Advertentie | |
|
![]() |
|
ik denk, vooral met materiele dingen, dat het ook erg met de maatschappij te maken heeft.
hoe meer je hebt, hoe hoger je status is, hoe meer aandacht enz. en dat is wat mensen gewoon nodig hebben. maja... agh, ik zal het wel te simpel uitleggen ![]() kuzz wendy
|
Ik denk dat mensen van nature ondankbare wezens zijn.
Dan wil ik wel even zeggen dat er voor álles een uitzondering is.. Dus wanneer ze iets willen en dat niet hebben, denken ze gelukkig te zijn wanneer ze dat hebben.. Want dat is toch immers alles wat ze willen ? Maar als ze het hebben .. Realiseren ze zich dat ze dat eigenlijk niet wouden,.. Want gelukkig zijn ze nog steeds niet.De eeuwige zoektocht naar iets dat ze toch niet zullen vinden .. Eternal bliss. Mensen willen steeds meer.. Maar hetgeen dat ze écht willen.. Ze weten niet wat dat is.Dus daarom zoeken ze andere middelen om dat lege gat te vullen.. De vraag is : WAT is datgene dat ons stopt om andere middelen te willen.. WAT willen we nou echt en WAT maakt ons gelukkig.Dat wat.. daar zoeken we in feite allemaal naar. Mijn wijze woorden, mensen .. ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
De Kantine |
Welk dier, voorwerp, stof of ander fysiek ding zou jij graag zijn? Verwijderd | 36 | 27-01-2009 01:36 | |
Psychologie |
Iemand die je leven probeerde te verwoesten die je niet met rust laat MazeMouse | 4 | 24-03-2003 01:50 | |
Liefde & Relatie |
Wil je dit lezen? aan niemand in het bijzonder Rufus | 7 | 05-01-2003 16:03 | |
Liefde & Relatie |
LOVE enquete defrag | 52 | 28-03-2002 18:05 | |
Seksualiteit |
Gevoelig onderwerp: pedofilie | 96 | 21-02-2002 12:07 |