Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Je doet tegelijk al je zetten maar als je je "moves" hebt opgebruikt moet je je beurt beindigen en dan wachten tot anderen dat ook doen. (ik kan mezelf NIET indenken hoe je dat anders doet)
||
Citaat:
Ben er wel benieuwd naar, MP klinkt erg leuk, en niet zo'n last-minute feature als bij Civ3.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() KOmt hopelijk snel een patch voor uit. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Weet iemand hoe duur deze wordt op de release datum? En voor de mensen die hem al gespeelt hebben? Weet iemand of de menu's duidelijk zijn en overzichtelijk en wat je in je steden kan doen of dat duidelijk is of zijn het hele kleine letters? (ik zie zelf namelijk nogal slecht) Is het allemaal kleiner dan in Civ 3 of ongeveer hetzelfde? Civ 3 lukte me wel om te spelen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het was eerst altijd Civilization Toen kwam Civilization 2 Toen kwam Civilization 3 Civilization: Call to Power kwam pas daar weer na. (of voor deel 3, dat weet ik niet helemaal zeker) Toen vertrok Sid Meier en mochten ze geen Civilization in de naam gebruiken en kwam "Call to Power 2" EN nu komt dus Civilization 4
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ben vooral fan van Frederick, Louis XIV en Kublai Khan. Creative, dus. India is ook cool. Bedenk dat ze de enigen zijn die gedurende het hele spel een Unique Unit hebben. Hoewel die van de anderen wel oorlog kunnen voeren, hebben zij hun voordeel maar een heel klein deel van het spel.
||
![]() |
Citaat:
INdia is zeker tof ![]() ![]() Wat vinden jullie er hier van dat Nederland er niet bij zit? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Aangezien ik de laatste toetsweek heb verneukt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Er is Diplomatic, door de VN te bouwen en dan door (ik denk) driekwart van de stemmen tot winnaar te woren verklaard. Voor een Space Race victory moet je team alle onderdelen van het ruimteschip bouwen. Ik ben overigens aan het werk aan een eigen Random Map-Generator, zie hier ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() versie 1 met kleine verbeteringen die het al een stuk aantrekkelijker maakte ![]() en civ IV is ook ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|