Advertentie | |
|
![]() |
|
Er wordt gewerkt aan een soort update-syteem. Dat de gebruiker van GPS via zijn GSM moet inbellen op een server, en zo de laatste update kan binnenhalen. Het idee is er, het product is er ongeveer, alleen zijn er op dit moment nog veel te veel problemen.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dit is de sleutel: ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Mischien moet je deze smilie er volgende keer bij zetten: ![]()
||
Citaat:
![]() dan weet ik welke je bedoeld ![]() mooie auto hoor ![]() rijd ook fijn.. ik wou dat ik hem had ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Eerste (die we nu dus nog hebben) was een Renault Laguna Grand Tour en de nieuwe is een Renault Laguna Grand Tour Elective (=radio-cdspeler en automatische klimaatcontrole inbegrepen). Precies dezelfde uitvoering dus maar dan met wat extraatjes. Buiten dat heeft de nieuwe extra geblindeerde ramen, ruitenwissers met regensensor, Xenon lampen, koplampsproeiers, dat was het, geloof ik. Hij staat dus bij de dealer, eind van de week ophalen ![]()
Laatst gewijzigd op 13-07-2003 om 20:49. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() en dan moet je ook nog eens ergens werken waar toegangscontrole centraal staat ![]() ![]() maar nee, ik ben geen crimineel ![]() |
![]() |
|
wij hebben al zo'n 5-6 jaar een nnavigatie systeem. Bij onze vroige auto hadden we VDO-dayton en nu een dvd systeem van alpine.
Maar met die nieuwe straten valt het allemaal wel mee. Dat gebeurd allemaal niet zomaar een nieuwe straat. dat word al ver van te voren gepland. HEt is zelfs zo dat wij met ons eerste systeem een keer naar mijn tante en oom in Monster gingen en toen zei dat systeem zo van; beem bij de rotonde de 2e afslag. En wij zo van; HUH...er is hier geen rotonde. 2 maanden later gaan we weer daar heen, is er op die plek een rotonde gebouwd ![]() Dat hadden ze dus al geprogrameerd op die cd ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
wij hebben GPS in de auto en als het een nieuwe straat is dan lijkt het op je scherm net alsof je in een weiland rijdt of op huizen enzo... GPS is trouwens ook een hele uitkomst tijdens het zeilen (op zee e.d.) ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is wiskunde wel of geen wetenschap? mathfreak | 51 | 10-10-2019 18:50 | |
Algemene schoolzaken |
Onderzoek voor de Hanzehogeschool groningen braidon | 1 | 06-11-2010 10:00 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |