![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar niet in relaties |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
nee, ben nooit met iemand anders all the way gegaan, en zal dat ook nooit doen (iig niet in de zin van vreemdgaan)
wel een paar x een triootje gehad, maar dat was met een meisje erbij...daarbij toen verder geen voorbehoedsmiddelen voor gebruikt...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
"Nou, in de zomer van 1921 kwam ik een erg leuke jongeman tegen, terwijl ik al twee jaar getrouwd was, maar bij een flirt is het toen helaas gebleven. Maar kom even binnen voor thee en een kaakje!" Zoals ik al zei, ik hecht pas waarde aan dergelijke onderzoeken als duidelijk is hoe en op wie een dergelijk onderzoek is uitgevoerd. Ik heb nl. getallen als 50% gezien, in de groep van 16-30. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Op www.cijfers.net (een betrouwbare site, vind ik) stond het volgende hierover:
In werkelijkheid is minder dan 20 procent van alle mannen en minder dan 10 procent van alle vrouwen ontrouw geweest. Op jaarbasis gaat 1 op de 20 Nederlanders met een vaste partner vreemd. Het aantal Nederlanders dat binnen de huidige relatie de partner heeft bedrogen bedraagt 11 procent van alle mannen en 2 procent van alle vrouwen. Meer dan 90 procent van alle Nederlandse mannen en vrouwen die ooit zijn vreemd gegaan zei: "Ik voelde mij onweerstaanbaar aangetrokken tot die ander." Bij Britse overspelige mannen ligt de zaak iets anders: van hen zegt 36 procent dat het nieuwe vriendinnetje gewoon veel beter kookt dan vrouwlief. |
![]() |
||
Citaat:
Dus nee, ik hecht aan die cijfers 0 waarde. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #2 Geel | 244 | 08-06-2010 00:59 | |