Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
omdat ie niet zo'n capsones bom was als alle muzikanten van tegen woordig, die waarchijnlijk niet eens weten wat een diminished akkoord is. en omdat hij gewoon een geweldige stem had ![]()
||
Citaat:
Er staat 16 bij je leeftijd, hij pleegde zelfmoord in 1994. Een rekensom leert dat jij nooit kan weten of nirvana overgeyped was.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar je hebt gelijk, ik leerde nirvana pas kennen toen mijn vriend (die toen 11 jaar was) het me liet horen. Wat ik bedoelde was dat meneer Cobain heus wel leuke muziek heeft gemaakt, maar dat er ook wel bagger tussen zat. Hetzelfde als bij jimi hendrix: die maakte ook hele goede nummers, maar er waren ook gewoon kutnummers. Ik vind Nirvana best leuk, maar niet meer dan dat, en om zijn hersenspinsels nou ook nog eens in boekvorm uit te geven, is ook weer overdreven. Toen was hij gewoon op de goede plek op de goede tijd. De Beatles waren ook nooit zo groot geweest als ze niet de eerste waren geweest die het kunstje hadden geflikt. |
![]() |
||
Citaat:
Hij sloeg een brug van pop naar hardere muziek, emotie in harde muziek, zie je wel, dat kan wel, bleek toen. Hij was op de goede plek, met goede nummers ook. "smells like teen spirit' , 'come as you are', 'lithium' dat zijn toch wel behoorlijke nummers in de pophistorie.
||
Verwijderd
|
Citaat:
peter pan negenenzestig Charger Spades AC/DC KISS Motörhead Iron Maiden stilettos turbonegro Nashville pussy Zeke Valentine Killers Lovesteaks en het bier is gratis! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn festival komen een stuk of 10 lokale bands die allemaal voor geen meter kunnen spelen en er komen ook veel vrouwen in alle soorten en maten die allemaal naakt rondlopen en gratis bier en soft/smart drugs uitdelen. Wie komt?
|
Duchtig Stage
Decapitated Kalmah Koldborn Scarve Immolation Theory In Practice Finntroll [mét Katla ![]() My Dying Bride Behemoth Gothenborg Stage The Duskfall Gardenian Ablaze My Sorrow Skyfire Meshuggah Dark Tranquillity Darkane Tha Haunted Soilwork In Flames Heersch Stage Killswitch Egange Strapping Young Lad Fear Factory Pantera Children Of Bodom Testament Opeth Iced Earth Metallica ofzo o_O
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |