Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-07-2003, 18:48
no name
no name is offline
vrijdag ben ik erachter gekomen dat ik mijn tampon er vergeten uit was te halen, dus ik heb hem geprobeerd om eruit te halen maar hij zit ondertussen zo diep dat ik er bijna niet meer bijkan !! als ik maandag pas naar de dokter ga is dat dan niet te laat ??
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 18:54
SHAZZ
SHAZZ is offline
Hoe bedoel je vast? Kun je t touwtje niet vinden, normaal gesproken als je daaraan trekt moet ie wel eruit komen. Zoniet ga dan maybe in bad dat dat ding zich volzuigt ofzo.

succes!

xxx SHazz
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 18:56
no name
no name is offline
nou het zit dus zo... ik was hem er vergeten uit te halen en toen had ik een nieuwe ingedaan maar het voelde niet als normaal. toen ik de ene eruit haalde voelde ik en toen voelde ik er nog eentje zitten, die zat al vrij diep. het touwtje voel ik niet meer, en met me vingers krijg ik hem er ni uit, snap je ?
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 18:57
* ²ºº² Maniac ²ºº² *
* ²ºº² Maniac ²ºº² * is offline
aiiiii das kut
Oud 12-07-2003, 19:01
Verwijderd
Citaat:
no name schreef op 12-07-2003 @ 19:56:
nou het zit dus zo... ik was hem er vergeten uit te halen en toen had ik een nieuwe ingedaan maar het voelde niet als normaal. toen ik de ene eruit haalde voelde ik en toen voelde ik er nog eentje zitten, die zat al vrij diep. het touwtje voel ik niet meer, en met me vingers krijg ik hem er ni uit, snap je ?
misschien een goeie vriendin het laten proberen ? die kan meer zien en kan er ook beter bij waarsch.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 19:20
Verwijderd
Hij kan niet te diep zitten, wat je moet doen:

Ga gehurkt in de douche staan, zorg dat je lekker warm en ontspannen bent daaronder en pers (alsof je op de wc zit), hij zakt dan iets naar beneden. Probeer hem er met twee vingers uit te vissen, als je opgewonden bent lukt dit het beste. Dan kan je hem als een sigaret vastpakken en eruit trekken. Als het niet lukt: nog meer proberen te persen en weer proberen te pakken. 't Lukt wel
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 19:21
Verwijderd
Citaat:
dmtdmt schreef op 12-07-2003 @ 20:01:
misschien een goeie vriendin het laten proberen ? die kan meer zien en kan er ook beter bij waarsch.
Mja, zelf weet je meer wanneer het te pijnlijk is, en je kan er gewoon bij als je gehurkt staat of zit, zo diep is je vagina echt niet (en zeker niet nadat je de tampon een beetje naar beneden geperst hebt).

Overigens kan je hem met een vaginale douche ook goed vochtig maken, dan zet hij ook wat naar beneden.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 19:33
Brown eye
Brown eye is offline
Ja....zoals hierboven is genoemd is het beste om zo hard mogelijk te persen als je kunt! Je voelt hem daar naar beneden komen....en mss kun je hem dan pakken! iig...heel veel succes ermee, want het lijkt me zwaar vervelend!!
Oud 12-07-2003, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 12-07-2003 @ 20:20:
Hij kan niet te diep zitten, wat je moet doen:

Ga gehurkt in de douche staan, zorg dat je lekker warm en ontspannen bent daaronder en pers (alsof je op de wc zit), hij zakt dan iets naar beneden. Probeer hem er met twee vingers uit te vissen, als je opgewonden bent lukt dit het beste. Dan kan je hem als een sigaret vastpakken en eruit trekken. Als het niet lukt: nog meer proberen te persen en weer proberen te pakken. 't Lukt wel
Ja idd, dat moet werken. Volgens mij moet je een tampon er altijd uit kunnen persen.

En mss een beetje stom en genant, maar anders zou je ook je moeder kunnen laten kijken, zij zit er dan natuurlijk anders voor en zou hem er wel uit kunnen pakken mss. Maar nog maals, dat is wel een beetje gek, maar ik zou het toch wel doen als er geen andere oplossing te vinden is!
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 07:50
no name
no name is offline
hmm ja iemand laten kijken lijkt me ni zo'n goed idee.... ik schaam me nogal kapot zeg maar maare ik ga straks ff onder de douche proberen hem eruit te persen.... ik hoop zo dat het lukt, anders zal ik toch echt naar de dokter moeten, en dat liever niet....

weet iemand trouwens of ik daarvoor naar de dokter kan gaan, zonder dat mijn ouders er iets over te weten komen ?? wat als die rekening thuiskomt ofzo ?? enne alvast bedankt voor de reacties
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 09:29
AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
no name schreef op 13-07-2003 @ 08:50:
weet iemand trouwens of ik daarvoor naar de dokter kan gaan, zonder dat mijn ouders er iets over te weten komen ?? wat als die rekening thuiskomt ofzo ?? enne alvast bedankt voor de reacties
je dokter heeft zwijgplicht, als je tegen hem zegt dat je ouders er niet achter mogen komen, mag hij dat ook niet vertellen, anders is hij in overtreding. En volgens mij gaat de rekening naar de verzekering, maar dat weet ik niet helemaal zeker..ik heb althans nog nooit een rekening gezien van onze huisarts..
Oud 13-07-2003, 09:46
Nieni
Nieni is offline
Citaat:
AlopiA schreef op 13-07-2003 @ 10:29:
En volgens mij gaat de rekening naar de verzekering, maar dat weet ik niet helemaal zeker..ik heb althans nog nooit een rekening gezien van onze huisarts..
Hangt er geloof ik vanaf hoe je verzekerd bent. Wij krijgen namelijk wel altijd een rekening thuis van de huisarts en ook van het ziekenhuis e.d. (ben particulier verzekerd)
Als je niet wil dat je ouders weten dat je naar de huisarts bent geweest, kun je naar een arts van de rutgers stichting. Moet je even in het telefoonboek kijken, ofzo, dan vind je er vast wel één die een beetje bij jou in de buurt zit.
Maar...zoals AlopiA ook al zei: je huisarts heeft zwijgplicht. Dus als je ouders vragen: "Waarom was je bij de huisarts?" kun je altijd zeggen dat dat ze niets aangaat. (als ze dat tenminste accepteren )
Succes ermee en misschien is de tampon er inmiddels al wel gewoon uit...(hope so)
Oud 13-07-2003, 11:08
Verwijderd
er stat echt niet op de rekening dat er een tampon in je kut was, en misschien lijkt het je nu schandelijk maar ik denk echt niet dat je ouders het erg vindne/zicht druk erom maken.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 11:35
Verwijderd
Citaat:
dmtdmt schreef op 13-07-2003 @ 12:08:
er stat echt niet op de rekening dat er een tampon in je kut was, en misschien lijkt het je nu schandelijk maar ik denk echt niet dat je ouders het erg vindne/zicht druk erom maken.
Precies, ze krijgen alleen te zien dat je op consult was, niet waarvoor. Als je het echt niet wil vertellen, dan zeg je toch dat je last van je oor had? Zoiets... Ach, en als je zegt dat een tampon vastzat zullen ze wel niets zeggen hoor...

Maar je kan hem er zelf ook uit krijgen, gewoon goed persen
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 12:02
no name
no name is offline
tis nog altijd niet gelukt ik bel morgen de dokter, ik vraag gewoon of ik niet wat anders kan regelen met die rekening want als me ouders zien dat ik bij de dokter ben geweest gaan ze zeker moeilijk en vragen waarom ik daar naartoe was.... anders bel ik misschien wel de rutgerstichting, ik zie het morgen wel.... ik hoop alleen niet dat het heel veel kwaad kan dat die tampon er al 2 dagen inzit
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 12:26
Verwijderd
Citaat:
no name schreef op 13-07-2003 @ 13:02:
tis nog altijd niet gelukt ik bel morgen de dokter, ik vraag gewoon of ik niet wat anders kan regelen met die rekening want als me ouders zien dat ik bij de dokter ben geweest gaan ze zeker moeilijk en vragen waarom ik daar naartoe was.... anders bel ik misschien wel de rutgerstichting, ik zie het morgen wel.... ik hoop alleen niet dat het heel veel kwaad kan dat die tampon er al 2 dagen inzit
kvinnut echt heel kut voor je. Heel veel succes bij de dokter iig!
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 12:53
Quiana
Quiana is offline
Je kan proberen de tampon vol te maken door
er (met de douchekop?) water op te spuiten,
als het goed is zakt hij dan verder naar beneden.
(of kan je nog een keer proberen hem eruit te persen)

Of is hij al vol?
Oud 13-07-2003, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Quiana schreef op 13-07-2003 @ 13:53:
Je kan proberen de tampon vol te maken door
er (met de douchekop?) water op te spuiten,
als het goed is zakt hij dan verder naar beneden.
(of kan je nog een keer proberen hem eruit te persen)

Of is hij al vol?
Als hij al erg vol is moet je hem er echt zo uit kunnen persen, anders idd vol maken (of opnieuw vochtig) met douchekop/vaginale douche. Ik kreeg m'n tampon er een tijdje geleden ook niet uit, dus heb ik hem vochtig gemaakt met water en toen zakte hij zo naar beneden... Maar ja, als je gespannen bent gaat dat was lastig.

En de dokter vist zo'n ding er zo uit, hoef je je geen zorgen om te maken. Verder kan je toch best tegen je ouders zeggen dat je even naar de dokter moet omdat je last van je oor hebt? Ze zien toch niet waarom je wel bent gegaan... en dan nog... zullen je ouders heus moeilijk doen wanneer ze weten dat je een probleem had waar je niets aan kon doen? 't Zal misschien wat genant zijn, maar ze zullen toch niet boos worden?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 13:09
Mononoke
Mononoke is offline
Persen, schat, persen
Oud 13-07-2003, 13:22
no name
no name is offline
ik ga morgen naar de dokter, ik had een weekje geleden beetje last van mijn buik (blinde darm iets ofzo ) en toen zei me moeder al dat ik misschien maar is naar de dokter moest gaan. verder niet meer over gehad ofzo, dus ik zeg gewoon dat ik daarvoor ff naar de dokter ga. ik krijg hem er echt niet uit... flink zitten persen maar het helpt niet ! ik kan hem nu net nog voelen met mijn vinger top, maar ik krijg hem echt ni te pakken ! en ik weet zeker dat hij vol zit, want hij zit er al een paar dagen in en douchestraal heb ik er al een beetje opgezet... maja ik hoop dat het een beetje meevalt morgen !

ik vind het echt genant.... en dom van mezelf dat net dit mij weer overkomt... ik hoop dat ik morgen gelijk terecht kan... in ieder geval bedankt voor de tips en voor het medeleven
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 13:26
Quiana
Quiana is offline
Succes dan morgen.
Oud 13-07-2003, 13:30
BelleRosé
BelleRosé is offline
niezen helpt enorm goed om zo'n ding te laten zakken
maar dan moet je nog wel kunnen niezen
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 14:39
poesiefox
poesiefox is offline
Het touwtje zit er waarschijnlijk een beetje naast geknoedeld, dus als je wat gaat wroeten met je vinger vind je hem heus wel. En dan persen en trekken tegelijk. Ga op je hurken zitten, in de douche, dan zit -ie al wat lager. Persen, en touwtje zoeken.

Maak je geen zorgen, een tampon kan niet doorschieten in je baarmoeder. Net zomin als een contactlens achter je oog kan komen, maar ze kunnen allebei wel verdomd ver weg zitten.

Hoe oud ben je?
Oud 13-07-2003, 15:15
no name
no name is offline
het touwtje heb ik al geprobeerd te vinden, maar dus niks gevonden....

en ik ben 16 trouwens, waarom wil je dat weten ??
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 15:30
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
no name schreef op 13-07-2003 @ 16:15:
het touwtje heb ik al geprobeerd te vinden, maar dus niks gevonden....

en ik ben 16 trouwens, waarom wil je dat weten ??
Om de maatvoering in te kunnen schatten. Meisjes van dertien of veertien zijn nog niet volgroeid, jij wel. Dus er is geen reden dat je hem er niet met je vngers uit zou kunnen slepen. Ik heb je en PM gestuurd.
Oud 13-07-2003, 16:12
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
laat ons weten hoe het is afgelopen
Oud 13-07-2003, 19:07
Kevin D.
Kevin D. is offline
Ik vraag me af of zoiets ook gevaarlijk kan zijn... hoe langer t blijft zitten daar ?
Oud 13-07-2003, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Kevin D. schreef op 13-07-2003 @ 20:07:
Ik vraag me af of zoiets ook gevaarlijk kan zijn... hoe langer t blijft zitten daar ?
mjah, na verloop van tijd kan het ontstoken raken, en het lijkt me ook geen pretje tijdens vaginale sex...

Laatst gewijzigd op 30-10-2009 om 14:05.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 01:22
Verwijderd
ik wil weten hoe het af is gelopen ]

sorry
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 06:55
no name
no name is offline
ik ga zo de dokter bellen om een afspraak te maken. ik ben ZENUWACHTIG !! ik laat weten hoe het is afgelopen !!!
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 07:08
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
Citaat:
no name schreef op 14-07-2003 @ 07:55:
ik ga zo de dokter bellen om een afspraak te maken. ik ben ZENUWACHTIG !! ik laat weten hoe het is afgelopen !!!
succes
Oud 14-07-2003, 07:45
no name
no name is offline
mense hij is eruit
hij zat een beetje diep en ze heeft hem er uitgehaald dus ik ben blij
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 09:05
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
Citaat:
no name schreef op 14-07-2003 @ 08:45:
mense hij is eruit
gelukkig maar.. hoe werd het veroorzaakt? Gewoon te diep ingestopt?
Oud 14-07-2003, 09:29
Verwijderd
Citaat:
Plusmarktboy schreef op 14-07-2003 @ 10:05:
gelukkig maar.. hoe werd het veroorzaakt? Gewoon te diep ingestopt?
Je kan hem er niet echt te diep in stoppen, maar als hij lang blijft zitten en het touwtje is weg... mja... dan kan hij een beetje uitdrogen en moeilijk eruit te halen zijn, lijkt me...

Als ik een tampon indoe, kan ik hem altijd nog net met m'n vingertop voelen zitten, dieper dan dat kan volgens mij ook niet.. En no name kon hem ook nog net voelen zitten...

Super fijn dat hij eruit is
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 10:42
sublime
sublime is offline
Citaat:
no name schreef op 14-07-2003 @ 08:45:
mense hij is eruit
Hurray

ben wel blij voor je dat je een vrouwelijke dokter hebt, ik heb zo'n extreem vage kerel namelijk, dus ik hoop heel erg dat ik nóóit voor zoiets naar m toe hoef
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 10:45
Verwijderd
Citaat:
sublime schreef op 14-07-2003 @ 11:42:
Hurray

ben wel blij voor je dat je een vrouwelijke dokter hebt, ik heb zo'n extreem vage kerel namelijk, dus ik hoop heel erg dat ik nóóit voor zoiets naar m toe hoef
Mijn moeder had een keer iets ver op d'r bovenbeen en moest gemasseerd worden, aangezien de vaste dokter toen een man was mocht ze van hem afzien en een vrouw nemen. Als je je dus op dat gebied fijner bij een vrouw voelt, kan je meestal wel terecht bij een vrouw
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 10:48
Verwijderd
code alpha three three five, we have accomplished our mission
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 10:49
Brown eye
Brown eye is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 14-07-2003 @ 11:45:
Mijn moeder had een keer iets ver op d'r bovenbeen en moest gemasseerd worden, aangezien de vaste dokter toen een man was mocht ze van hem afzien en een vrouw nemen. Als je je dus op dat gebied fijner bij een vrouw voelt, kan je meestal wel terecht bij een vrouw
Jah idd, want dat zou heel fijn zijn! Bij ons het het zo'n maffe oude vent! Bij het idee alleen al dat ie bij mij m'n tampon eruit zou moeten halen raak ik in paniek!!
Oud 14-07-2003, 10:50
sublime
sublime is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 14-07-2003 @ 11:45:
dit is nou nog eens geruststellende informatie
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 11:39
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
fijn dat ie eruit is joh!
en beter dat je een vrouwelijke dokter hebt zeg ik heb zon vieze ouwe man zou ik echt niet heen durven voor zoiets zeg...
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 20:21
Verwijderd
Citaat:
dmtdmt schreef op 14-07-2003 @ 11:48:
code alpha three three five, we have accomplished our mission

Maar wat fijn voor je!
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 13:27
blackcamel
blackcamel is offline
levend voorbeeld van een 'girl-thing' aangezien dr geen enkele man gereageerd heeft
Oud 15-07-2003, 13:48
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Bah lijkt me echt ranzig als zo'n dokter met zijn vingers in je poes zit om zo'n ding er uit te halen...
Oud 15-07-2003, 15:06
Verwijderd
Citaat:
blackcamel schreef op 15-07-2003 @ 14:27:
levend voorbeeld van een 'girl-thing' aangezien dr geen enkele man gereageerd heeft
Ehmm... jawel hoor
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten