Advertentie | |
|
![]() |
|
hier komen mijn geintjes van de middelbare school...
1 leraar, ene meneer Steenens, had zo'n bureau wat op een verhoging stond. Die man was zooooooo'n eikel en hij sloeg altijd hard met zn vuist op tafel als ie boos was en dat was vaak. Wat hebben we een x gedaan... bureau precies op t randje gezet zodat ie nog net bleef staan. Die vent komt binnen, merkt nix en gaat zitte. Wij die vent narren en hij boos worden. Slaat ie keihard met zn vuist op het bureau (wat al nie goed stond ![]() ![]() ![]() ![]() en ooit had ik ee lerares engels die zulke ONTZETTEND SMERIGE ROTTENDE tanden had (bruin met groen scheef enz,) en daar zat ik elke les voor! (k zat vooraan tegen t bureau) GADVER! op 1 april gaven ik & mn vrienden haar een kado: tandpasta, tandeborstel, mondwater, tandenstokers. Met een briefje erbij: ALS U DIT GEBRUIKT DOET U VEEL MENSEN EEN GROOT PLEZIER!!!! ![]() en 1x laxeermiddel in de koffie van een natuurkunde leraar gedaan. De volgende dag was ie ziek. Vreemd.... En scheikunde dat was een waar feest gewoon je kent toch die douches waar 80 liter water uitkomt.... die hing boven de deur. Snap je m al?? ![]() ![]() ![]() Verder heb ik pasgeleden een foto van een meisje (mariska SCHAAP) waarik een pesthekel aan heb (ze heeft allerlei rare verhalen over me door heel de school verspreid) bewerkt waarin ze echt een spook leek (was ze al maar nog erger) aangezien ze haar 8ernaam haat (ze heet SCHAAP) heb ik haar hoofd op een schaap gezet en die foto vervolgens naar heel de school gestuurd. En naar haar.
|
Nou ik heb een keer toen ik op brugklas kamp was(2 jaar geleden) mn vriendinnen bijna een hartaanval bezorgd.
het was namelijk zo, zij waren allemaal doodsbang zo alleen int huisje en ze durfde zelfs niet alleen naar de WC dus toen ze daar stonden met zn vieren kreeg ik het idee dat ik ze maar eens een hartverzakking zou bezorgen dus ik loop naar de gang beging hard te gillen en jawel hoor ze schrikken zich kapot en gillen heel hard mee, het mindere was dat ik snel moes lachen dus dat het niet lang duurde.. Een andere was nog niet zo lang gelden toen ik met een vriendin in de metro zat. ze had bij dans een klap op dr oog gehad en ik zei dus dat het egt helemaal blauw en rood en dik was, dus zij dacht dat ze er uit zag als een gedrocht want ze geloofde het helemaal en ik de heel tijd lachen, en toen et thuis kwam zag ze dus dat er helemaal niks was en dat was wel grappig. mja ze broed nog steeds op een wraak actie en das wel minder.... opzich |
![]() |
|
mijn vriend laten schrikken
Zijn beste vriend kwam bij hem slapen ( 2 nachten_ en toen zaten ze ALLEEN MAAR TE COMPUTEREN ( command and conquer) toen ben ik zonder dat ze het merkten gaan wandelen ( roken) en heb met de vader afgesproken dat hij zou zeggen dat ik naar huis was gegaan. Mijn vriend begon te flippen toen hij het hoorde en voelde zich ontzettend schuldig ( meteen bellen) Toen ik even later weer voor de deur stond had ik dikke pret ![]()
||
Citaat:
Command and Conquer was wel kewl trouwens ![]() [ps]voelde me later ook wel een beetje lullig hoor ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
haha bij ons op de middelbare school is ook zoiets gebeurd; een jongen deed net of die voor de lol er aan trok en de jongen die achter hem liep trok er echt aan,.....aan als je aan dat hendeltje trek schiet dat hendeltje om hem uit te doen omhoog,...dus t duurde even eer iemand hem uit had gedaan,...gevolg....weinig les,...een enorme plas water en doorgelekt tot een verdieping beneden ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit is niet echt een grap die we uit gehaald hebben. Maar we hadden een keer economie in het scheikunde lokaal door een roosterwijzeging. En de economie docent vroeg zich af waar die hendel nou voor was en hij trekt vervolgens aan die hendel! ![]() |
![]() |
|
Ik heb samen met mijn beste vriend een oude vriendin van ons beiden ( zacht gezegd een verschrikkelijk kind), die al jaren stiekem verliefd is op die vriend van mij, een trouwkaartje van ons gestuurd. Hebben we op zijn school gedrukt enzo
![]() En jah ze verdiende het. ( ze weet nog steeds niet dat het een grapje was) ![]() |
![]() |
|
Mn vriend die een computerbedrijf heeft op 1 april een mailtje gestuurd uit naam van mevrouw Konlijn, Bruni Konijn, of hij haar ff terug wilde bellen, ze had problemen met dr PC.
Hij bellen, er wordt opgenomen: 'Met Kinderboerdeij......' Hij niets in de gaten: 'Dag met die en die.., is mevrouw Konijn misschien aanwezig...?' LoL ![]()
||
Citaat:
|
Vroeger kreeg ik het altijd voor elkaar om mijn vriendjes en vriendinnetjes te laten geloven dat geesten bestonden en ik met ze sprak...bij seances speelde ik altijd heel overtuigend voor geest een iedereen trapte erin
![]() Ook niet echt al te moeilijk om een paar 6/8 jarigen voor de gek te houden denk ik, maar kwam vorig jaar dus een oud vriendinnetje tegen dat er nog steeds heilig in geloofde dat ik dat deed enzo... ![]() wel een aardig geslaagde grap denk ik dus...
||
Citaat:
REIE
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
ik heb een keer een hotmailadres aangevraagd onder de naam van mijn mentrix en toen de hele klas gemeeld dat ze gezakt waren
![]()
||
Citaat:
(tenminste onze klas had em niet op het randje gezet) en de leraar sloeg ook niet op de tafel. Maar toch viel de tafel van de verhoging
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #2 Fawkes | 462 | 16-12-2011 11:27 | |