Advertentie | |
|
![]() |
|
ik luister vaak radio op www.3fm.nl
live 3fm dus.. |
![]() |
||
Citaat:
en @ McLaren: MP3's nemen ruimte in, het duurt langer voordat je ze binnen hebt en met een trage computer is dat allemaal shit.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik luister best wel vaak radio op internet, maar nooit een live-zender. Eigenlijk luister ik maar een radio op het wereldwijde web en dat is Black Metal Radio, te vinden op deze pagina.
Veel goede muziek, helaas niet te downloaden maar dat heb je zo, met radio
|
![]() |
|
Twee vriendinnen hebben nogal eens de neiging om tijdens een msn-gesprek ineens te roepen: "mooi liedje op sky".
En nieuwsgierig als ik ben, wil ik dan weten welk liedje dat is, maar dat willen ze dan niet zeggen, dus dan luister ik even op internet. Maar meestal heb ik gewoon mijn Winamp playlist.
||
Citaat:
|
![]() |
tja, ik help zelf een radiozender,
het is heel makkelijk om je radiozender te maken. Eerst Winamp 2.7 of hoger downloaden, en dan shoutcast downloaden, op www.shoutcast.com, en het is nog gratis ook. |
![]() |
|
ik doe het nooit, als ik achter de computer zit heb ik niet zo'n behoefte aan muziek eigenlijk en anders zet ik wel gewoon een cd-tje op.
|
Hmm, zou wel altijd Studio Brussel willen luisteren (doe ik ook vaak op de universiteit). Tenslotte een geweldige zender, gewoon te vinden via www.stubru.be.
Maar thuis heb ik inmiddels een collectie van 2157 gedownloade nummers. Dat is wel handig, want radio luisteren betekend zo'n aanslag op m'n internet tijd. Hoewel t misschien wel leuker is om radio te luisteren. Studio Brussel wisselt namelijk heel goed af qua nummers, het is niet zo dat ze 10 nummers hebben die ze allemaal 5 keer per dag 7 dagen per week draaien.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 |