Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
afwassen doe ik al evenals tafel dekken en afruimen, vaak ook de was ophangen etc... de hond deden we al om en om maar ik heb nou beloofd om dat indien mogelijk altijd te doen... ik heb een hele slechte band met mijn familie maar al zou ik dat niet hebben ik kan ze niet om hulp vragen want ze hebben zelf heel veel problemen... ik ga zaterdag op scouting kamp en vorige week was ik ook al een week weg (en ben ook naar parijs geweest dit jaar)dus tot rust komen doe ik zelf wel maar mijn moeder niet en zodra ik terug kom is het alleen maar erger toch bedankt
||
![]() |
Citaat:
maar het is eigenlijk zoals leonoor het zegt: ik doe redelijk wat in het huishouden en normaal gesproken zit ze juist te zeuren dat ik te veel doe en dat ik dwangmatig ben wat betreft het opruimen maar nu steeds met de ruzies zegt ze van niet, heel onlogisch dus ik zit nu ook best wel te twijfelen of ik wel veel doe althans genoeg ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
(naakt) douchen bij voetbal ?? youraan | 36 | 22-03-2011 19:58 | |
Films, TV & Radio |
Ik wou het in het Russisch doen, maar het forum pakt die tekens niet, dus: welke film Uice | 500 | 27-05-2007 22:34 | |
Psychologie |
Als je ergens tegenop ziet....... JessieL | 44 | 23-09-2006 14:36 | |
Seksualiteit |
Ontgoocheling Thicke | 29 | 15-06-2006 21:31 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
3 explosies in Israel mastertime | 500 | 27-09-2004 16:03 |