![]() |
|
't Zou kunnen dat je hier last van hebt...
Laatst gewijzigd op 11-07-2003 om 22:52. |
![]() |
||
Citaat:
Iig goed schoonhouden, (en ja, òòk je tandvlees moet je poetsen). Als je er veel last van hebt, (wat je volgens mij wel hebt, aan je post te zien), wel naar de tandarts gaan ja.
|||
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 12-07-2003 om 15:16. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
euhm
1 opmerking het gaat niet om mijn "taal" het gaat om mijn tandpijn die ik toen had , die had ik nog maar 1 dag btw en geen drie dage ? wanneer heb ik dat gezegd??(btw= b y t he w ay voor de "ambetanterikken" ) dus wil je alstublieft eens antwoorden op men vraag ? ik vind jullie taal ook ni alles zeh , ma ik zeg er niets op , iedereen is anders eh, deal with it en ik weet best wel dat een verstandskies achteraan in je mond zit en wat kan mij dat nu schelen of het vérstandskies is of verstàndskies ik wou gwoon weten 1)of je een ontsteking aan je tandvlees kon oplossen ZONDER naar de tandarts te gaan. en 2 serieuze antwoorden heb ik gekregen , bedankt Quiana en m@rco 2) of het dan ontstoken zou zijn of een tand die erdoor komt (ookal is er al een wijsheidstand/verstandskies? Uiteindelijk was het toch van een gaatje , ik heb zelf met spiegeltje gezien (bovenste rij )en er zat in dat gaatje een stukje graat van vis vast , daarom dat het zo pijn deed , daarom dat ik niet wist wat het was omdat heel die kant pijn deed. Na lang prullen is de graat eruit en het gaatje wordt binnen 2 weken gevuld ( de tandarts is op vakantie ) Ik vind het echt belachelijk de antwoorden die ik kreeg voor mij mag dit topic dicht |
![]() |
||||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Verwijderd
|
heel erg bedankt voor je reactie
![]() en het doet nog een beetje pijn maar ik heb een afspraak bij mijn tandarts , ookal is het pas binnen 2 weken ![]() maar ja ik heb een beetje een phobie voor tandartsen daarom dat ik liever op de vertrouwde tandarts wacht dan naar zijn vervanger te gaan ![]() bye ! xxx |
![]() |
||
Verwijderd
|
Nog even een serieuse reactie: in twee weken kan een gaatje behoorlijk groeien...en dan ben je (nog) minder blij als het gevuld wordt...wel iets om over na te denken misschien. Wil je toch wachten, houd het dan iig goed schoon (poetsen en spoelen met van dat mondwater (eventueel sterkere van de apotheek ofzo) bv).
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
(mail maar of stuur een PM) DIe heeft me echt geholpen en ik dacht dat ik nooit meer zou durven. |
![]() |
|
|