![]() |
|
http://groups.msn.com/funkypage/drawings.msnw?Page=1
tzijn er vier..jammergenoeg lukt et me niet meer zo vaak om zo te tekenen ![]() EDIT : ze zijn nagetekent uit een boek *blush*
Laatst gewijzigd op 29-07-2003 om 14:39. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik weet niet of jśllie nou niet kunnen lezen.. of dat ze het er op die msn-gallery later heeft bijgezet, maar er staat daar toch heel erg duidelijk boven elke afbeelding: "nagatekend uit et boek "de anatomie van de mens, portret en figuurtekenen"ofozoiets...". Als het er al stond raad ik de mensen die meteen op hun teentjes getrapt waren aan om eens een concentratietest te doen.
Ik ben het ermee eens dat het lame zou zijn als ze de tekeningen met opzet zou posten alsof ze ze zelf bedacht zou hebben.... Maar ik vind het ook een beetje zwak om iemand zo de grond in te boren als hij/zij vergeet erbij te zetten dat het om natekenen gaat. Then again, leren tekenen doe je door na te tekenen, na te tekenen en nog eens na te tekenen.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
wat is er mis met natekenen? en waarom zou ze het overgetrokken hebben? erg flauw om gelijk die conclusie te trekken... maar goed, vind vooral de tekeningen van het zittende meisje goed, persoonlijk vind ik anatomische dingen echt hel om te tekenen, dus nagetekend of niet ![]() |
![]() |
|
-Is KriszZzzje-
het stond er niet bij, het is er later bij gezet, dat weet ik zeker want ik heb zelfs die hele community doorgezocht of het er niet ergens bijstond. met natekenen is niets mis, daar is dat boek zelfs voor gemaakt. alleen is het lame dat ze doet alsof ze het zelf heb getekend en ze dondersgoed wist dat het nagetekent is (al had ze alleen ff een geheugensteuntje nodig). de maakster heeft door dat ze 'betrapt' is en voelt zich er 'dom' door. dat geeft al aan dat ze het in ieder geval gedeeltelijk met mijn 'grond-in-boor' praktijken eens is, dus lijkt het me nogal onnodig om haar nu nog eens te gaan verdedigen.
||
Citaat:
Ik voelde me niet betrapt, ik voelde me dom omdat ik dus overkwam als achterbaks (want dat is het wel als je natekent en dan zegt dat je het zelf hebt getekend) Ik ben het niet eens met je "grond-in-boor"praktijken, je had het ook best minder gemeen kunnen zeggen in plaats van gelijk te concluderen dat ik het er expres niet bij had gezet om aandacht te krijgen ofzoiets(of alle andere beschuldigingen die ik naar me toe geslingerd kreeg) Ik vond het echter wel eerlijk dat je me erop hebt gewezen, ik stel dat juist op prijs! En ik heb ze nooit gevraagd om me te verdedigen, maar uiteindelijk gaat het nog altijd om de tekeningen zelf, en het foutje is nu uit de wereld geholpen..toch?
||
![]() |
Citaat:
Een helaas kunnen mensen ook wel eens zinloos kritisch zijn op iemand die (in zijn of haar ogen) minder begiftigd is. Ik vind dat je overdreef, maar he.. dat is mijn mening |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Mijn tekeningen :D Sleepwalker³² | 4 | 28-02-2010 10:07 | |
ARTistiek |
[Tekeningen] Chayra-Ley | 13 | 20-12-2003 13:57 | |
ARTistiek |
[tekening]Een paar van mijn tekeningetjes... HDP'er | 13 | 05-12-2003 17:53 | |
ARTistiek |
[Tekeningen] NewDisease | 18 | 24-10-2003 10:27 | |
ARTistiek |
een paar [tekeningen] Evelientjuh | 14 | 27-04-2003 11:51 | |
ARTistiek |
een paar tekeningetjes van moi:P reacties graag!!!!:P lady*jessica | 6 | 17-04-2003 16:17 |