![]() |
||
Citaat:
![]()
|
nee ik heb ook zoiets gehoord... maar daarmee bedoelen ze het geloof ik echt alleen statistisch.... over dat je iets langer door kan gaan ( 2 sec. ofzo) en dat je dan het vruchtbaars bent enzo
maar bij vrouwen is er ook zo'n "grens" maar die lag rond de 23 geloof ik.... maar goed... allemaal leuk enzo hoor maar ik zou gewoon lekker door blijven sexen...tis nou niet zo dat je na je twintigste opeens je "drive" kwijt bent... toch?
|
Ja er is idd wel een leeftijd waarop je het meest vruchtbaar bent. Maar je blijft nog jaren vruchtbaar hoor.
En de sex verminderd voorlopig ook nog niet, alles blijft nog tijden goed funtioneren. Ik heb zelfs al vaker gehoord dat 60+ ers nog wel es seks hebben. Dus je hebt nog een hele tijd voor de boeg. Er is niet een bepaalde leeftijd waarop alles opeens ophoud. Alleen neemt de behoefte in de loop van de jaren af. Maar dat is zeker nog niet op je 20ste. Het afnemen van de behoeft zal ook wel iets met evolutie te maken hebben. Je bent immers op oudere leeftijd minder geschikt om kinderen op te voeden, je wordt namelijk stijfjes en zo en om dan te gaan springen en dollen met je kinderen dat werkt niet zo. @frestus: Man je moet me niet zo laten schrikken. Volgens jou zou ik over twee maanden al een slechter seksleven krijgen. Jezus zeg, als t nog minder word ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Commentaar gevraagd Da_Real1 | 55 | 05-06-2005 03:50 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Seksualiteit |
Je meest extreme opwinding? sofie3 | 19 | 11-06-2002 22:54 |