![]() |
|
Verwijderd
|
Blizzard geeft een subtiele hint dat zij binnenkort een nieuw spel gaan aankondigen:
See for yourself Ik had ergens gelezen dat zij bezig waren met een nieuwe MMORPG waar ik zelf niet zo een fan van ben.Ik zelf hoop op starcraft 2 of een geheel nieuwe rts. Warcraft 4 lijkt me ook cool maar onwaarschijnlijk en op een nieuwe rpg of diablo zit ik ook niet te wachten. Waar hopen jullie op? En waar gokken jullie op? Laatst gewijzigd op 14-05-2007 om 09:40. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Starcraft MMO claim
Starcraft 2 claim 19 mei dus. Beide zouden me niet boeien als ik eerlijk moet zijn. Ik hoop al jaren op een diablo 3, al weet ik niet hoe ze dat zouden moeten doen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Elke dag scrollen ze door. Op de dag zelf zie je de nieuwe titel. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Of Paris Hilton die neukt met President Bush. |
![]() |
||
Citaat:
Een diablo MMO daarentegen... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() LUH-3417 |
![]() |
||
Citaat:
Warcraft MMO => Succesvolle MMO Diablo => Succesvolle gameserie Ik denk dat je de rest zelf (helaas) wel kunt verzinnen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Of misschien gaan ze de battlefield toer op met Starcraft. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ps: Een warcraft 4 mag ook van mij ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Een nieuw iets zou wel iets echt Blizzardachtig zijn. Ik ben héél erg benieuwd nu ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Overigens, voordat we het vergeten:
http://games.blogo.nl/blogo.asp?comments/387/11402/ "Een insider onthult in een artikel op Gaming Steve enkele verrassende feiten rondom Diablo 3 en Blizzard! * Blizzard heeft de afgelopen vier jaar gewerkt aan Diablo 3 * Blizzard North had de game een paar jaar geleden al afgerond * Het eindresultaat was echter niet van het hoge niveau dat we gewend zijn van Blizzard * Dit was ook de reden dat Blizzard North werd opgeheven * De mensen van Blizzard North verhuisden naar Blizzard in Irvine om verder aan de game te werken, onder toezien van het hoofdteam * Diablo 3 is in volledig 3D en grafisch zeer indrukwekkend * Het verhaal draait om een conflict tussen Hemel en Hel * Alle items hebben zowel een light als dark variant * Dit is niet alleen visueel, maar heeft ook daadwerkelijk impact op de stats van de items * De kern van de game is hetzelfde als die van Diablo 1 en 2, maar de game zal veel langer en complexer zijn * De multiplayer optie zal ook veel uitgebreider zijn, met invloeden uit WoW, zoals tegenover gestelde factions, guilds en mounts * Diablo 3 heeft nog geen releasedatum, Blizzard zal er alles aan doen om kwaliteit af te leveren" Misschien hebben ze hem nu af ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Starcraft 2, diablo 3 of iets nieuws wordt het. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zelf hoop ik op een niet-MMO Diablo 3. Gewoon old-skool online met maximaal 8 man ![]() Een nieuw iets zo ook wel kewl zijn. Hopelijk dan een nieuwe RPG aangezien ze al 4 RTS'en hebben uitgebracht en pas 2 RPG's + 1 MMORPG. |
![]() |
||
Citaat:
Hah, dat zo zo kut zijn. een Zergling spelen, kek. Ik hoop op Starcraft 2 of Warcraft 4.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |