![]() |
|
Met nieuwe zanger.
Brute shit hoor. Ik vind hem beter dan Dimitri. het nummer heet 'Baby's First Coffin'. Eind van het jaar verschijnt een nieuwe cd van DEP, ik kijk er erg naar uit. De samenwerking met Patton was ubercool, maar ze moeten het nu ook bewijzen met de nieuwe fitnesbeer. Hij zingt af en toe ook nog normaal (aan het eind, zit een vrij groot stuk waarin hij zingt) hij kan veel met zijn stem. Ik ben benieuwd. ik zal de link zoeken. http://users.adelphia.net/~lostinth...st%20Coffin.wma voila
Laatst gewijzigd op 26-07-2003 om 13:30. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ow. Dan zal het wel. Was in 2000 dus, maar dat was wel in mijn nu-metal periode he ![]() ![]()
|
Stond tijd geleden duidelijk overal op internet dat Greg de opnames van de nieuwe plaat zal afronden en daarna waarschijnlijk de band verlaten, maar goed, dat zal wel weer zo`n LOOS THEPRP gerucht zijn geweest.
Chris Penny (drummer) heeft me wel verteld bij hun optreden in de effenaar dat hij niet van plan was om nog veel platen te maken, 2 of 3 en dan wilde hij iets anders doen
||
Citaat:
Als dat zo is van Greg is dat kut. En als Chris niet van plan is veel platen te maken, dan zal hij dat maar onder dwang moeten doen. Met een pistool tegen zijn slapen de maten uit zijn mouw drummen tot ie er blauw van ziet.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaiers on the storm #211 Verwijderd | 500 | 21-05-2008 15:32 | |
Muziek |
[ meer/andere muziek-topic ] Verwijderd | 59 | 30-07-2006 23:54 | |
Muziek |
Pats hier met je muziekcollectie telluriet | 216 | 05-09-2004 19:20 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote Ik Zit Stoned Achter De Computer topic Risce | 501 | 09-08-2004 14:50 | |
Muziek |
Dump de playlist mmuddy | 83 | 17-06-2004 00:06 | |
Drugs & Alcohol |
Flippen! Junkfood Junkie | 18 | 11-06-2002 13:19 |