Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Hij zegt dat hij bang is omdat hij jou wel vertrouwt, maar C niet. Dat wil dus eigenlijk zeggen dat hij bang is dat C zijn zin door zal duwen en dus dat hij hem in staat acht om je aan te randen. Lekkere vrienden heb je dan. Ik zou me niet druk maken en gewoon gaan. |
![]() |
|
![]() |
tis misschien een hele rare vraag maar is het misschien zo dat je die aandacht van die andere jongen juist wel wil?
niet dat je vreemd wil gaan ofzo dat zeg ik niet, maar gewoon dat je je enorm gevleid voelt erdoor en die spanning dus op wil zoeken misschien is et wat ver gezocht maar ik weet dat het voor mij soms zo kan werken... denk dr maar es overna |
![]() |
||
Citaat:
![]() Misschien is t zo, ik weet t niet, ik vond t wel grappig dat hij toegaf verliefd op me te zijn, dat wil ik best toegeven, maar dat hij me niet los wil laten vind ik echt niet leuk! Ze zijn sowiezo wat aantastelijker dan andere jongens die ik ken...Hij luisterde dan ook echt niet naar me toen ik gewoon zei ''laat me los'', ik moest t echt schreeuwen... Maar dat ik de spanning op wil zoeken is niet zo...absoluut niet... Btw, hij wil niet mee ![]() ![]()
|
Zolang je maar niet niet gaat omdat je vriend dat niet leuk vindt. Jij bent uitgenodigd en het is jouw leven, dat hij nu je vriendje mag zijn, prima, maar dat betekent niet dat hij uit mag maken naar welke feestjes jij gaat.
En bovendien: hij minstens mee kunnen gaan als hij het zo'n probleem vindt.. ![]() |
![]() |
|
tjah.. ik zou zoiezo al niet naar feest gaan van een paar zwarte in een huis.. dat vertrouw ik bij voorbaat al niet..
maar als ik jouw was, en je verhaal zo lees, zou ik toch zorge da je vriend meeging, of gewoon niet gaan.. er is daar geen toezicht en je vriend is er niet dus in princiepe zouden ze kunne doen wa ze willen.. en naar mijn mening hoor ik toch alleen maar slehcte dingen over dit soort voorvallen ![]()
|
ik snap niet dat jij naar dat feest wilt...
er zijn zoveel feesten maar jij wilt naar een hok vol met ama's waar er zelfs 1 tussen zit die jou aanrand.. neem je vriend mee bijvoorbeeld ja.. als het toch een kameraad is.
|
Maar ga die vraag nou ff niet uit de weg:
Er is daar een hok vol mensen met zowieso 1 iemand die je weer gaat aanranden. Wat ga je doen als hij daar nog verder in gaat? Ik zou eigenlijk willen zeggen eigen schuld. Ik snap je echt niet als ik dit zo lees. Ga gewoon naar een ander feest.
||
Citaat:
||
Citaat:
M'n vriend vind ook een beetje dat ik t zelf opzoek, maar zo zie ik t niet...Er zijn daar (nogmaals) meer mensen die ik wel mag...En die wel normaal doen...
|
Verwijderd
|
Gewoon gaan naar dat feest en het feest vooral niet laten verpesten door een of andere C. die z'n poten niet thuis kan houden.
Als hij echt vervelend word ga jij ook gewoon heel vervelend doen door hem echt gigantisch voor lul te zetten of hem een klap in z'n gezicht te geven. Geen gezeik gewoon duidelijk zijn en je niet van de wijs laten brengen. Als jij zin hebt in dat feest, ga dr voor |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik denk dat je t (onbewust) leuk vind dat die C je leuk vindt en juist daarom misn wil gaan. Dat gevoel krijg ik, als dat niet zo is, spijt me dat. Ik denk, net als n paar anderen hier, dat je t op gaat zoeken op deze manier. Als jij niet naar dat feest gaat, ziet C misn in dat je m echt niet ziet zitten. Als jij wel komt, denkt ie dat ie nog kans maakt. En tis dan ook niet zo gek dat ie dat gevoel heeft. Waarom wil je per se naar dat feest? Ga iets leuks met je vriendje doen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik weet echt niet meer wat te doen :( Verwijderd | 7 | 09-05-2009 11:39 | |
Psychologie |
Maak de zin af topic #2 Mariekje* | 412 | 06-03-2006 15:29 | |
Liefde & Relatie |
liefde verloren? Verwijderd | 12 | 04-03-2005 16:06 | |
Liefde & Relatie |
ok, dit schiet niet op zo, iemand advies???? Palmboompje | 2 | 18-10-2002 07:24 | |
Liefde & Relatie |
raar verhaal; wat moet ik doen? ~- Anakin -~ | 4 | 29-09-2002 12:42 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |