Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Vind je dat normaal? Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten, he? En hij maakt ook nog eens grammaticale fouten.. Laatst gewijzigd op 01-07-2003 om 18:11. |
![]() |
|
Volgorde waarin ik ze nu verwacht is zowiezo eerst SC2 aan de beurt. (hopelijk)
En dan kijken welk verhaal de diablo schrijvers er uit weten te poepen. Sowieso hoop ik dat ze er een MMO spel van maken deze keer ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Stelletje mafkezen, een seconde nadenken en je snapt zelf ook wel dat de topictitel nog lang niet waar kan zijn.
![]() Ze zijn nu nog bezig met SC: Ghost en nog een beetje met Throzen Throne, en daarna komt waarschijnlijk SC2. Ze gingen geloof ik nog een heel nieuw en ander spel uitbrengen, dus dat zal ook wel tussendoor komen. En dan pas is er misschien ruimte voor Diablo III. ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
"We bevestigen noch ontkennen"
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En ook Duriel doet niet meer mee ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Dan wordt de held die je was in DII gecorrumpeerd door Mephisto, omdat er wat splintertjes in z'n hand zijn gekomen van de Soulstone, en dan verandert-ie langzaam maar zeker in Mephisto en vindt hij allerlei manieren om z'n broers te laten reincarneren in engelen (waaronder Tyrael) en dan moet je hem achterna en hem zoveel mogelijk proberen te stoppen. ![]() ![]() Maarre... de Worldstone is vernietigd, dus dat is sowieso genoeg voor een enorm plot. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Je hebt "Diablo" verslagen. Je weet wel, de sterkste en machtigste van alle demonen. Wat stellen minor demonen nou voor vergeleken met Diablo? Ja ok, een nieuwe, en daarmee zwakkere, held kan net zoveel moeite hebben met een minor demoon als de held uit Diablo 1/2 met Diablo. *Vage regel* Tja, het is maar hoe je het bekijkt natuurlijk
|
En nou Diablo weg is, kan een ander iets toch de macht grijpen en net zo machtig worden als Diablo ooit was? Of een invasie uit een andere dimensie ala Warcraft III oid.... zonder worldstone idd genoeg mogelijkheden. Daar weet Blizzard best wel wat van te brouwen.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik schat de kans nou helemaal laag in dat er een vervolg komt, aangezien de makers van diablo zijn opgestapt.
http://biz.yahoo.com/rc/030630/media...i_games_1.html En als ze een hack and slash weer willen maken, kunnen ze het ook in een andere settin dan diablo doen. |
![]() |
||
Citaat:
Maar wie zegt dat een nieuwe 'diablo' game perse onder de naam 'diablo' moet komen? Divine Divinity nam Diablo en BG2 samen onder een dijk van een verhaal ![]() En ze hebben al eerder laten merken dat ze het kunnen bij Blizzard North. (Condor) Dus daar gaan we echt nog wel van horen. (alleen de rechten van Diablo liggen bij Blizzard (en dus bij Vivendi) en die kunnen ze niet gebruiken) Maar Blizzard heeft de verhaalschrijvers van Warcraft en Starcraft nog in huis rondwandelen. (en die van Diablo zal ook wel niet origineel bij die club 'Condor' hebben rondgewandeld) Dus Diablo3 heeft nog steeds een grote kans van uitkomen. Zal nu alleen langzamer gaan omdat ze nu dus een programmeurs team minder hebben. (en dus een game minder tegelijk kunnen maken)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
"Jah wat is er eigenlijk in hemelsnaam nu gebeurd voor we in dit stomme verhaal belandde?" Kwil het eigenlijk wel eens zien hoe ze dat oplossen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Dat noem ik ook uitmelken, maar toch ![]() Een prequel zou dan wel kunnen, ja ![]()
||
Citaat:
In deel 1 was er overigens duidelijk een open einde, in deel 2 zijn de 3 prime evils gewoon grondig dood, ze zullen in ieder geval nooit meer alle drie terug kunnen komen, wat dus betekend dat ze nooit meer erg indrukwekkend kwa kracht zullen zijn. |
![]() |
||
Citaat:
En wie weet is Tyrael wel corrupted en is hij de eindbaas van deel 3 ![]()
|
Jaja, ik wéét het van die titel maar ik hem niet ver-an-der-en!
Anyway, na zelf nog wat nagedacht te hebben over de waarschijnlijkheid denk ik wel dat er een Diablo 3 komt. Er is een enorme fanbase op Internet en 'offline', die praktisch al geld zouden neerleggen voor een beetje conceptart. Je weet eigenlijk al zeker dat dit een zekere verkoophit zou worden als ze Diablo 3 besluiten uit te brengen. Dan weet ik niet over welke tijd we het hebben, want is Blizzard North ook met Ghost bezig? Qua verhaal hebben we de (eerder genoemde) Worldstone natuurlijk. Zelfs Tyrael wist niet wat de effecten zouden zijn, maar één ding is duidelijk: de balans van de wereld wordt er niet beter op. Volgens Tyrael zijn de Prime Evils teruggeworpen in de zwarte diepten van de Hel, waar ze vandaan komen. Waarom zouden ze dan niet terugkomen? Ik weet niet hoeveel Lesser Evils er nog rondstampen in de Hel, maar Andariel en Duriel lijken mij een beetje te weinig. Maar imo is er geen supersterk verhaal te breien rondom wat wannabe-Prime Evils. Aan de ene kant moeten die Prime Evils weer een rol gaan spelen, maar aan de andere kant klinkt dat ook wel een beetje vergezocht en uitgekauwd. Echt veel kan ik er niet over zeggen, het lijkt mij het beste dat Blizzard eens heel goed nadenkt over de plot. Laatst gewijzigd op 13-07-2003 om 14:47. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Er zullen best wel flink wat lesser Evils zijn. Alleen zou ik hebben gewild dat die Prime Evils wat meer kracht naar hun status zouden hebben gehad. het lijkt nu bijna dat iedere mongool die lang genoeg een bijl kan zwiepen ze af kan maken (en dan had je aan Duriel en Andariel al genoeg gehad want ik had meer moeite met Duriel dan dat ik had met Mephisto of Diablo ![]()
|
An sich wel vreemd dat je met een flink zwaard Diablo naar de eeuwige jachtvelden kan helpen ja. Maar goed, er moet ergens een kleine flaw zijn om het speelbaar te maken. Lesser Evils zijn leuk als mini-boss, net als in Diablo 2, maar ik vond Mephisto eigenlijk nog de leukste Prime Evil. Die stem en z'n gedaante spreken me meer aan dan die rooie rakker en z'n gebleekte broer. Baal was eigenlijk maar een homofiele Engelsman in Lord of Destruction, als je het mij vraagt.
|
![]() |
||
Citaat:
Bwhahahahahahahahahahahahaha Nee, dat vind ik best wel kolder. Het Diablo-universum is imo totaal anders dan het warCraft-universum. WoW wordt gewoon domme hack 'n slash tussen Orcs, Humans en de Elves. Diablo omvat imo veel meer dan dat, de RPG-elementen, de random Item-sets, en natuurlijk het verhaal. Ik zie WoW dan ook totaal niet als een Diablo-equivalent of vervanger. |
![]() |
||
Citaat:
Ancients kon je gewoon rerollen tot je de stats had die je wilde en daarna was baal way easy.
||
Citaat:
![]() WAHAHAHAHAHA ik bedoelde meer opvolger.. er komt voorlopig echt GEEN diablo3.. ze zijn veels te druk bezig met andere games op het moment.. en wow word behoorlijk rpg geloof ik hoor
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |