Advertentie | |
|
![]() |
|
zijn dat gewoon van die wafels die je verpakt per 6 ofzo in de supermarkt kan vinden? Met van die vierkantjes d'r in, of zijn ze anders dan die?
als randstedeling ( ![]()
|
Verwijderd
|
Ik vind ze heerlijk!! Nja, die je in de stad op straat koopt dan, niet die dingen uit plastic supermarkt verpakkingen..
Als ik in de stad ben, en ik zie zo'n kraam, koop ik bijna altijd wel een wafel.. meestal zonder poedersuiker, omdat dat altijd een enorm geknoei wordt.. als het waait en ik moet lopen, dan zit mn jas daarna vol poedersuiker ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
Wafels?! Kijk eens op www.wafeldag.cjb.net Site van Repsaj en mij persoontje
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik at ze altijd bij mijn oma, vroeger. Mss komt het dat ze in Brabant woont, en ik dus niet een echte randstedeling ben die denkt dat na Utrecht Nederland ophoudt, dat ik ze ken! We aten ze bij mijn oma altijd met veel poedersuiker. Ik vond ze er altijd lekkerder uitzien dan ik ze vond. Uit een pak, mwah dat vind ik ook niet echt super. Op school hebben we ze met een dikke suikerlaag eromheen, dat is echt veel te zoet. Bah! De laatste keer dat ik zo'n ding ''op straat'' kocht, was vorig jaar in Parijs, toen we op de bus moesten wachten. Die was wel lekker, maar toen had ik ook super veel honger. |
![]() |
|
![]() |
ligt eraan wat voor wafels.. van die vrij grote, die in het rijtje poffertjes-pannenkoeken-wafels passen, die zijn heerlijk
![]() maar je hebt ook van die kleintjes, per stuk voorverpakt, die zijn veels te zoet ![]() en je hebt andere kleintjes, met een hoop bij elkaar, die zijn wel weer lekker, met slagroom en hagelslag ![]() |
![]() |
|
![]() |
wafels met aardbeien en een heeeeeel klein beetje slagroom (anders wordt ik misselijk)...mjammie!!
ik krijg ze meestal van als ik bij mijn vriend ontbijt, maar de laatste tijd niet zo vaak meer jammergenoeg. oh, en als ik geen slagroom neem, neem ik poedersuiker ja.
||
Citaat:
2. lekker!!! 3. ik wel! we hebben zelf ook een wafelijzer 4. altijd met! 5. nee want ik wil dat toch altijd wel, maar voor anderen is het wel zuur denk ik |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een Randstadstedeling meldt zich hier
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Het grote 'wat lust de volgende forummer' #38 Verwijderd | 259 | 04-02-2020 09:05 | |
Eten & Drinken |
Wat eet je graag bij....... #8 blurred | 319 | 25-05-2014 18:47 | |
De Kantine |
Mr Saai-ja #1422 Verwijderd | 500 | 19-06-2011 17:51 | |
Eten & Drinken |
Wat heb je vandaag allemaal gegeten en gedronken? #24 Calyx | 500 | 26-01-2008 23:25 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #41 Verwijderd | 500 | 01-04-2005 08:17 | |
De Kantine |
Verkloot mijn quote. zwoesj | 500 | 18-10-2003 16:09 |