Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb `m net ook gezien. Ik vond het een prachtige film.
Echt een heel mooi verhaal. Hoe hij probeerd de stilte van haar te horen was ook een heel mooi stukje. Ik vond `m echt indruk wekkend. Zij deed het inderdaad enorm mooi, en hij minstens net zo goed. Een film met grote diepgang.
|
Nee echt ongelofelijke tijdverspilling, een slechte te sentimentele overdreven film van 2,5 uur kijken..
![]() Sarah (hoofdrolspeelster) was ook een enorme zeur, alles wat die man deed was niet goed, ik irriteerde me er gewoon aan! Slot was ook nog eens enorm bagger! Enigste wat ik leuk vond was die klas van die leraar, die zo old-fashion op die booga-song danste. ![]()
||
Citaat:
Dat deed ze omdat ze vroeger niet geaccepteerd werd, en werd uitgelachen en als hoer moest spelen, alleen omdat ze doofstom is. Daarom had ze zichzelf compleet afgesloten voor anderen. Mede door middel van woede en kwaadheid. Ik vond `m echt erg mooi.
|
ik vind het gemeen dat mensen dit gelijk weer te sentimentele en slechte film vinden. ik vraag me af of deze mensen iemand kennen die vanaf de geboorte doof is......
je wordt al als "gewoon" mens in een hokje gestopt, als je dan een aangeboren afwijking heb is dat voor anderen al heel makkelijk.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Ik wou het in het Russisch doen, maar het forum pakt die tekens niet, dus: welke film Uice | 500 | 27-05-2007 22:34 | |
Muziek |
more music, more bands pomme | 73 | 14-01-2006 16:25 | |
Films, TV & Radio |
Laatste DVD die je gekocht hebt? Freshh~ | 500 | 07-05-2005 18:45 | |
Films, TV & Radio |
Bestaat er een boeiende film met een doof persoon in de hoofdrol? Gwenniej | 9 | 04-02-2004 14:56 | |
Muziek |
Eigen festival, Welke bands zou je dan willen? Ocharme ik | 136 | 03-05-2003 11:56 | |
Muziek |
Favo Metal Track ANTIWAR | 38 | 21-04-2003 13:47 |