Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Geef wanneeer je bezig bent met hem in ieder geval duidelijk je grenzen aan, zodra het niet prettig meer is dat aangeven zodat je niet ook een naar gevoel krijgt bij je vriendje.. |
![]() |
||
Citaat:
als je dr mee blijft zitten kan je miss naar een vertrouwenspersoon op school gaan ofzo, en die kand an wel verder hulp regelen.. want k snap dat je hiermee zit.. hmm, jah verder weet k het ook nie... kuzzies mir Laatst gewijzigd op 09-07-2003 om 14:07. |
![]() |
|
Verwijderd
|
je kun idd een klacht tegen hem in dienen, niemand mag zoiets zonder jou toestemming dus hij kan ontslagen worden.
ik herken t wel, had t dan wel niet met een leraar maar met 2 jongens. tis al bijna 3 jaar geleden maar nog denk ik er soms aan, en als ik met een jongen ga zoenen, of verder, dan denk ik er ook aan, en dat houd mij wel tegen. tis niet leuk... zeker niet om uit te leggen aan die jongen wrom ik dan niet verder wil gaan... maar je moet t gwoon rustig laten inzinken... kweet t verder ook niet. sterkte dr mee. |
![]() |
|
Ik kan me van alle reacties het meest vinden in de reactie van Dusjcrib. Ik denk inderdaad dat het belangrijk is dat je er met een betrouwbaar persoon, zoals je huisarts of andere hulp, over kunt praten. Je vindt het misschien eng om aan je huisarts te vertellen, maar die is echt wel wat gewend en kan je goed helpen met je verhaal/probleem. Verder lijkt het me belangrijk dat jij duidelijk alat merken aan je vriendje wat voor jou nog wel 'gaat', en wanneer het gewoon niet meer fijn voor je wordt.
veel succes en sterkte ermee ![]() |
![]() |
|
![]() |
het niet vergeten en hulp zoeken meis...
zoiets kun je gewoon weg niet vergeten.. wat je wel kunt doen is leren hoe je er mee om kunt gaan in de toekomst.. tis gebeurt tis echt heel erg..je kunt er ni xmeer aan doen... maar als je het gaat vergeten prop je het als ware weg.. en dan krijg je er later problemen mee.. dus zoek iets van hulp zodat je het kunt verwerken sterkte ermee kus smilegirl |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Liefde & Relatie |
hierdoor ben k echt kapot.... weet t niet nu ludachris | 45 | 06-07-2004 23:40 | |
De Kantine |
Wat is de beste grap die jij met iemand hebt uitgehaald? Pan Am | 30 | 08-12-2002 15:30 |