Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2002, 13:12
girlke
girlke is offline
Ik zit dus achter een jongen die al een lief heeft, en 'k heb het hem vertelt. Hij reageerde positief en al dusjah. En 'k heb hem ook toegevoegt op msn. En gisteren zei hij zo van kvondet jammer dak al iemand heb, alé ja, kdacht zo van damn é. Toen vroeg ik van damn, voorwa damn? Ewel zei hij, omdat nie ga gaan é tussen ons.
Alé, als hij z'n lief graag ziet en al moet hij toch nie zeggen van damn. Tis toch mijn probleem dan dak achter em zit, da's dan toch pech voor mij, of nie soms?
Da's toch nie normaal dat ie zei van, kdacht zo van damn tga nie gaan tussen ons...
Toen vroegek ook nog van, mochte geen lief gehad hebben, zoudet mss willen aanmaken ofzo met mij, en toen zei hij van wie weet, wie weet...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-04-2002, 13:15
Verwijderd
Wegblijven, hij is niet eerlijk in zijn opzet.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 13:24
miro
miro is offline
Hij is dom, hij is zo van, mocht het niet lukken met mijn vriendin dan heb ik haar altijd nog achter de hand.

Het zou trouwens fijn zijn als je iets meer abn probeerde te typen.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 13:45
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Praat eerst eens gewoon Nederlands!
Oud 27-04-2002, 15:55
Dromer
Dromer is offline
dat heb ik dus ook, ik heb vorige week een jongen ontmoet waar ik helemaal gek op ben, maar helaas blijkt ie een vriendin te hebben, maar nu (ik heb alleen contact via icq) vraagt ie allemaal suggestieve dingen, wat vind je van me enzo, en wat moet een jongen hebben (ik: lief en humor) en dan zegt hij dattie lief en en humor heeft...

Ik word er echt gek van, en heb em ook gevraagd waarom hij het vraagt als hij een vriendin heeft. Hij vond het leuk om te horen zei hij.... heel vaag...

Hij vermoed denk ik wel dat ik hem leuk vind, al heb ik dat niet heel duidelijk tegen hem gezegd, en ik wil geen tweejaarlange relatie verstoren...
Oud 27-04-2002, 15:55
DEChengst
DEChengst is offline
Gewoon zorgen dat hij je leuker gaat vinden dan zijn huidige liefde

-Desecrator
Oud 27-04-2002, 16:38
all V&B
all V&B is offline
Citaat:
girlke schreef:
Ik zit dus achter een jongen die al een lief heeft, en 'k heb het hem vertelt. Hij reageerde positief en al dusjah. En 'k heb hem ook toegevoegt op msn. En gisteren zei hij zo van kvondet jammer dak al iemand heb, alé ja, kdacht zo van damn é. Toen vroeg ik van damn, voorwa damn? Ewel zei hij, omdat nie ga gaan é tussen ons.
Alé, als hij z'n lief graag ziet en al moet hij toch nie zeggen van damn. Tis toch mijn probleem dan dak achter em zit, da's dan toch pech voor mij, of nie soms?
Da's toch nie normaal dat ie zei van, kdacht zo van damn tga nie gaan tussen ons...
Toen vroegek ook nog van, mochte geen lief gehad hebben, zoudet mss willen aanmaken ofzo met mij, en toen zei hij van wie weet, wie weet...
ZEIT GIJ EEN BELGISCHE SCHONE UFZO
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 17:10
AMDFreak
AMDFreak is offline
ik denk dat hij jou ook leuk vind..
Oud 28-04-2002, 19:57
kirsten
kirsten is offline
Citaat:
Uncle_Sam schreef:
Praat eerst eens gewoon Nederlands!
Dat is gewoon nederlands, alleen willen jullie dat niet begrijpen!!!
Oud 28-04-2002, 19:59
kirsten
kirsten is offline
Citaat:
******** schreef:
Wegblijven, hij is niet eerlijk in zijn opzet.
Denk ik ook, wat hij met dat meisje doet kan hij ook met jou doen (hoe zou jij reageren als jij dat meisje was en zou weten dat hij tegen een ander meisje heeft gezegd: Damn, jammer dat ik al een vriendin heb, anders was jij het geweest...?)
Oud 28-04-2002, 21:19
Verwijderd
misschien denk je nu dat hij je leuk gaat vinden maar wat ik denk is dat hij aandacht wilt, en dat hij zo langzamerhand meer zelfvertrouwen krijgt, en hij laat jou denken dat hij jou leuk vind terwijl dat niet zo is. dus ik denk dat hij gewoon wilt dat jij verliefd op hem Blijft. want hij zou teleurgesteld ofzo zijn als het over gaat. hij wilt gewoon leuk gevonden worden door meer meisjes ofzo...

jah misschien is het niet zo hoor...maar ehm ik heb zo een situatie meegemaakt, en het is nie fijn om zo gebruikt te worden.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef:
Gewoon zorgen dat hij je leuker gaat vinden dan zijn huidige liefde

-Desecrator
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 20:05
Druppel
Druppel is offline
je moet er gewoon voor zorgen dat hij jou leuker gaat vinden dan haar en een beetje geduld hebben........

*~xXx~*Druppel*~xXx~*

Laatst gewijzigd op 29-04-2002 om 20:08.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 08:32
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
kirsten schreef:

Dat is gewoon nederlands, alleen willen jullie dat niet begrijpen!!!
'k hoor nie bij "jullie".
Oud 01-05-2002, 08:32
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Druppel schreef:
je moet er gewoon voor zorgen dat hij jou leuker gaat vinden dan haar en een beetje geduld hebben........

*~xXx~*Druppel*~xXx~*

ja, dat is alles, toch
Reageren

Regels voor berichten