Advertentie | |
|
![]() |
||
ik vind het nu een soort promo band foto
van drie mannetjes (joh) ik vind ze best leuk zo met een beetje diagonaal erin. ik vind het ook erg leuk dat je toch wle beweging in de poppetjes ziet. maar: Citaat:
|
Mooie film, princess mononoke. Mooie avatar, mononoke.
Hoe dan ook: Het licht tast mijn brein aan. Het laat een voetstap achter. En de essentie van de foto, de emotie, ontgaat me daardoor. Als ik aan die foto denk, denk ik aan een grote witte vlek.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb mijn gelijke qua opinie gevonden. Dank.
||
Citaat:
door een kortere belichting is weldegelijk een intiemere sfeer te maken, het is alleen heel moeilijk een balans te vinden tussen donker en licht in zo'n foto.. De donkere ruimte die angst moet opwekken wekt het niet op door het aanwezige en overheersende licht. De garagedeur doet ook af aan de foto, maar zo is de situatie die je voorgeschoteld krijgt. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Naar mijn mening is het toch echt iets te overdone met die witte vlekken. Met name het grote raam en de zwevende reflexie aan de rechter kant vind ik storend. Waarom? Het is zo erg tegen natuurlijk.
Als er echt zo veel licht was, dan zou de hal veel lichter zijn, naar mun gevoel. maar die vloer en het stof, is echt prachtig. |
![]() |
|
|