![]() |
|
Verwijderd
|
Hij kan niet te diep zitten, wat je moet doen:
Ga gehurkt in de douche staan, zorg dat je lekker warm en ontspannen bent daaronder en pers (alsof je op de wc zit), hij zakt dan iets naar beneden. Probeer hem er met twee vingers uit te vissen, als je opgewonden bent lukt dit het beste. Dan kan je hem als een sigaret vastpakken en eruit trekken. Als het niet lukt: nog meer proberen te persen en weer proberen te pakken. 't Lukt wel ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens kan je hem met een vaginale douche ook goed vochtig maken, dan zet hij ook wat naar beneden. |
![]() |
|
Ja....zoals hierboven is genoemd is het beste om zo hard mogelijk te persen als je kunt! Je voelt hem daar naar beneden komen....en mss kun je hem dan pakken! iig...heel veel succes ermee, want het lijkt me zwaar vervelend!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
En mss een beetje stom en genant, maar anders zou je ook je moeder kunnen laten kijken, zij zit er dan natuurlijk anders voor en zou hem er wel uit kunnen pakken mss. Maar nog maals, dat is wel een beetje gek, maar ik zou het toch wel doen als er geen andere oplossing te vinden is! |
![]() |
|
![]() |
hmm ja iemand laten kijken lijkt me ni zo'n goed idee.... ik schaam me nogal kapot zeg maar
![]() weet iemand trouwens of ik daarvoor naar de dokter kan gaan, zonder dat mijn ouders er iets over te weten komen ?? wat als die rekening thuiskomt ofzo ?? enne alvast bedankt voor de reacties ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Als je niet wil dat je ouders weten dat je naar de huisarts bent geweest, kun je naar een arts van de rutgers stichting. Moet je even in het telefoonboek kijken, ofzo, dan vind je er vast wel één die een beetje bij jou in de buurt zit. Maar...zoals AlopiA ook al zei: je huisarts heeft zwijgplicht. Dus als je ouders vragen: "Waarom was je bij de huisarts?" kun je altijd zeggen dat dat ze niets aangaat. (als ze dat tenminste accepteren ![]() Succes ermee en misschien is de tampon er inmiddels al wel gewoon uit...(hope so)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar je kan hem er zelf ook uit krijgen, gewoon goed persen ![]() |
![]() |
|
![]() |
tis nog altijd niet gelukt
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En de dokter vist zo'n ding er zo uit, hoef je je geen zorgen om te maken. Verder kan je toch best tegen je ouders zeggen dat je even naar de dokter moet omdat je last van je oor hebt? Ze zien toch niet waarom je wel bent gegaan... en dan nog... zullen je ouders heus moeilijk doen wanneer ze weten dat je een probleem had waar je niets aan kon doen? 't Zal misschien wat genant zijn, maar ze zullen toch niet boos worden? |
![]() |
|
![]() |
ik ga morgen naar de dokter, ik had een weekje geleden beetje last van mijn buik (blinde darm iets ofzo
![]() ik vind het echt genant.... en dom van mezelf dat net dit mij weer overkomt... ik hoop dat ik morgen gelijk terecht kan... in ieder geval bedankt voor de tips en voor het medeleven ![]() |
![]() |
|
![]() |
Het touwtje zit er waarschijnlijk een beetje naast geknoedeld, dus als je wat gaat wroeten met je vinger vind je hem heus wel. En dan persen en trekken tegelijk. Ga op je hurken zitten, in de douche, dan zit -ie al wat lager. Persen, en touwtje zoeken.
Maak je geen zorgen, een tampon kan niet doorschieten in je baarmoeder. Net zomin als een contactlens achter je oog kan komen, maar ze kunnen allebei wel verdomd ver weg zitten. Hoe oud ben je?
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 30-10-2009 om 14:05. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ik een tampon indoe, kan ik hem altijd nog net met m'n vingertop voelen zitten, dieper dan dat kan volgens mij ook niet.. En no name kon hem ook nog net voelen zitten... Super fijn dat hij eruit is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ben wel blij voor je dat je een vrouwelijke dokter hebt, ik heb zo'n extreem vage kerel namelijk, dus ik hoop heel erg dat ik nóóit voor zoiets naar m toe hoef ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
gaatje (kh) | 9 | 09-11-2005 07:43 | |
Lichaam & Gezondheid |
Softcup Verwijderd | 40 | 02-05-2005 15:42 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaars(!) van de verhalenwedstrijd! Simoen & LUH-3417 Verwijderd | 35 | 03-01-2005 18:30 | |
Lichaam & Gezondheid |
Tampons... Verwijderd | 74 | 30-06-2003 19:53 | |
De Kantine |
Schooltassen-topic Mr.Oizo | 42 | 18-04-2002 23:18 | |
Lichaam & Gezondheid |
Libresse Invisible String maandverband ~Ierepier~ | 14 | 24-02-2002 10:31 |