Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-07-2003, 16:13
Toffe-Tjik
Toffe-Tjik is offline
Wat vind jij van Homo's en Lesbi's??
Vind je dat ze geaccepteerd worden??

Ik vind het persoonlijk hele toffe mensen en heb er niks op tegen...

Maar soms lijkt het wel of ze niet geaccepteerd worden, dan lopen mensen op straat en dan zien ze 2 vrouwen hand in hand lopen en dan zeggen ze weleens ulggg lesbi's..

even voor de duidelijkheid..... ik zelf ben geen lesbi...
Oud 06-07-2003, 16:18
Gwinnie
Gwinnie is offline
ik vind er nix op tegen. 1 van mn beste vrienden is lesbisch.

ik heb alleen beetje afkeer van van die homo-homo's die kakkerig praten, zo'n handje hebben, strakke tepel-shirtjes etc.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 16:21
Toffe-Tjik
Toffe-Tjik is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 06-07-2003 @ 17:18:
ik vind er nix op tegen. 1 van mn beste vrienden is lesbisch.

ik heb alleen beetje afkeer van van die homo-homo's die kakkerig praten, zo'n handje hebben, strakke tepel-shirtjes etc.
ik ken zelf ook mensen die dat zijn, maar 1tje die praat echt als een homo, maar je kan er wel erg mee lachen...
Oud 06-07-2003, 16:23
Kastanje
Kastanje is offline
Citaat:
Toffe-Tjik schreef op 06-07-2003 @ 17:21:
ik ken zelf ook mensen die dat zijn, maar 1tje die praat echt als een homo, maar je kan er wel erg mee lachen...
Gelukkig dat dat het dan weer compenseerd
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 16:27
Soezen
Soezen is offline
ik heb er absoluut niks op tegen. Alleen ken ik een jongen die erg "overdreven" doet, na mijn inzien dan.. en dat kan tot irritaties lijden..
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Toffe-Tjik schreef op 06-07-2003 @ 17:13:

Maar soms lijkt het wel of ze niet geaccepteerd worden, dan lopen mensen op straat en dan zien ze 2 vrouwen hand in hand lopen en dan zeggen ze weleens ulggg lesbi's..

ik geloof wel dat ze aardig geaccepteerd worden in nederland, hoewel veel mensen het er nog steeds moeilijk mee schijnen het hebben. maar wat boeit het nou op wat voor geslacht je valt, zo lang je gelukkig bent, toch?
en dat gezeik op straat dat mensen uuuuulgg homo ofzo lopen te zeggen, ik loop met een vriendin ook wel eens hand in hand over straat, dat wil toch niet meteen zeggen dat ik lesbisch ben?
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 17:11
Genela
Genela is offline
Ik heb er niets op tegen.

Heb het alleen niet zo op geklef op straat of in gezelschap, maar dat heb ik ook niet bij hetro's. En ze moeten niet overdreven aan je gaan hangen of je er de hele tijd aan herinneren dat ze homo of lesbisch zijn.

Verder maakt het mij allemaal niets uit.
Oud 06-07-2003, 17:36
Verwijderd
heb er niets tegen, een goede vriend is homo. Hij is voor mij heus niet meer of minder dan andere vrienden. We lullen soms wel vaag over sommie jongens. We zaten een keer op een terasje en er kwamen 3 knullen voorbij. Toen ze weg waren zaten wij echt te kijken: DIE MIDDELSTE!!! das zo grappig...
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 18:43
Spacemonkey
Spacemonkey is offline
2 van mijn beste vriendinnen hebben een relatie met elkaar, af en toe best lastig, Vooral omdat het eerst allemaal "gewoon"was en nu alles toch verandert.

Maar ik moet er mee leren omgaan want anders raak ik twee van mijn beste vriendinnen kwijt
Oud 06-07-2003, 18:49
Fortuynist
Fortuynist is offline
Eigenlijk kun je helemaal niet zeggen wat je er van vind. Alleen maar de ervaringen die jij hebt met bepaalde mensen die zo zijn. Tenslotte is niemand hetzelfde.
Oud 06-07-2003, 18:54
Spacemonkey
Spacemonkey is offline
Dat ben ik met je eens, als je het zelf mee te maken hebt is het sowieso anders dan dat je denkt dat je er goed mee om kan gaan. Er zijn verschillende situaties en verschillende mensen. De ene laat het dudeliijk merken de ander niet enz.
Oud 06-07-2003, 18:56
Spacemonkey
Spacemonkey is offline
Citaat:
Genela schreef op 06-07-2003 @ 18:11:
Heb het alleen niet zo op geklef op straat of in gezelschap, maar dat heb ik ook niet bij hetro's.

Helemaal mee eens
Oud 06-07-2003, 19:14
SoMeBoDy
SoMeBoDy is offline
Citaat:
Charlie1704 schreef op 06-07-2003 @ 17:56:
ik geloof wel dat ze aardig geaccepteerd worden in nederland, hoewel veel mensen het er nog steeds moeilijk mee schijnen het hebben. maar wat boeit het nou op wat voor geslacht je valt, zo lang je gelukkig bent, toch?
en dat gezeik op straat dat mensen uuuuulgg homo ofzo lopen te zeggen, ik loop met een vriendin ook wel eens hand in hand over straat, dat wil toch niet meteen zeggen dat ik lesbisch ben?
Je hebt helemaal gelijk. Het wordt toch wel aardig geaccepteerd. En mensen gaan inderdaad meteen er vanuit als je hand in hand loopt of lichamelijk contact hebt met een andere meisje dat je lesbisch bent. Dat had ik vorige keer nog met een vriendin. Echt zeker 3 mensen keken ons aan, omdat ze dachten dat wij een stel waren...boeiend
Oud 06-07-2003, 19:29
miro
miro is offline
Citaat:

Ik vind ze niet toffer of minder tof dan hetero's.

Citaat:

Nee joh, stel je voor

Dit is trouwens nog een recent topic waar bijna dezelfde vraag in staat (daar kun je ook een aantal reacties lezen)

http://forum.scholieren.com/showthre...highlight=homo
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 19:36
Verwijderd
Mja, weet je, ik kijk zelf ook nog wel wat raar op als ik twee zoenende mannen op straat zie. ik denk dat het iets is wat je niet tegen kan houden. ik vind het geweldig dat mannen met elkaar mogen trouwen, en ik accepteer het ook helemaal. ik betrap mezelf er alleen op dat ik ook nog wel eens raar op kijk.

ik denk dat mensen altijd wel wat vreemd zullen kijken als je zegt dat je homo of lesbisch bent. t is toch iets wat lange tijd taboe was, dus voor veel mensen zal het moeilijk zijn om het te accepteren.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 23:08
Verwijderd
Zou de wereld niet veel gelukkiger zijn als iedereen maar gewoon biseksueel was? Ik vind het zo onlogisch, een meisje kan helemaal geweldig zijn naar mijn mening en dan wordt ik er tóch niet verliefd op, alleen omdat ik toevallig hetero ben, raar gedoe.

Maar ontopic...
Hetzelfde als van Hetero's en Bisexuelen, maar dan iets minder voorkomend dan de Hetero's, en dus is het eventjes interessant... (waarom schrijf jij geaardheden met hoofdletters aan het begin?)
Vind je dat ze geaccepteerd worden ??
In theorie wel... in de praktijk ook steeds meer
(kijk, hier zegt niemand er negatieve dingen over, maar als je op sexualiteit kijkt dan hoeft maar iemand het woord anus te noemen en er komen minstens drie reacties van 'gatverdamme ik ben toch geen homo')
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 23:14
Verwijderd
Leuk
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 23:21
poesiefox
poesiefox is offline
Het zal me echt worst wezen in welk gat iemand hem bij voorkeur stopt of laat volstoppen. Ga vooral je gang, dat zijn niet mijn zaken.
Oud 07-07-2003, 00:01
zozze
zozze is offline
Op dit forum ja. Allemaal mensen tussen 13 en 23. De jeugd van tegenwoordig is nogal open-minded.

Maar ik zweer je, als ik met mn vriendin vroeger over straat liep kregen we véél afkeurende blikken. We kregen van vrienden te horen dat ze op de school rechtover de onze al allemaal "die twee lebische meisjes" kenden. In no time kwamen mijn ouders het te weten, terwijl we het zo goed en zo kwaad mogelijk verborgen probeerden te houden.

We werden al nageroepen van voor we samen waren. Ik werd soms in mijn gezicht uitgescholden door een paar puberale jongetjes die nota bene even oud waren dan mij.

Je kan op een forum gaan verkondigen dat je het niet erg vindt, tot je er eentje ziet lopen. Theorie is nog steeds heel anders dan praktijk.

En voor de mensen die geintresseerd zijn in onze liefdesaffaire: ze heeft het uitgemaakt omdat ze de druk van buitenaf niet meer aankon
Oud 07-07-2003, 00:22
Verwijderd
Ik zal dan de eerste zijn die dit zegt in dit topic: Ik vind het niet kunnen, ik heb nik stegen die mensen, ze mogen van mij best hand in hand lopen, gewoon henzelf zijn. En ik respecteer 'ze' als ieder ander. Maar ik vind een relatie hebben met iemand van hetzelfde geslacht niet kunnen.

Ik lipe zelf ook wel eens hand in hand met mijn beste vriendin, nik svreemds aan en mensen moeten niet zo gauw schelden en roepen "vieze potten" e.d.
Maar nee, ik vind het niet horen, beetje moeilijk uit te leggen.
En zulke mensen worden steeds meer geaccepteerd ja.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 10:57
Qimm
Qimm is offline
Och, niets op tegen. 2 van die zoenende jongens *smelt* das zoooo lief!

Ik hou er alleen niet van als het zo overdreven is. Kleding die echt schreeuwt:"KIJK MIJ IK BEN HOMO" en bijpassend gedrag. Dat vind ik irritant! Je bent heus niet speciaal hoor, dus doe maar gewoon normaal
Oud 07-07-2003, 11:07
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Wat ik ervan vind? Heb ik er wat van te vinden dan? Als ik jou zou vragen wat je van vrouwen vindt, is dat net zo'n vreemde vraag. Je kunt niet alle homoseksuele mensen over één kam scheren! Er zitten vervelende mensen bij, maar ook genoeg lieve, leuke mensen.

Worden ze geaccepteerd? Niet geheel nee. Ik hoor heel veel mannen negatief over homo's praten, en dat vind ik heel erg.

Ik heb zelfs wel eens meegemaakt dat er op straat (in Amsterdam) een jongen in een lichtroze broek door een hele groep kerels achtervolgd werd. 'Hee, ben je een flikker of zo?' Echt vreselijk.

Voor mij is een homoseksueel iemand 100% gelijk aan een heteroseksueel persoon.

Citaat:

Gelukkig maar weer..

Citaat:
Thanks for sharing..
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 11:59
Verwijderd
't zal me een worst wezen...wat ik me wel afvraag: waarom vind je het nodig om er bij te vermelden dat je zelf geen lesbi bent? Bang dat iemand dat zal gaan denken?

Mijn zusje heeft een vriendin, ze was bang wat mensen (oa wij) er van zouden vinden. tja, wat moet ik er van vinden? Als ze met een jongen thuis kwam zou ik toch ook blij voor d'r zijn, waarom nu dan niet? In mijn omgeving accepteren de meeste mensen het wel, al kijken sommigen in het begin wel een beetje vreemd, maar goed, dat trekt wel weg. En mensen die het niet accepteren, accepteren die mensen in het algemeen wel?
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 12:07
Dominique24!
Dominique24! is offline
Je hebt het nu over de mensen waar je het duidelijk aan kunt zien door wat dan ook.
Maar er zijn meer mensen waar je het niet aan kunt zien dan wel, believe me.

Omdat er nou toevallig een deel van de lesbo´s en homo´s opvallend herkenbaar zijn voor die groepering wil dat niet zeggen dat dat het standaard beeld is.
En ik denk dat mensen het juist met het beeld wat ze zien moeilijk hebben.
Oud 07-07-2003, 12:49
poesiefox
poesiefox is offline
Nou zag ik net bij de Raad van State een jongen zitten met een doorkijkbloesje met roesjes en lintjes. En een duidelijke zuigzoen. Het was net een vrouw.

Dat vind ik niet kunnen, iedereen draagt daar een pak. Op straat of thuis of in de kroeg gaat-ie zijn gang maar, maar daar was het ongepast. Je bent in de eerste plaats gewoon een mens, en dan pas een sexuele geaardheid.
Oud 07-07-2003, 13:30
Woman Of Steel
Woman Of Steel is offline
Ik heb niks tegen homo's ofzo ik vind het wel kunnen. Maar het lastige is, mensen hebben er niks op tegen, tot dat het dichtbij komt. Het lijkt toch makkelijk te aanvaarden, maar omdat veel mensen het niet kunnen begrijpen omdat ze het zelf niet meemaken, vinden ze het maar "raar" en lopen er voor weg. Zo sluiten ze homo's of lesbi's buiten. Dat vind ik wel erg, mij maakt het niet uit, al zou ik denk ik wel schrikken als me zusje lesbisch zou zijn.
Oud 07-07-2003, 14:16
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Ik heb totaal geen problemen met ze.
Het is alleen wel erg jammer dat ze zich soms zo afzonderen. Of dat ze juist heel erg moeten opvallen als groep, maar dat zal wel zijn omdat ze vroeger niet werden geacsepteerd (whatever) werden en daardoor automatisch een 'groepje' zijn gaan vormen
Oud 07-07-2003, 15:15
Fallon
Fallon is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef op 07-07-2003 @ 01:22:
Ik zal dan de eerste zijn die dit zegt in dit topic: Ik vind het niet kunnen, ik heb nik stegen die mensen, ze mogen van mij best hand in hand lopen, gewoon henzelf zijn. En ik respecteer 'ze' als ieder ander.
Ik snap niet dat jij het woordje respect gebruik, want ik vind er nergens in het bericht wat van terug. Als je het woord "ze" al gebruikt, alsof we aliens zijn ofzo.

Citaat:
Maar ik vind een relatie hebben met iemand van hetzelfde geslacht niet kunnen.
Dan respecteer je dus niks. Je spreekt jezelf zo tegen in dit bericht. Je respecteerd ze en ze mogen hunzelf zijn maar geen relatie hebben. Dan zijn ze dus niet hunzelf. Dit hele stuk slaat gewoon helemaal nergens op.

Citaat:
Ik lipe zelf ook wel eens hand in hand met mijn beste vriendin, nik svreemds aan en mensen moeten niet zo gauw schelden en roepen "vieze potten" e.d.
Maar nee, ik vind het niet horen, beetje moeilijk uit te leggen.
En zulke mensen worden steeds meer geaccepteerd ja.
Iedereen mag zijn mening kwijt, maar zeg niet dat je iemand respecteerd en hunzelf mogen zijn als je dat niet zo vind. Want in dit bericht spreek je jezelf keer op keer tegen, en slaat gewoon nergens op. En ik ben blij dat zoals jij zegt "zulke mensen" geaccepteerd worden. Het draait om de persoon en niet om de geaardheid. En als mensen gelukkig zijn is dat toch het belangrijkste. Maar je zegt een beetje moeilijk uit te leggen zeg je. Probeer het toch maar want dit bericht raakt kant nog wal.

En btw ik ben les ja
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 15:20
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Fall schreef op 07-07-2003 @ 16:15:
Ik snap niet dat jij het woordje respect gebruik, want ik vind er nergens in het bericht wat van terug. Als je het woord "ze" al gebruikt, alsof we aliens zijn ofzo.

Dan respecteer je dus niks. Je spreekt jezelf zo tegen in dit bericht. Je respecteerd ze en ze mogen hunzelf zijn maar geen relatie hebben. Dan zijn ze dus niet hunzelf. Dit hele stuk slaat gewoon helemaal nergens op.

Iedereen mag zijn mening kwijt, maar zeg niet dat je iemand respecteerd en hunzelf mogen zijn als je dat niet zo vind. Want in dit bericht spreek je jezelf keer op keer tegen, en slaat gewoon nergens op. En ik ben blij dat zoals jij zegt "zulke mensen" geaccepteerd worden. Het draait om de persoon en niet om de geaardheid. En als mensen gelukkig zijn is dat toch het belangrijkste. Maar je zegt een beetje moeilijk uit te leggen zeg je. Probeer het toch maar want dit bericht raakt kant nog wal.
Ik sluit me helemaal bij je aan.

Oh, mijn moeder heeft trouwens ook een geweldig standpunt: 'Je bent homo of hetero, maar biseksuelen vind ik verschrikkelijk.'
En bedankt mam.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 15:28
pattypats
pattypats is offline
wat maakt het eigenlijk uit of je homo of lesbisch bent ???
iedereen is toch anders???van mij mag iedereen gewoon zn eigen mening geven hoor!!!
het zou eigenlijk we saai worden als iedereen op mannen zou vallen!!!

XXXkuzzz
pattypats

ow jah en mannen op vrouwen hoor!!!
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 15:35
Verwijderd
Ow Ik zeg altijd wel van: Jaaa dat moet kunnen en iedereen moet elkaar accepteren blablabla

Maar als ik een lesbisch/homo paar zie dan kijk ik toch altijd wel ff 2x om..
Ja dat komt gewoon omdat het naar mijn idee nog best ongewoon is en nog verre van 'normaal' en dan kan ik wel roepen van het moet geaccepteerd worden. Ik Accepteer het ook wel, maar naar mijn idee 'past het niet'..
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 15:37
PardonMe
PardonMe is offline
Wat vind ik van homo's;
Homoseksuelen zijn net zo goed mensen als ieder ander, ik heb er niets op tegen, maar eerlijk gezegd kijk ik toch anders als ik bijvoorbeeld 2 jongens hand in hand zie lopen in plaats van een jongen en een meisje, het valt mij dan eerder op ofzo..
Ik vind dat niet erg overigens.

Of ik vind dat homo's geaccepteerd worden;
Ik accepteer het, en veel mensen hier op het forum accepteren het, maar in het algemeen is het nog helemaal niet geaccepteerd, onder de oudere generaties niet, maar ook onder jongeren is het nog lang niet geaccepteerd.
Oud 08-07-2003, 19:57
Genela
Genela is offline
Citaat:
zozze schreef op 07-07-2003 @ 01:01:
Je kan op een forum gaan verkondigen dat je het niet erg vindt, tot je er eentje ziet lopen. Theorie is nog steeds heel anders dan praktijk.
Het is waarschijnlijk niet aan mij gericht, maar ik voel me toch aangevallen, alhoewel ik snap hoe je aan je standpunt komt.

Mijn 2 jaar oudere zus is biseksueel, dus ik weet waar ik over praat. Natuurlijk was het in het begin even raar wanneer ze rond elkaar heen fladderden maar dat ging gauw genoeg over.
Oud 08-07-2003, 21:02
Verwijderd
Mn nicht is net met haar vriendin getrouwd van de week ..En mn buurjongen valt op jongens, heb er niks op tegen. Vind het eigenlijk net zo normaal als hetero zijn.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 21:46
zozze
zozze is offline
Citaat:
Genela schreef op 08-07-2003 @ 20:57:
Het is waarschijnlijk niet aan mij gericht, maar ik voel me toch aangevallen, alhoewel ik snap hoe je aan je standpunt komt.

Mijn 2 jaar oudere zus is biseksueel, dus ik weet waar ik over praat. Natuurlijk was het in het begin even raar wanneer ze rond elkaar heen fladderden maar dat ging gauw genoeg over.
Ik had het meer op de mensen die geen holebi's kennen. Jij bent het vast wel gewoon omdat je zus biseksueel is, iemand anders heeft een vriend die homofiel is, enzovoort. Maar de mensen die dat nog niet meegemaakt hebben weten niet hoe het is, vinden het raar. Het idee vinden ze vast niet erg, tot ze zo iemand tegenkomen...
Oud 09-07-2003, 02:12
Verwijderd
Jemig, mag ik even.
Homo's of Lesbiennes, het zal mij worst wezen. Je doet je best maar en je voelt je maar gelukkig bij wie je je gelukkig voelt. Ik wens je alle suc6 (en ik adresseer hier niemand in het speciaal)
IK ben het dan nog steeds niet eens met het homo-zijn, mag ik? Het samen-zijn met iemand van hetzelfde geslacht gaat geheel tegen mijn geloof in, maar ik sta niet te beweren dat ik iemand daarom minacht! Of als minder zie, dus wat nou onzin, ik respecteer een vrouw wel die samenwoont met een andere vrouw en ik zal ze ook niet gaan lopen uitschelden, ze doen maar wat zij goed vinden. Dat betekent nog niet dat ik het horen vind, respect is iets anders dan het ergens mee eens zijn... maar dat zal wel weer aan mij liggen.
Dat ik een lesbienne respecteer, en niet op haar ga lopen vitten wegens haar geaardheid, heeft niks te maken of ik het er mee eens ben of niet. Je kunt het tenslotte oneens zijn, maar een ander wel respecteren.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 02:15
Verwijderd
Citaat:
zozze schreef op 08-07-2003 @ 22:46:
Het idee vinden ze vast niet erg, tot ze zo iemand tegenkomen...
En ja, in nederland, en in europa worden homo's en lesbie's makkelijker geaccepteerd dan hier waar ik woon. Ik heb een vriend die samenwoont met zijn vriend... en ik mag hem even graag. De acceptatie in de maatschappij komt steeds meer, de discussie omtrend het homo-huwelijk is hier in CAnada nog volop gaande, en momenteel nog steeds niet aanvaard in de wet. (Stond vanochtend toevallig een artikel over in de krant)
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 06:42
Verwijderd
Citaat:
Ik had het meer op de mensen die geen holebi's kennen. Jij bent het vast wel gewoon omdat je zus biseksueel is, iemand anders heeft een vriend die homofiel is, enzovoort. Maar de mensen die dat nog niet meegemaakt hebben weten niet hoe het is, vinden het raar. Het idee vinden ze vast niet erg, tot ze zo iemand tegenkomen...
Maar ook voor 'ons' moet het een keer de eerste keer zijn geweest, toch? Moeten we onze zus/zusje dan raar gaan vinden? Het blijft toch dezelfde persoon, de persoon blijft de persoon die het ervoor ook was. Waarom zou je hem/haar dan opeens niet meer mogen of raar vinden of wat dan ook, alleen omdat het hij/zij er voor uitkomt dat hij/zij toevallig (ook) op iemand van het eigen geslacht valt? De gevoelens waren er daarvoor toch ook al?

(Niet dat ik zeg dat je ongelijk hebt, had je dat maar...maar wat jij schrijft, geldt niet voor iedereen.)
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 08:12
Genela
Genela is offline
Citaat:

Ik snap het, maar de meeste mensen zijn zo kwaad nog niet. Je moet niet verbaasd zijn als ze even raar opkijken als ze iets zien waarvan ze niets afweten, maar dat is meestal gauw genoeg over. Dat zijn mijn ervaringen althans
Oud 09-07-2003, 09:30
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Qimm schreef op 07-07-2003 @ 11:57:
Och, niets op tegen. 2 van die zoenende jongens *smelt* das zoooo lief!
Inderdaad Of twee van die jochjes die gearmd lopen. Ik vind het niet opwindend of zo, maar wel érg schattig.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 10:15
zozze
zozze is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 09-07-2003 @ 07:42:
Maar ook voor 'ons' moet het een keer de eerste keer zijn geweest, toch? Moeten we onze zus/zusje dan raar gaan vinden? Het blijft toch dezelfde persoon, de persoon blijft de persoon die het ervoor ook was. Waarom zou je hem/haar dan opeens niet meer mogen of raar vinden of wat dan ook, alleen omdat het hij/zij er voor uitkomt dat hij/zij toevallig (ook) op iemand van het eigen geslacht valt? De gevoelens waren er daarvoor toch ook al?

(Niet dat ik zeg dat je ongelijk hebt, had je dat maar...maar wat jij schrijft, geldt niet voor iedereen.)
Citaat:
Genela schreef op 09-07-2003 @ 09:12:
Ik snap het, maar de meeste mensen zijn zo kwaad nog niet. Je moet niet verbaasd zijn als ze even raar opkijken als ze iets zien waarvan ze niets afweten, maar dat is meestal gauw genoeg over. Dat zijn mijn ervaringen althans
Tuurlijk moet het ooit de eerste keer zijn, maar sommige mensen denken dan niet na over wat ze doen en gaan roddelen of schelden. Ik heb het maar over de mensen van mijn leeftijd he, later zullen ze vast wel van mening veranderen. En ik zeg niet dat ze de persoon zelf raar vinden, maar het idee van twee personen van hetzelfde geslacht samen. Eigenlijk verandert er gewoon niks, maar dat schijnen sommige mensen niet te snappen

Misschien komt het wel door de relatie met dat meisje dat ik een vertekend beeld gekregen heb van de mensen.
Oud 09-07-2003, 11:18
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 09-07-2003 @ 09:30:
Inderdaad Of twee van die jochjes die gearmd lopen. Ik vind het niet opwindend of zo, maar wel érg schattig.
Idd, ik word er niet warm van ofzo Het heeft wat liefs, niet opwindends.
2 meiden daarintegen
Oud 09-07-2003, 11:27
AtHell
AtHell is offline
Nee tuurlijk worden dit soort relaties nog niet volledig geaccepteert dipshit, we leven dan ook in een Grrrrristenmaatschappij.
Oud 09-07-2003, 11:29
Optima
Optima is offline
ik ben ter wereld gezet door een lesbienne

no more said
Oud 10-07-2003, 09:58
Genela
Genela is offline
Citaat:
zozze schreef op 09-07-2003 @ 11:15:
Tuurlijk moet het ooit de eerste keer zijn, maar sommige mensen denken dan niet na over wat ze doen en gaan roddelen of schelden. Ik heb het maar over de mensen van mijn leeftijd he, later zullen ze vast wel van mening veranderen. En ik zeg niet dat ze de persoon zelf raar vinden, maar het idee van twee personen van hetzelfde geslacht samen. Eigenlijk verandert er gewoon niks, maar dat schijnen sommige mensen niet te snappen

Misschien komt het wel door de relatie met dat meisje dat ik een vertekend beeld gekregen heb van de mensen.
Ik weet niet tot welke leeftijdsgroep jouw leeftijd behoort, maar toen mijn zus haar eerste vriendin had was ik 15, misschien 16. Natuurlijk zijn er genoeg mensen in die leeftijdsgroep die niet precies weten wat ze ervan moeten denken en zo maar beginnen te schelden omdat hun vriendjes dat ook doen of iets dergelijks, maar je kunt niet iedereen over één kam scheren. Je hebt duidelijk nare ervaringen aan 'het lesbisch zijn' (om het zo maar even te noemen) overgehouden. Toch kun je in mijn ogen niet iedereen 'een standje' gaan geven die er anders over denkt dan de mensen die jij kent/gekend hebt.
Oud 10-07-2003, 10:17
pattypats
pattypats is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 08-07-2003 @ 22:02:
Mn nicht is net met haar vriendin getrouwd van de week ..En mn buurjongen valt op jongens, heb er niks op tegen. Vind het eigenlijk net zo normaal als hetero zijn.

gefeliciteerd!!!

XXXkuzzz
pattypats
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 10:26
Verwijderd
Citaat:
Genela schreef op 10-07-2003 @ 10:58:
Ik weet niet tot welke leeftijdsgroep jouw leeftijd behoort
Ze is 14, volgens haar fotoboekpagina dan iig.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 10:41
Ogthala
Ogthala is offline
Tja ..
Het is tegennatuurlijk in mijn ogen, maar persoonlijk heb ik weinig problemen met de personen.

Laatst gewijzigd op 10-07-2003 om 12:16.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 10:44
Genela
Genela is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 10-07-2003 @ 11:26:
Ze is 14, volgens haar fotoboekpagina dan iig.
Aaah okay...

Beetje jong imo om dan al gelijk met 100% zekerheid te zeggen dat je lesbisch bent, maar goed ieder z'n meug
Oud 10-07-2003, 14:56
Verwijderd
Ik heb er niks op tegen hoor! Het zijn gewoon mensen als jij en ik alleen vallen ze op mensen van hetzelfde geslacht. No problem toch?
Met acceptatie denk ik dat t anders is. Ik denk niet dat de mensen tegenwoordig ze echt gewoon accepteren, maar ik denk dat er meer acceptatie is naar Lesbi's toe dan naar Homo's.. Snap?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten