![]() |
|
Nou, het is bekend! in plaats van die duffe call to power en alpha centauri-shit komt in december dus de echte civ 3. I cant wait!! ( check it out op www.firaxis.com/civ3 ) Sid Meier zelf heeft gezegd dat op het moment het spel voor zo'n 85% af is! Ik stel voor dat we hier komende maanden een semi-permanente thread houden en elkaar op de hoogte houden van nieuwe ontwikkelingen want meer mensen kunnen meer in de gaten houden dan een. Moet ik eerst wel weten of er belangstelling is, of course. De units zijn echt cool, net als het hele artwork, de handel en oorlog en grenzen enz zijn helemaal verbeterd. er zijn veel special units en special resources, of dat nou goed is weet ik niet... Maar ik lul er maar op los, ik kan beter ff op jullie mening wachten niet. laterzz
__________________
I thought we were an autonomous collective!
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
|
![]() |
|
Ik heb me gelijk bij 3 sites opgegeven voor nieuwsbrieven e.d.
Ook gelijk een lijst met vragen ingestuurd zoals bijv. kan je net als in aplha centauri steden in het water bouwen? Beta-testing is nog niet begonnen, je kan je ook nog niet aanmelden, maar als het zover is moet je héél snel reageren. Ik hou jullie op de hoogte COOLkast
__________________
I thought we were an autonomous collective!
|
![]() |
|
cultuur en beschaving schijnt ook heel belangrijk te zijn.
steden veroveren zonder legers maar met dichters! kweenie wat ik hier nou van vind.. oh en kolonies bouwen.. ik moet t nog zien hoor! kijk deze vragen heb ik die mensen gestuurd... I'm really excited about a follow-up to civ2. I own and played civ1,civ2 and SMAC (+alien crossfire) for ages Anyhow, here are some questions for you. 1. will it be possible to upgrade obsolete units to better ones for an amount of money, like in alpha centauri? It's an option I appreciated, in civ i often ended up with phalanxes defending my non-border cities in the space age, which is not very realistic or usefull. 2. Will civ 3 have new sorts of governments/ will it have social engineering choices like in SMAC? 3. Will you have the possibility to build sea bases? After playing SMAC, I found being restricted to the land very frustrating and limited. 4. How many civ's can be active at once? this is very important to me, though i see that game speed should suffer to much. 7 civs like in civ2 is only starts to give a little competition. For a game where advanced diplomacy applies and thus many pacts can be made, i think its much more fun with more civilizations 5. will the game have planned research like the civ games or blind like SMAC? Did you ever think about the option of researching multiple technologies at a time? 6. Can we please have the top 5 cities back?? 7. about the 'special resources' . On the site , some text says you must have iron and rubber and more to build specific units. now if the map and terraforming is comparable to that in civ 2,there are some points i wonder about. for example, if you (in civ2) turn a jungle with bananas in a forest, or a forest with silk in a plain, the bananas turnn into silk and the silk into a buffalo. will it be possible in civ3 to get resources you dont have this way? 8. will there be something like the planetary council and the proposals like in SMAC? 9. and orbital structures like the orbital defense and nessus mining station? 10. An idea i got years ago for civ 2: artillery units with zero movement points, but with attack and defense strenght: that would be a turret. 11. Are the colonies like SMAC's supply crawler? 12. Are the wonders-effects ending, like in civ (most of them) or unending like in SMAC? i cant wait for civ to come out thank you anyway coolkast (e_g_e_l@hotmail.com)
__________________
I thought we were an autonomous collective!
|
![]() |
|
De gameplay van Civ2 is echt de beste evr zo'n beetje... Als ze dat nou konden koppelen aan betere graphics, zou dat echt een extreem goed spel kunnen worden
![]() *me wordt al blij bij het idee ![]() (trouwens, veel van de klachten van CoolKast kunnen met de Civ2 editor al opgelost worden, je kunt artillerie met 0 moverment gewoon zelf maken, geen probleem)
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
|
![]() |
||
Citaat:
komop nou. noem het aanmerkingen Wie kent hier trouwens ook sid meiers' Colonization? ook wel vet, mag ook wel eens een vervolg
__________________
I thought we were an autonomous collective!
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
geweldig spel... ik snap niet dat er nog geen vervolg op is... conclusie sid meier maakt meestal goeie games... in de Civ-type game. ![]() ![]()
__________________
-iemand suggesties ?-
|
![]() |
|
![]() |
Civilization is gewoon het meest doordachte meest geniale, langst speelbare spel allertijden. ECHT de allerbeste Tjek de nieuwtjes: http://www.apolyton.com
November, al moet ik hem uit japan besteellen voor 150 dollar, zelfs dan isie voor mij
__________________
ICIV43ver
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
__________________
I thought we were an autonomous collective!
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
|
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, ik speel dus (nog steeds!!) vaak gewoon de eerste 2 eeuwen van die kolonie (1492-1692) en dan begin ik weer een nieuwe. Het is dus wel HERspeelbaar maar de drang het af te maken is klein.... <<<< Kind Regardz of >>>> COOLkast
__________________
I thought we were an autonomous collective!
|
![]() |
|
Civ 1 (die met die blokkies als figuren) is zeker stoer, een van de beste spellen kwa strategie enz. en heb 2 nog nooiwt gespeeld en die ander ook nie! maar als 3 egt zo goed lijkt koop ik em zekerz
__________________
True in the game, as long as blood is blue in my veins
I pour my Heineken brew to my deceased crew on memory lane |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
|
![]() |
|
en dat brengt ons bij de volgende vraag...
micromanagement of niet? Wie is graag wel elke beurt aan het pietlutten? Zelf vind ik zgn. governors wel handig, maar complete automated units zoals in alpha centauri en CTP ... wat blijft er dan nog over?? Nog één extra discussiepuntje: er komen in civ3 dus veel 'special resources'. Lag de kracht van civ1 en 2 er niet in dat je om dingen te bouwen maar één type resources ('shields') nodig had? Dat houd het grondstoffen verzamelen namelijk simpel blijft er meer tijd over voor de rest. Wat denken jullie ervan? COOOOLkazzt
__________________
I thought we were an autonomous collective!
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
|
![]() |
|
![]() |
ik vind dat zelfs wel goed... bij colonization had je ook een stuk of 20 verschillende producten...
was wel goed.. soms moest je handelen of gebieden veroveren om die ook te krijgen... beetje het Goeie van beide Klasiekers ???... Soullie hoopt het ![]() ![]()
__________________
-iemand suggesties ?-
|
![]() |
||
Citaat:
bij colonization zijn 't er twaalf of zo... maar daarvan heb je er maar drie (tools, food en muskets) serieus nodig, de rest is om te handelen. Bij civ 1 en 2 had je ook drie resources echt nodig food, shields, lightbulbs. Maar bij civ moet je voor een tank dus shields hebben, én ijzer, én rubber ligt toch wel anders dus..... COOLkazzt
__________________
I thought we were an autonomous collective!
|
![]() |
||
Citaat:
Kweenie of ik daar nou blij mee ben ![]()
__________________
I thought we were an autonomous collective!
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() mja smaken verschillen btw die andere goederen bij colonization zijn idd alleen voor te handelen.. maar daar kon je flink rijk mee worden... en dat geld kun je weer omzetten.. in guns paarden kannonen... schepen... enz.... ![]()
__________________
-iemand suggesties ?-
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
__________________
I thought we were an autonomous collective!
|
![]() |
||
Citaat:
Zelfs zilver zakte supersnel....
__________________
En toen was er het internet, en konden alle onzekere pubers met puisten ineens grote stoere helden zijn
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Civilization IV is af! In Nederland op 3/4 November Not for Sale | 92 | 08-01-2006 18:29 | |
Games |
welke spel spelen jullie heel vaak |<03/\/ | 125 | 21-05-2003 19:51 | |
Games |
Top 3 beste spellen.... Verwijderd | 53 | 07-03-2003 08:13 | |
Games |
Civ3 is weer zo'n bagger afreksel van Civ2(?)! Rhinus | 37 | 08-05-2002 16:42 | |
Games |
stelling: games zijn te duur Verwijderd | 54 | 08-04-2002 22:25 | |
Games |
civil 3 akwok | 8 | 04-11-2001 14:37 |