeens je "drive" kwijt bent... toch?
Oud 08-07-2003, 10:53
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Ja er is idd wel een leeftijd waarop je het meest vruchtbaar bent. Maar je blijft nog jaren vruchtbaar hoor.

En de sex verminderd voorlopig ook nog niet, alles blijft nog tijden goed funtioneren.

Ik heb zelfs al vaker gehoord dat 60+ ers nog wel es seks hebben. Dus je hebt nog een hele tijd voor de boeg. Er is niet een bepaalde leeftijd waarop alles opeens ophoud. Alleen neemt de behoefte in de loop van de jaren af. Maar dat is zeker nog niet op je 20ste. Het afnemen van de behoeft zal ook wel iets met evolutie te maken hebben. Je bent immers op oudere leeftijd minder geschikt om kinderen op te voeden, je wordt namelijk stijfjes en zo en om dan te gaan springen en dollen met je kinderen dat werkt niet zo.

@frestus: Man je moet me niet zo laten schrikken. Volgens jou zou ik over twee maanden al een slechter seksleven krijgen. Jezus zeg, als t nog minder word Gelukkig weet ik beter.
Oud 08-07-2003, 11:07
Cæles
Cæles is offline
Ik heb ergens gelezen dat het hoogtepunt qua seks bij mannen inderdaad op de 20 ligt, en bij vrouwen rond de 40.......ben ik blij dat ik een vrouw ben
Oud 08-07-2003, 11:43
sofie3
sofie3 is offline
Zal dan toch niet het biologisch hoogtepunt zijn, kijk maar naar al die vrouwen die op hun 40ste een miskraam krijgen...
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 12:10
Cæles
Cæles is offline
Nee daar gaat het idd niet om. Het seksuele hoogtepunt voor mannen is rond hun 20ste, daarna word de seks steeds minder lekker ofzo......Daar ging het iig om in dat stukje wat ik heb gelezen, of het waar is weet ik zo net nog niet....

Regels voor berichten