Advertentie | |
|
![]() |
|
Nou ik vond van mijn tekeningen dat ze er in de verste verste niet op leken
![]() ik had dan ook niet bepaald het gevoel dat ik mezelf nog meer voor schut moest zetten door mensen reden te geven die boeken zelf te kopen en te kijken hoe slecht mijn achtertekeningdingen wel zijn ![]() do I have reason? ![]() |
![]() |
|
Ja leuk...
Je tekenstijl vink wel vet, ik heb altijd de neiging nog wat details erbij te tekenen, waardoor ik de tekening dan soms goed kan verneuken. Jij houdt het simpel (vooral dat portret) en doeltreffend.
|
Verwijderd
|
Als de eerste en de baljurkmensjes je eigen stijl zijn, zou ik zeggen.. ga die ontwikkelen en ga daarmee verder.
De Manga, ja, niet slecht, maar er is zoveel betere. Misschien ben je net begonnen, dan zou ik lekker blijven oefenen. Maar elke schets hoef ik niet te zien, zo speciaal zijn ze niet. En voor natekeningen vind ik ze al helemaal niet echt het laten zien waard, niet lullig bedoeld. Ik zou eens wat meer lekker los gaan schetsen, dat je wat meer vanzelf de juiste lijnen in je vingers krijgt. Het vooraanzicht portret, ja, leuk, maar ook niet bijzonder. Jammer dat het gezicht 'schaduw' heeft gekregen door die vegen, dat vind ik persoonlijk erg lelijk. Ook daarin wat meer lekker los schetsen, wat foute lijnen maken echt niet uit. Gewoon lekker blijven doorgaan en over een half jaartje weer een serie posten met een link naar dit topic en dan kijken hoe ver je vooruit bent gegaan ![]() |
![]() |
|
die manga is mooi. ik vroeg me eerst af waar ik die naam cristopher hart nou van kende, maar toen ik de eerste manga zag wist ik dat het de schrijver van mijn onlangs gekregen manga boek was. ze lijken dus
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
[tekening]Een paar van mijn tekeningetjes... HDP'er | 13 | 05-12-2003 17:53 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God. Iqra | 94 | 30-07-2003 21:36 | |
Eindexamens 2003 |
HAVO Tekenen examen = krankzinnig!! D@mien | 19 | 07-05-2003 20:30 | |
ARTistiek |
een paar [tekeningen] Evelientjuh | 14 | 27-04-2003 11:51 | |
ARTistiek |
2 tekeningen Inemine | 34 | 12-03-2002 17:28 | |
ARTistiek |
tekening gebaseerd op een trigun fic(past mistakes) Bluesummers | 5 | 09-03-2002 20:07 |