Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2002, 10:23
sofie3
sofie3 is offline
Leek me wel 'ns een leuk onderwerp... herinneren jullie nog die ene keer dat jullie zo extreem opgewonden waren, dat je tot op de dag van vandaag er met een leuk gevoel aan terugdenkt? Zo'n beetje het gevoel van "als het nou niet gebeurd, krijg ik vanzelf ter plekke een orgasme?" Dat ene moment dat je zoooo opgewonden was, dat je je niet meer kon inhouden? Dat elk vezeltje in je lichaam snakte naar een sexueel hoogtepunt?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 10:51
Whuzz
Whuzz is offline
Als je zelf nou eens met een voorbeeld begint?
Vindt het altijd een beetje flauw om een topic te starten en dan zelf je ervaring niet als eerste te posten
Oud 06-06-2002, 10:59
Squall
Squall is offline
weer zo´n flapdrol met een plaatje van katie holmes blerggggg
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 11:47
birdy
birdy is offline
ik weet precies wat je bedoelt, ik zal het moment vertellen: mijn vriend en ik wonen ver van elkaar vandaan en we zouden elkaar door examens enzo 5 weken niet zien. maar opeens stond ie op een vrijdag bij me op de stoep, helemaal blij natuurlijk maar zijn ouders waren er ook bij die gingen s'avonds weg en wij gingen naar boven en op de trap begon het al. we verlangden er zo naar om elkaar te voelen. daarna volgde het elkaar ontkleden en heftige sex, oooh als ik daar aan terug denk krijg ik precies het gevoel dat jij beschrijft!!!
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 11:59
carla-tje
carla-tje is offline
Ik herinner mij die dag nog heel goed... ik was voor het eerst op vakantie met m'n vriend aan de Belgische kust. Het was ook meteen mijn allereerste vakantie zonder mijn ouders. Nou ja, vakantie, het was maar een paar dagen.

Het erge is eigenlijk dat de reden waarom ik zo opgewonden was, een geneesmiddel was. Tenminste, dat denk ik. In die tijd ging ik naar een psycholoog (voor allerlei persoonlijke problemen), en moest een anti-deppresivum nemen. Met als gevolg dat ik m'n vriend toen geloof ik wel drie keer heb besprongen (normaal ben ik iets beheerster). We zijn toen nauwelijks naar buiten geweest... Ik herinner mij ook nog een detail zeer goed: ik was de hele dag lang vochtig; en als we aan het vrijen gingen liep het vocht letterlijk langs mijn benen. Normaal heb ik dit nooit!! Vandaar dat ik denk dat het toen aan die medicijnen lag... We hebben zelfs gevreeen in de zetel, met de gordijnen open, op het laatst kon het mij niks meer schelen, het enige wat mij interesseerde was HEM voelen So, how's that for a story!
Oud 06-06-2002, 12:51
sofie3
sofie3 is offline
Mijn grootste opwinding ooit dateert van jaren geleden... toen ik op kamp was met een vriendje. We sliepen toen in een grote slaapzaal, met nog een stuk of 20 andere jongeren, in slaapzakken. Ik lag met mijn hoofd aan het hoofd van m'n vriend en we konden elkaar dus niet zien. Maar als we onze armen omhoog staken, konden we elkaar wel voelen. Nou, we hebben dus een half uur lang niks anders gedaan dan in het duister aan elkaars gezicht gevoeld, en aan elkaars vingers gelekt en gezogen. Dat was zoooooooo opwindend! Misschien het speelde het feit dat er niks kon gebeuren mee? Ik herinner me nog dat ik zo opgewonden was dat ik er buikpijn van kreeg! Had ik toen geweten wat ik nu weet, had ik er geen tien seconden over gedaan om mezelf tot een orgasme te brengen. Maar er is dus die vakantie helemaal niks gebeurd. <zucht> Ach, die jeugdige onschuld!
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 14:14
Whuzz
Whuzz is offline
Mijn grootste opwinding was denk ik de tweede keer dat ik seks had. Ik was de eerste keer niet klaargekomen, dus ik had nog wat tegoed zegmaar
Vriendin lag me al heel lang te strelen en te plagen, tot ik dacht dat ik bijna zou knappen van opwinding
Ben daarna ok nooit meer zo snel klaargekomen tijdens penetratie. 3 'halen' ofzo en het was gebeurd
Oud 07-06-2002, 07:53
M@TRIX
M@TRIX is offline
heb ik meestal als me vriendin me plaagt, is niet erg meestal is de sex alleen mar heftiger erdoor
Oud 07-06-2002, 14:14
Verwijderd
Ja, ik weet het nog.. en ik was toen echt HEVIG ongesteld.. Mn vriend zat de HELE tijd aan me en ik aan hem.. Volgens mij was het idd ook het feit dat het niet 'kon' dat me extra opwond, want je wil zo graag dan..

was errug frustrerend
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 22:37
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
das keivaak als ie me geile smsjes stuurt enzow

en ook de eerste keer dat we sex hadden..had ie me de hele avond op zitten geilen en ik vond het van de ene kant slecht om t zo snel te doen dus wou me inhouden maar hij maakte me zoooo gek dat ging gewoon niet en kep dr geen spijt van gehad nog geen seconde was zoooo ontzettend lekekr!!!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 23:27
Verwijderd
Citaat:
herinneren jullie nog die ene keer dat jullie zo extreem opgewonden waren, dat je tot op de dag van vandaag er met een leuk gevoel aan terugdenkt?
Ja, dat heb ik wel, daar denk ik nog wel aan terug, ik laat even in het midden welk moment dat was, maar ik denk dat zij het nog wel weet als ze dit leest.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 14:18
Verwijderd
Hm, kweenie, ik denk laatst een keer toen ik ongesteld was en zat te bedenken dat een vriend van mij toch wel een ontzettend lekker lichaam had... Mh...
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 23:49
Verwijderd
Ja dat weet ik nog wel.
Dat was toen mijn vriend (inmiddels ex) en ik elkaar net kenden.. En toen lagen we op bed en hij was met zijn handen m'n lichaam aan het verkennen, gewoon over m'n kleren heen.. Naja ik lag gewoon te rillen daaro..
En toen ie heeeeel langzaam onder m'n truitje ging.. Damn..
Ik was echt gigantisch opgewonden.. maar ben heel blij dat er nix is gebeurd toen en pas 3 weken later, want anders was het moment wel verpest denk ik..

Ja en het was niet eens seksuele opgewondenheid.. Zegmaar.. Twas zo spannend en zo intiem en zo... ooooeeehh *zwijmel*

Kmis hem
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 23:19
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Ja dat weet ik nog wel.
Dat was toen mijn vriend (inmiddels ex) en ik elkaar net kenden.. En toen lagen we op bed en hij was met zijn handen m'n lichaam aan het verkennen, gewoon over m'n kleren heen.. Naja ik lag gewoon te rillen daaro..
En toen ie heeeeel langzaam onder m'n truitje ging.. Damn..
Ik was echt gigantisch opgewonden.. maar ben heel blij dat er nix is gebeurd toen en pas 3 weken later, want anders was het moment wel verpest denk ik..

Ja en het was niet eens seksuele opgewondenheid.. Zegmaar.. Twas zo spannend en zo intiem en zo... ooooeeehh *zwijmel*

Kmis hem
jaw dat was spannend de geilste keer vond ik nog toen ik je 8 x liet komen die woensdag avond jees wat was je geil en jij maar zeggen dat je niet nog een keer kon komen

ik mis jou ook, ik zie jou lekker over 16 uur khou van jou

Laatst gewijzigd op 19-07-2013 om 09:39. Reden: naam verwijderd
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 00:03
Verwijderd
Citaat:
Soullar schreef:

jaw dat was spannend de geilste keer vond ik nog toen ik je 8 x liet komen die woensdag avond jees wat was je geil en jij maar zeggen dat je niet nog een keer kon komen

ik mis jou ook, ik zie jou lekker over 16 uur khou van jou
Leuk dat iedereen dat nu even weet

En ik kon er niets aan doen, was jouw schuld

Lofjoe 2

Ow trouwens.. tel jij het altijd ofzo?

Laatst gewijzigd op 19-07-2013 om 09:39. Reden: naam verwijderd
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 15:18
Kali
Kali is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

Leuk dat iedereen dat nu even weet

En ik kon er niets aan doen, was jouw schuld

Lofjoe 2

Ow trouwens.. tel jij het altijd ofzo?

wat ik niet snap is dat je her eerst over je ex hebt die dan precies geen ex meer blijkt te zijn?
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 17:18
skyscraper
skyscraper is offline
Jepz, de laatste weken wel iets vaker gehad. Dat ik echt ZOOOOO geil was dat ik gewoon maar aangeraakt hoefde te worden en gewoon wilde neuken, en er is een meisje op het forum hier die er gebruik van maakt
Oud 10-06-2002, 17:44
Verwijderd
Citaat:
skyscraper schreef:
Jepz, de laatste weken wel iets vaker gehad. Dat ik echt ZOOOOO geil was dat ik gewoon maar aangeraakt hoefde te worden en gewoon wilde neuken, en er is een meisje op het forum hier die er gebruik van maakt
goh... wie dan?

Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Kali schreef:

wat ik niet snap is dat je her eerst over je ex hebt die dan precies geen ex meer blijkt te zijn?
Das best een lang verhaal.. Maar je hebt idd gelijk..
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 22:54
Verwijderd
toen mn vriendin op mn ging zitten en ze haarzelf ging vingeren werd ik wel zo ongelooflijk geil dat als ik er weer aan trug denk per abuis n stijve van krijg...
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten