"nou...eeh" stamelde ik. Opeens kreeg ik moed, we waren bijna bij de uitgang van de camping en dit deel was vrijwel leeg. Ik wenkte snel en onopvallend mijn vrienden. Ik keek de jongen aan wie ik een blauw oog en meer te danken had even aan, schraapte mijn keel en rochelde vol in zijn gezicht, toen sprinnte ik naar de weg toe. Uit het zicht van de camping bleef ik staan, mijn vlucht had het gewenste effect, de jongen was achter me aan gerend en mijn vrienden volgden vlak daarachter. Ik riep "kom we pakken hem" we sprongen met z'n allen op hem en begonnen te slaan. Ik riep "dat kan beter" mijn plan was om hem eens flink voor lul te zetten. Achter ons ston een dkke boom. Heeft er iemand touw, riep ik. Nee tuurlijk niet, riepen mijn vrienden in koor. Toen herinnerde ik me opeens iets. In de tas waar de zaklampen in zaten hadden onze tentharingen gezeten. Er zat nog een stuk tenttouw in het zijvakje. We kleedden onze vijand uit en we bonden hem vast aan een boom. Hij kreeg natuurlijk ook een prop in zijn mond. Toen besloten we naar onze tent terug te gaan.