Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik hou van hitte, dus mij hoor je niet klagen
![]() Ik ga meestal hier in de buurt zwemmen met een groep ![]()
|
![]() |
|
Heb vandaag van 11 vanmorgen tot half 5 vanmiddag in een buitenbad gelegen (liggen zonnen op het gras en af en toe een verkoelende duik in het koude water).
Heerlijk en erg goed uit te houden. Ben vandaag voor het eerst in m'n leven verbrand (niet heel erg, maar toch).
|
![]() |
Als je moet werken om 5 uur beginnen(en je dan verslapen) in plaats van half 8 zoals ik gister heb gedaan. Vervoglens vragen of je om 12 uur vrij mag, omdat het geen doen is. (we lagen meer op de grond te puffen dan werken)
'smiddags naar de winkel gaan, wat geen goed idee is omdat dat veel te warm is. 't zweet gutst je zowat van je lijf. Vooral als je ook nog 'n stukje moet fietsen tegen de wind in ,die er wel was. Niet zo leuk. En voor de rest binnenzitten, buiten is 't niet uit te houden, ,behalve in 't zwembad ofzow misschien. |
![]() |
|
Ik ben de afgelopen dagen doorgekomen door pal in de zon, op een strandstoel oude Suske en Wiske's te lezen.
Heb nu vakantie, dus tijd zat. Lekker pilsje d'r bij, en genieten! Heeeeeeeeerlijk!
|
ik vind het heerlijk, het weer van afgelopen dagen (behalve de regen van vandaag).
kga gewoon heel de middag in de tuin zitten. af en toe in de zon en voor de rest in de schaduw. Beetje boek lezen of muziek luisteren, ideaal! Verder werk ik in een winkel waar 't door de airco eerder koud is dan warm, zo hard zet m'n baas hem altijd. dus werken is ook geen probleem.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 | |
ARTistiek |
Een poëtisch en vaag verhaal metzondernix | 35 | 12-08-2001 14:07 |