Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2007, 13:21
Verwijderd
Blizzard geeft een subtiele hint dat zij binnenkort een nieuw spel gaan aankondigen:
See for yourself
Ik had ergens gelezen dat zij bezig waren met een nieuwe MMORPG waar ik zelf niet zo een fan van ben.Ik zelf hoop op starcraft 2 of een geheel nieuwe rts. Warcraft 4 lijkt me ook cool maar onwaarschijnlijk en op een nieuwe rpg of diablo zit ik ook niet te wachten.

Waar hopen jullie op? En waar gokken jullie op?

Laatst gewijzigd op 14-05-2007 om 09:40.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-05-2007, 13:23
Verwijderd
Ik hoop en gok op een nieuwe starcraft. Ze zochten een half jaar geleden ook via hun site volgens mij naar lui voor een rts. Dacht ik ofzo.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 13:24
Verwijderd
Een geheel nieuwe rts kan ook vet zijn. Maar ik gok op een starcraft 2. Omdat die roddels al een tijdje in omloop zijn. Ik denk helaas dat me pc het zou overleven.

Laatst gewijzigd op 13-05-2007 om 13:27.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 13:26
Verwijderd
Ja, daarom denk ik ook dat het starcraft 2 gaat worden.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 14:52
Q
Q is offline
Ik denk Starcraft maar ik hoop Diablo of dan iets anders, Starcraft trekt me niet zo. Ik zie nog niet waar ze dat aankondingen trouwens?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 15:11
Osmoian
Osmoian is offline
Als je naar die pagina gaat zie je onderin zo een timeline:

Dat vraagteken staat voor een nieuwe game .
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 15:26
Q
Q is offline
Citaat:
Osmoian schreef op 13-05-2007 @ 16:11 :
Als je naar die pagina gaat zie je onderin zo een timeline:
[afbeelding]
Dat vraagteken staat voor een nieuwe game .
als je daarop klikt kom je gewoon bij de rest van de site
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 15:33
airbag
airbag is offline
Starcraft MMO claim

Starcraft 2 claim

19 mei dus. Beide zouden me niet boeien als ik eerlijk moet zijn. Ik hoop al jaren op een diablo 3, al weet ik niet hoe ze dat zouden moeten doen
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 16:15
Verwijderd
19 mei is in Korea, dus ik gok dat daar iets Starcraft-gerelateerds bekend wordt gemaakt. Ik hoop zelf op Starcraft 2, en niet een MMORTS/RPG, omdat er al meer dan genoeg MMO-onzin op deze wereld is. Mooier nog zou het zijn als Diablo 3 werd aangekondigd, maar ik gok niet dat ze dat in Korea zouden doen. Ergens in Augustus, geloof ik, in Blizzcon. Mijn gok is dat daarop Diablo 3 wordt aangekondigd.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 16:43
Verwijderd
Het zal wel Starcraft 2 zijn. WoW:TBC is nog niet zo lang uit, dus die willen ze eerst uitmelken lijkt me. Onlogisch om dan meteen een nieuwe RPG op de markt te brengen.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 16:55
Verwijderd
Een nieuwe starcraft zou wel vet zijn ..

maar ja, waarom dan een tijdlijn met Warcraft erin?
ookal staat het vraagteken er ver vandaan, dan nog zie ik niet waarom het starcraft zou meoten worden, en niet een nieuwe warcraft.(iets wat me ook vet lijkt, daar niet van).
maar da's dan weer onlogisch vanwege WoW wat nu nog gewoon fijn loopt voor ze.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 18:15
Verwijderd
Die tijdlijn is inderdaad wel vaag. Je zou eerder verwachten dat het een flitsend, scrollable gebeuren zou zijn waarbij van ieder spel de boxart tevoorschijn zou komen als je er met je muis overheen zou zwabberen. Merkwaardig!

Waarom laten ze die twee oudste spellen uit hun grote drie zien? Een onbewuste verontschuldiging voor de aftakeling van Warcraft die zich nadien heeft voortgedaan? Ho, wacht. Ik zoek even dekking.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 18:24
Verwijderd
Ik denk net als velen ook Starcraft 2, het werd een beetje tijd, ergens. Ik hoop daarentegen, als fanatieke Diablospeler, op Diablo 3 natuurlijk. Maargoed, we shall see.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 19:19
Young Predator
Young Predator is offline
Een nieuwe Blizzard Strategiegame.... Gameverslaving zal weer toetreden
Oud 13-05-2007, 20:09
Verwijderd
Citaat:
LUH-3417 schreef op 13-05-2007 @ 19:15 :
Die tijdlijn is inderdaad wel vaag. Je zou eerder verwachten dat het een flitsend, scrollable gebeuren zou zijn waarbij van ieder spel de boxart tevoorschijn zou komen als je er met je muis overheen zou zwabberen. Merkwaardig!

Waarom laten ze die twee oudste spellen uit hun grote drie zien? Een onbewuste verontschuldiging voor de aftakeling van Warcraft die zich nadien heeft voortgedaan? Ho, wacht. Ik zoek even dekking.

LUH-3417
Nee.

Elke dag scrollen ze door. Op de dag zelf zie je de nieuwe titel.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 20:09
Verwijderd
Citaat:

LUH-3417
Nou ja, je hebt wel gelijk, warcraft I en II waren subliem
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 20:22
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
starcraft 2

een starcraft mmo is net zo aannemenlijk als een gastoptreden van mario in gta
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 20:25
Verwijderd
Citaat:
metroidminded schreef op 13-05-2007 @ 21:22 :
starcraft 2

Of Paris Hilton die neukt met President Bush.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 20:31
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 13-05-2007 @ 21:22 :
starcraft 2

Idd, teveel haken en ogen aan een starcraft MMO (WTF, zerg classes?)

Een diablo MMO daarentegen...
Oud 13-05-2007, 21:12
Verwijderd
Citaat:
MazeMouse schreef op 13-05-2007 @ 21:31 :
... diablo MMO ...
Wil jij niet zulke enge dingen zeggen? Daar ga ik slecht van slapen.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 21:32
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef op 13-05-2007 @ 22:12 :

LUH-3417
Warcraft => Succesvolle gameserie
Warcraft MMO => Succesvolle MMO
Diablo => Succesvolle gameserie

Ik denk dat je de rest zelf (helaas) wel kunt verzinnen
Oud 13-05-2007, 22:31
Verwijderd
Tetris => succesvolle gameserie
Tetris MMO => succesvolle MMO

Err?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 22:41
Verwijderd
Citaat:
LUH-3417 schreef op 13-05-2007 @ 22:12 :

LUH-3417
Ik ga er eerder hele nachten van wakkerliggen omdat ik niet kan wachten totdat ik m heb
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 23:26
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 13-05-2007 @ 21:31 :
Idd, teveel haken en ogen aan een starcraft MMO (WTF, zerg classes?)

Een diablo MMO daarentegen...
Misschien proberen ze als eerste een MMORTS .. wat ik me erbij moet voorstellen weet ik ook niet helemaal, maar je weet maar nooit.

Of misschien gaan ze de battlefield toer op met Starcraft.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 09:05
Verwijderd
ik denk een starcraft MMORPRTSG waarin ze een timeportal vinden en het op moeten nemen tegen baal die geteamd heeft met de orcs.

of misschien een diablosim, waarbij iedereen in onafhankelijke werelden een diablo moet opvoeden, en deze kunnen dan vervolgens ingezet worden in een fullscale real time war of the worlds!!!!!!1!!!!1!!!111

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-05-2007, 09:54
T_ID
T_ID is offline
Als Blizzard goed wil zijn voor hun imago komen ze met een nieuwe franchise, maar ja, goedkoop incashen op uitmelken is sinds EA bestaat de trend.
Oud 14-05-2007, 09:57
Verwijderd
Citaat:

LUH-3417
Het is nu alweer diablo geworden i.p.v warcraft 1 & 2.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 10:05
Verwijderd
Blizzard start het aftellen naar aankondiging nieuwe game
bron: Blizzard 13 mei 2007
Door: Philip Cremers

De speculaties omtrent het volgende nieuwe project van Blizzard zijn al een hele tijd aan de gang. Mogelijke kanshebbers zijn een MMO rond het universum van Starcraft/Diablo óf we krijgen een rechtstreekse opvolger van de RTS Starcraft of de RPG Diablo II. Wat het zal worden blijft nog even geheim, maar Blizzard is vandaag zelf met het aftellen naar de aankondingin van hun nieuwe begonnnen.

Zoals je hierboven kunt zien ziet de webstek van Blizzard er vanaf vandaag lichtjes anders uit. Bezoekers van de website komen namelijk niet meteen op de vertrouwde startpagina terecht, maar krijgen eerst een tijdslijn te zien waarop alle reeds verschenen grote titels van Blizzard te vinden zijn. Het laatste spel waarvan we de naam kunnen zien is World of Warcraft, waarna het volgende punt op de balk bestaat uit een groot, oplichtend vraagteken. Wanneer het vraagteken precies plaats zal maken voor de titel van het nieuwe spel is nog niet duidelijk, het beste is dus dat je regelmatig een kijkje gaat nemen of gewoon dagelijks Gamer.nl blijft bezoeken.

Ps: Alleen maar mannen in dit topic .

Laatst gewijzigd op 14-05-2007 om 10:52.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 10:53
Verwijderd
Waarom kondigen ze een aankondiging aan?
Ik snap de gedachte erachter wel maar dat is alleen maar irritant.
Ik persoonlijk hoop toch wel iets met diablo, warcraft is al geweest, starcraft soort van (die ghost-shit wat nu dood is, ofzo?) dus diablo mag voor mij nu wel.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 13:08
Verwijderd
Citaat:
Fishy schreef op 14-05-2007 @ 11:53 :
Waarom kondigen ze een aankondiging aan?
Ik snap de gedachte erachter wel maar dat is alleen maar irritant.
Ik persoonlijk hoop toch wel iets met diablo, warcraft is al geweest, starcraft soort van (die ghost-shit wat nu dood is, ofzo?) dus diablo mag voor mij nu wel.
ghost is gecanceld. Dus starcraft is niet al geweest. En Starcraft komt uit 98, diablo 2 uit 2000 en warcraft 3 uit 2002. Een starcraft 2 zal het meest logische zijn.
Ps: Een warcraft 4 mag ook van mij
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 13:30
Verwijderd
Citaat:
DoraRing schreef op 14-05-2007 @ 11:05 :

Ps: Alleen maar mannen in dit topic .
I am not suprized

Een nieuw iets zou wel iets echt Blizzardachtig zijn. Ik ben héél erg benieuwd nu
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 13:42
Verwijderd
Overigens, voordat we het vergeten:

http://games.blogo.nl/blogo.asp?comments/387/11402/

"Een insider onthult in een artikel op Gaming Steve enkele verrassende feiten rondom Diablo 3 en Blizzard!

* Blizzard heeft de afgelopen vier jaar gewerkt aan Diablo 3
* Blizzard North had de game een paar jaar geleden al afgerond
* Het eindresultaat was echter niet van het hoge niveau dat we gewend zijn van Blizzard
* Dit was ook de reden dat Blizzard North werd opgeheven
* De mensen van Blizzard North verhuisden naar Blizzard in Irvine om verder aan de game te werken, onder toezien van het hoofdteam
* Diablo 3 is in volledig 3D en grafisch zeer indrukwekkend
* Het verhaal draait om een conflict tussen Hemel en Hel
* Alle items hebben zowel een light als dark variant
* Dit is niet alleen visueel, maar heeft ook daadwerkelijk impact op de stats van de items
* De kern van de game is hetzelfde als die van Diablo 1 en 2, maar de game zal veel langer en complexer zijn
* De multiplayer optie zal ook veel uitgebreider zijn, met invloeden uit WoW, zoals tegenover gestelde factions, guilds en mounts
* Diablo 3 heeft nog geen releasedatum, Blizzard zal er alles aan doen om kwaliteit af te leveren"

Misschien hebben ze hem nu af
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 14:17
Verwijderd
World of Starcraft
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 14:23
Chimera
Chimera is offline
Hoop op Diablo 3, Diablo 2 is nog steeds gewoon een enorm goed spel.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 14:45
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 14-05-2007 @ 15:23 :
Hoop op Diablo 3, Diablo 2 is nog steeds gewoon een enorm goed spel.
Underfuckingstatement *nog steeds speelt*
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Zao schreef op 14-05-2007 @ 14:42 :
Overigens, voordat we het vergeten:

http://games.blogo.nl/blogo.asp?comments/387/11402/

"Een insider onthult in een artikel op Gaming Steve enkele verrassende feiten rondom Diablo 3 en Blizzard!

* Blizzard heeft de afgelopen vier jaar gewerkt aan Diablo 3
* Blizzard North had de game een paar jaar geleden al afgerond
* Het eindresultaat was echter niet van het hoge niveau dat we gewend zijn van Blizzard
* Dit was ook de reden dat Blizzard North werd opgeheven
* De mensen van Blizzard North verhuisden naar Blizzard in Irvine om verder aan de game te werken, onder toezien van het hoofdteam
* Diablo 3 is in volledig 3D en grafisch zeer indrukwekkend
* Het verhaal draait om een conflict tussen Hemel en Hel
* Alle items hebben zowel een light als dark variant
* Dit is niet alleen visueel, maar heeft ook daadwerkelijk impact op de stats van de items
* De kern van de game is hetzelfde als die van Diablo 1 en 2, maar de game zal veel langer en complexer zijn
* De multiplayer optie zal ook veel uitgebreider zijn, met invloeden uit WoW, zoals tegenover gestelde factions, guilds en mounts
* Diablo 3 heeft nog geen releasedatum, Blizzard zal er alles aan doen om kwaliteit af te leveren"

Misschien hebben ze hem nu af
Dit zegt helemaal niks, zulke geruchten zijn er ook over starcraft 2.

Starcraft 2, diablo 3 of iets nieuws wordt het.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 15:43
Verwijderd
Citaat:
DoraRing schreef op 14-05-2007 @ 16:33 :
Dit zegt helemaal niks, zulke geruchten zijn er ook over starcraft 2.

Starcraft 2, diablo 3 of iets nieuws wordt het.
Of ze nemen ons in de maling en het wordt niets .

Zelf hoop ik op een niet-MMO Diablo 3. Gewoon old-skool online met maximaal 8 man .

Een nieuw iets zo ook wel kewl zijn. Hopelijk dan een nieuwe RPG aangezien ze al 4 RTS'en hebben uitgebracht en pas 2 RPG's + 1 MMORPG.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 22:22
Samaris
Samaris is offline
Citaat:
betercore schreef op 14-05-2007 @ 15:17 :
World of Starcraft

Hah, dat zo zo kut zijn.

een Zergling spelen, kek.

Ik hoop op Starcraft 2 of Warcraft 4.
Oud 14-05-2007, 22:43
Maxic
Maxic is offline
Ik stem voor Starcraft 2

Of een nieuw spel natuurlijk
Oud 14-05-2007, 23:21
Young Predator
Young Predator is offline
haha, ik denk net ergens aan.

Het zou tof zijn als er een strategiegame mix komt tussen StarCraft en WarCraft (3). In sommige custom mappen van WarCraft 3 word er al goed gebruik gemaakt van StarCraft.

Edit: en sommige MODS ook.
Oud 15-05-2007, 06:22
Verwijderd
Citaat:
Maxic schreef op 14-05-2007 @ 23:43 :
Ik stem voor Starcraft 2

Of een nieuw spel natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 07:20
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Wat zou de wereld er momenteel grappig uitzien als die 'insiders' altijd gelijk zouden hebben gekregen
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 10:23
Wammus
Wammus is offline
Als ze al Diablo 3 gaan maken moeten ze het inderdaad niet verneuken door een een MMORPG achtig iets van te maken. Een beetje wat Robo ook al zei.
Oud 15-05-2007, 11:01
Verwijderd
als het een diablo3 wordt mag hij van mij ook wel op de xbox360 komen die kan tenminste (in tegenstelling tot mijn laptop) nog wel dikke shit aan, want zoiets als dit moet ik in volle glorie kunnen ervaren! (voor starcraft sequel overgens zelfde verhaal )
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 12:05
Verwijderd
Volgens mij heeft Blizzard pas nog bevestigd dat ze zich voorlopig alleen maar op de PC gingen focussen, dus een Diablo 3 op een console zie ik niet echt gebeuren. Bovendien is Diablo de ultieme hack 'n slash-serie en op een console werkt dan minder. Ik bedoel... als je er geen RSI en pijnlijke krampen van krijgt omdat je zestien klikken per seconde doet, is het geen Diablo.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 14:24
Verwijderd
Citaat:
LUH-3417 schreef op 15-05-2007 @ 13:05 :
Volgens mij heeft Blizzard pas nog bevestigd dat ze zich voorlopig alleen maar op de PC gingen focussen, dus een Diablo 3 op een console zie ik niet echt gebeuren. Bovendien is Diablo de ultieme hack 'n slash-serie en op een console werkt dan minder. Ik bedoel... als je er geen RSI en pijnlijke krampen van krijgt omdat je zestien klikken per seconde doet, is het geen Diablo.

LUH-3417
LTP! Total agree
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 14:29
-SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
Citaat:
Zao schreef op 15-05-2007 @ 15:24 :
LTP! Total agree
kan dus prima op console, dan noem je het alleen geen hack-n-slash maar butten bashing
Oud 16-05-2007, 10:47
Verwijderd
We kunnen er veel woorden aan vuil gaan maken, maar in feite is er nog helemaal geen informatie bekend. Het enige dat we van Vivendi Games gehoord hebben, is dat op 19 mei door Blizzard een grote aankondiging zal worden gemaakt over een nieuwe product. Dit zal gebeuren tijdens de WWI (World Wide Invitation) in Zuid-Korea.

Naar aanleiding van een interview met Paul Sam van Blizzard, was al duidelijk dat er gewerkt wordt aan nieuwe projecten. De aankondiging van Blizzcon 2007, die na een jaar afwezigheid weer terug is, geeft ook al een duidelijk signaal dat Blizzard niet stil heeft gezeten en de geruchten die de ronde doen over Starcraft 2 doen liefhebbers al popelen van ongeduld.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2007, 10:50
Q
Q is offline
Citaat:
DoraRing schreef op 16-05-2007 @ 11:47 :
We kunnen er veel woorden aan vuil gaan maken, maar in feite is er nog helemaal geen informatie bekend. Het enige dat we van Vivendi Games gehoord hebben, is dat op 19 mei door Blizzard een grote aankondiging zal worden gemaakt over een nieuwe product. Dit zal gebeuren tijdens de WWI (World Wide Invitation) in Zuid-Korea.

Naar aanleiding van een interview met Paul Sam van Blizzard, was al duidelijk dat er gewerkt wordt aan nieuwe projecten. De aankondiging van Blizzcon 2007, die na een jaar afwezigheid weer terug is, geeft ook al een duidelijk signaal dat Blizzard niet stil heeft gezeten en de geruchten die de ronde doen over Starcraft 2 doen liefhebbers al popelen van ongeduld.
Ik ben/was Warcraft fan, Diablo fan en WoW fan... maar Starcraft vind ik geen zak aan Ik weet bijna zeker dat het Starcraft gaat worden
Met citaat reageren
Oud 16-05-2007, 10:59
Bruut
Bruut is offline
Er zou toch een diablo 3 komen?
Reageren

Regels voor berichten