Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2003, 12:31
Linlilalove55
Linlilalove55 is offline
Heej....

Vorig jaar hep ik vervelende dingen meegemaakt met een leraar. Hij kon zijn hande nie bij zich houde en bestaste mij op plekke waar ik nie wilde.... Maar steeds als ik iets met mijn vriendje doe.. zoene of verder... Kom het beeld van die leraar weer in me op.. en wordt ik gewoon bang. Veel mense zegge dat ik het moet vergeten, maar dat lukt gewoon niet......

Weet iemand hier ist op? Heeft iemand ook zoiets meegemaakt?
Oud 09-07-2003, 12:33
Verwijderd
Citaat:
Linlilalove55 schreef op 09-07-2003 @ 13:31:
Weet iemand hier ist op?
Soms helpt praten.

iig praten met je vriendje, dan kan hij er rekening mee houden en dat jullie het langzaam op kunnen bouwen ed.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 12:39
Verwijderd
Dat je het gewoon maar moet vergeten vind ik onzin, dat gaat niet zo makkelijk..

Zoals Leonoor al zegt zou ik er zeker met je vriendje over praten. Hem uitleggen dat je telkens dat beeld krijgt en daar bang door wordt, dan kunnen jullie het samen misschien wat rustiger aan doen waardoor je het beeld van die leraar ms kunt vervangen met dan van je vriendje.

Je zou eens naar de huisarts kunnen gaan die je vervolgens door kan verwijzen naar professionele hulp die geschikt is voor jou. Zoiets kan toch best heftige gevolgen hebben en dat is helemaal niet vreemd..
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 12:43
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
hmm, jah eigenlijk al hetzelfde als hierboven is gezegd..
vergeten dat lukt waarschijnlijk niet zomaar,zit nog op dezelfde school? zie je die leraar nog? en heb je het op school verteld??

praten met je vriendje, dan kan hij je miss helpen, of weet hij het al??
en jah, miss is het wel nodig om proffesionele hulp te krijgen, das helemaal niet gek ofzo..
kuzzies mir
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 12:45
Linlilalove55
Linlilalove55 is offline
Citaat:
mir_1986 schreef op 09-07-2003 @ 13:43:
hmm, jah eigenlijk al hetzelfde als hierboven is gezegd..
vergeten dat lukt waarschijnlijk niet zomaar,zit nog op dezelfde school? zie je die leraar nog? en heb je het op school verteld??

praten met je vriendje, dan kan hij je miss helpen, of weet hij het al??
en jah, miss is het wel nodig om proffesionele hulp te krijgen, das helemaal niet gek ofzo..
kuzzies mir
Die leraar is naar een andere vestiging van onze schoolgemeenschap geplaatst dus ik zie hem niet meer. Mijn klas weet het geloof ik wel en mijn mentor enzo ook. Maar de directrice enzo denke dat het een misverstand van mij was.. dat ik ook waarom ik het zo erg vin denk. Ze geloofde me niet.... Alleen mn moeder, vriend en klas gloofde me.... die hbbn er dan ook wel wat voor gdaan.....
Oud 09-07-2003, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Linlilalove55 schreef op 09-07-2003 @ 13:45:
Die leraar is naar een andere vestiging van onze schoolgemeenschap geplaatst dus ik zie hem niet meer. Mijn klas weet het geloof ik wel en mijn mentor enzo ook. Maar de directrice enzo denke dat het een misverstand van mij was.. dat ik ook waarom ik het zo erg vin denk. Ze geloofde me niet.... Alleen mn moeder, vriend en klas gloofde me.... die hbbn er dan ook wel wat voor gdaan.....
Gelukkig heb je die steun dan wel gehad. Je vriend weet het dus al begrijp ik ook, dan neem ik aan dat hij het ook wel snapt wanneer jij het eng vindt met hem te zoenen en meer?

Geef wanneeer je bezig bent met hem in ieder geval duidelijk je grenzen aan, zodra het niet prettig meer is dat aangeven zodat je niet ook een naar gevoel krijgt bij je vriendje..
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 12:55
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Linlilalove55 schreef op 09-07-2003 @ 13:45:
iig geval mooi dat die leraar is overgeplaatst!! dan zie je hem tenminste niet meer.. vervelend dat die directie je niet geloofd, beetje vaag eigenlijk zoiets moeten ze toch wel serieus nemen??
als je dr mee blijft zitten kan je miss naar een vertrouwenspersoon op school gaan ofzo, en die kand an wel verder hulp regelen.. want k snap dat je hiermee zit..
hmm, jah verder weet k het ook nie...

kuzzies mir

Laatst gewijzigd op 09-07-2003 om 14:07.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 12:59
Riconoscente
Riconoscente is offline
Probeer te accepteren wat er gebeurd is, probeer in te zien dat wat hij deed niet met dezelfde intentie gebeurde als wat die jongens deden. Wat gebeurd is, hoort nu bij je, accepteer het gevoel, maar laat het niet je gevoel bepalen!!
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 13:50
Verwijderd
Je zou eventueel een klacht tegen hem in kunnen dienen. Schriftelijk ingediende klachten moeten serieus genomen worden en kunnen dus niet ontkent worden (ook niet door een rector of wat dan ook) of wat dan ook. Maar ja, dat moet je wel willen natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 14:42
Verwijderd
je kun idd een klacht tegen hem in dienen, niemand mag zoiets zonder jou toestemming dus hij kan ontslagen worden.
ik herken t wel, had t dan wel niet met een leraar maar met 2 jongens. tis al bijna 3 jaar geleden maar nog denk ik er soms aan, en als ik met een jongen ga zoenen, of verder, dan denk ik er ook aan, en dat houd mij wel tegen.
tis niet leuk... zeker niet om uit te leggen aan die jongen wrom ik dan niet verder wil gaan...
maar je moet t gwoon rustig laten inzinken...
kweet t verder ook niet.
sterkte dr mee.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 17:01
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Ik kan me van alle reacties het meest vinden in de reactie van Dusjcrib. Ik denk inderdaad dat het belangrijk is dat je er met een betrouwbaar persoon, zoals je huisarts of andere hulp, over kunt praten. Je vindt het misschien eng om aan je huisarts te vertellen, maar die is echt wel wat gewend en kan je goed helpen met je verhaal/probleem. Verder lijkt het me belangrijk dat jij duidelijk alat merken aan je vriendje wat voor jou nog wel 'gaat', en wanneer het gewoon niet meer fijn voor je wordt.

veel succes en sterkte ermee
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 15:24
smilegirl
smilegirl is offline
het niet vergeten en hulp zoeken meis...
zoiets kun je gewoon weg niet vergeten..
wat je wel kunt doen is leren hoe je er mee om kunt gaan in de toekomst..
tis gebeurt tis echt heel erg..je kunt er ni xmeer aan doen...
maar als je het gaat vergeten prop je het als ware weg..
en dan krijg je er later problemen mee..
dus zoek iets van hulp zodat je het kunt verwerken

sterkte ermee
kus smilegirl
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten