Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Als die mensen eenmaal beginnen te lullen dan houden ze gewoon niet meer op. En daar zit je dan, 3 uur later, helemaal suf geluld en overladen met foldertjes over De Nieuwe Wereld™. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Leve de studentflat, daar durven ze vast niet te komen, ikzelf eigenlijk ook nauwelijks. Ik ben echt blij als ik op m'n kamer ben.
Bij m'n ouders kwamen ze wel soms wel 3 x per jaar. M'n moeder op een gegeven moment:" KIjk jullie noteren altijd waar de mensen niet thuis zijn, noteer nu maar es dat je hier niet meer langs moet komen". Nou sinds dien hebben we ze ook nooit meer gezien ![]()
|
Verwijderd
|
Haha.. ik heb me samen met me moeder een keer verstopt achter de bank haha.. (ze bleven alleen wel tien minuten staan
![]() off topic: ik heb sowieso een hekel aan mensen die zo 'vroeg' (naja iig in de vakantie) (aan) bellen.. : ben ik soms de enige die rust wil in de vakantie (= slapen en slapen en slapen)??? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Wij doen nooit voor ze open... Laatst mijn broer wel.. Die ging een hele discussie met ze aan.. Die vindt disucieren leuk... (heeft ook niks vor niks bij het Jongerenlagerhuis gezeten maarja)
Wij doen dan altijd net of we niet thuis zijn... En voor 11 uur wil ik ook niet in mijn vakantie wakker gemaakt/gebelt/ge-wat-dan-ook worden... daar wordt ik niet vorlijker op.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Die komen hier lekker niet.
![]() Hoewel die gastjes me wel heel leuk lijken. ![]() Ik vind dat je mag geloven in wat je wilt geloven, maar je moet het niet anderen opdringen. Dan zou ik een spelletje 'wie houdt het het langst uit' spelen, zoiets als wat je ook altijd met die telefoonenquêtisten zo leuk kunt doen.
|
Verwijderd
|
Ach ik heb niks tegen die mensen. Misschien omdat ze hier nooit komen.... maar als ik alleen thuis zou zijn laat ik ze wel binnen...
Die mensen worden overal onbeleefd/vervelend behandelend.... ach mij beïnvloeden ze toch niet ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Eén keertje gehad op een vroege ochtend, 2 jaar terug ofzo...Toen ik nog vredig in mn bedje lag te slapen, belde er iemand aan. Ik doe, met mn ogen halfdicht en in een korte pyjamabroek, de deur open en zie twee vrouwen staan: eentje in de 50, en eentje van mijn leeftijd (knappe langharige meid; wel blond, maar daarom niet minder aantrekkelijk
![]() ![]() Ik dus maar wat knikken, had niet echt in de gaten dat het over God ging (kdacht een of andere liefdadigheidsinstelling, maarja, dat lag aan het tijdstip van 9:00 uur ![]() Eén blik op de folders geworpen, en toen pas had ik door dat het Jehova's waren. Ach, daar zijn containers voor uitgevonden... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Paar maanden geleden:
- "Goedemiddag meisje, zijn je ouders er ook?" = "Nee, die zijn aan het werk" - "Maar jij mag wel zelf weten wat je leest?" = "Ja..." - "Oke, wil je dit dan eens lezen?" = "Waar gaat het over?" - "Over hoe je gelukkig moet worden. Dat wil je toch wel?" = "Uhm, ja..." - "Nou, alsjeblieft kindje, en een fijne middag nog" = "Ja, u ook, daag" Gelukkig zijn ze niet altijd zo kleinerend. |
![]() |
|
![]() |
mijn moeder zegt altijd dat ze gin ander geloof wil.
m'n broertje ging n tijdje geleden voor de deur staan (met raampjes) z'n tong uitsteken enzow (jah hij is n beetje gestoord ![]() ikzelf heb 1x de deur gewoon niet open gedaan.. ( liep zow half in slaap in m'n boxer voor die lui langs haha best lullig ![]() en heb 1x gezegd dat ik al in christus gloof en dat ze maar erges anders onzin moesten gaan verkopen. en ik haat mensen die me wakker bellen! (behalve als een bepaald iemand dat doet ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
stelletje knakkers zijn t. Ze gaan maar ergens anders hun geloof verkopen. Mij te duur zown geloof, hoe denk je anders dat die kerken zo rijk zijn,
En trouwenz als ze hier aan de deur komen hebebn ze altijd kleine kinderen bij zich. Volgens mij gewoon omdat ze hopen dat dan de deuren minder snel worden dichtgeslagen.... ik vind t prima dat die mensen dat geloof hebben, maar waarom moeten ze mij daar mee lastig vallen...SODEMIETER OP DIE FUCKING GOD BESTAAT NIET ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Verder vind ik jehova's erg leuk om te discussieren maar ze komen hier nooit ![]() ![]() enneh... Of ik nu om 10 uur door een of andere telecallcenter wordt gebeld of dat ik de jehovas aan de deur heb maakt me eerlijkgezegd ook niet uit.
|
Ik wil ook vaker Jehova's aan de deur.
![]() 'Goedendag, wij komen met u praten over de Here God.' 'Hij is wel lui he, die god van jullie? Zelf blijft ie lekker daarboven zitten, en jullie mogen al het werk doen! En als je pech hebt, stuurt hij je bij dat werk voor de grap ook nog eens een regenbui op jullie dak! Wat een sadist! Daar wil ik niet mee te maken hebben!' BENG! 'Goedemiddag. Ik kom u vertellen over iemand die heel erg veel van u houdt' 'Oh YES! Dus *naam ![]() BENG! Ook een leuke: opendoen met een boek over de evolutietheorie van Darwin goed zichtbaar in je hand. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||