![]() |
|
![]() |
Hahah, khad laatst dus ook de hik, kreeg wel een leuke te horen van een klasgenoot:
Je navel aanraken en vervolgens aan over hekken springende witte schaapjes denken --> helaas hielp het bij mij niet ![]() Verder schijnt het te helpen als je gaat bedeken wat je gister, dan eergister, dan eer-eergister etc. hebt gegeten, en dan dus in detail! |
![]() |
||
Citaat:
Kraan aan, vingers in oren en 7 slokken drinken. Life's so easy... ![]() Als ik de hik heb, hou ik altijd mn adem in en dan 3 keer proberen te slikken. Werkt altijd.
||
Citaat:
![]() en je adem inhouden is dacht ik wel goed om je midderif rustig te krijgen.
|
Verwijderd
|
lage ademhaling, dus heel rustig ademhalen waarbij je "met je buik" ademt, je schouders mogen dan dus niet omhoog komen.
En dan echt heeeeel rustig, zonder tussendoor te praten of te zenuwen... Dan is t binnen een minuut weg bij mij. Maar als ik 1x op een dag de hik heb gehad, komt het altijd diezelfde dag nog een keer terug ![]() |
![]() |
|
![]() |
Soms helpt dit gedichtje:
Hik sprik sprij geef de hik aan mij, geef de hik aan een anderman die het beter verdragen kan hik! Heeft ook te laken met niet ademen terwijl je het zegt, denk ik.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hik spik spou, Ik geef de hik aan jou, Ik geef de hik aan een anderman, die de hik verdragen kan! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik en de hik gingen naar de zee ik ging weg maar de hik ging mee weg hik! maar dan gaat het er dus inderdaad om dit zo vaak mogelijk achter elkaar te zeggen zonder adem te halen |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #120 Noctiluca | 500 | 30-01-2012 11:07 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #147 Verwijderd | 500 | 07-07-2009 15:45 | |
Lichaam & Gezondheid |
hikken, gapen, jeuk wat is het? gewoonmax | 11 | 12-06-2006 18:57 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat heb je nou altijd al willen weten over het menselijk lichaam? Verwijderd | 498 | 19-12-2004 09:34 | |
Muziek |
Hik Hop Verwijderd | 11 | 24-11-2004 13:33 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Zwart-wit gekleurd wondersbestaan | 8 | 21-07-2003 12:14 |