Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-07-2003, 16:47
Meneer (be)
Meneer (be) is offline
Ik ben ongeveer een maand verliefd op een vriendin van mij. In die maand waren er bepaalde momenten dat ik het gevoel had dat het wederzijds was . Ik kreeg zelfs al twee enorme kansen om het te zeggen, maar op zo'n moment ben ik dan weer te beschaamd om het toe te geven. Niet lang geleden was één van die kansen, op een barbeque... Een vriend van mij weet het en hij zei dat plots toen er veel volk rond haar zat, dus vroegen ze het aan mij en je kan al raden wat ik antwoordde. Dan vroeg ze mij waarom ik haar niet wou (wat ik daaruit mocht concluderen weet ik ook niet), maar die vraag heb ik ontweken . Toen ging ze op een bank zitten naast een andere jongen (een vriend van haar). Ze zaten daar bijna 1.5 uur en ja het is ervan gekomen

Die vriend die dat gezegd had probeerde het overlaatst nog goed te maken, maar ze gelooft hem niet meer Gvd, ik ben zo kwaad op mezelf he Wat is het beste dat ik nu nog doe? Momenteel hoop ik dat het niet lang gaat duren met die andere...
Oud 26-07-2003, 17:17
Some
Some is offline
Je hebt er in ieder geval iets van geleerd. Dat je het voortaan, als er weer een grote kans voordoet je het gewoon moet zeggen.
Wat ik begrijp is dat een andere jongen verliefd is geworden op het meisje die jij ook leuk vond? Dan zal ze hem wel leuk vinden en jou misshcien niet. Anders had ze op jou afgekomen. TENZIJ ze net als jou is en dat niet durfde. Maar misschien vind ze je niet eens leuk dat weet je niet zeker !? Als dat wel zo is dan vond ze waarschijnlijk die andere jongen ook leuk. Maar is ze daarmee ervandoor gegaan omdat die als eerste waarschijnlijk kwam. Verder is het hopen dat ze je ten eerste leuk vind en ten tweede het uit gaat.
Hoop dat ik je verhaal goed begrepen heb en jij de mijnes.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 19:14
Meneer (be)
Meneer (be) is offline
Ik denk dat je het niet heel goed begrepen hebt, maar toch bedankt hoor . Het schijnt dat het al uit is met die andere maar daar heb ik nog geen bevestiging van .
Oud 26-07-2003, 19:53
IceManX
IceManX is offline
Als je het niet direct kunt zeggen, probeer het dan eens via een brief, email of sms. Dat is een stuk makkelijker, al kan het toch wel lastig zijn.

Moet je alleen niet ontkennen als ze het dan aan je vraagt...
Oud 26-07-2003, 20:12
LilDushi
LilDushi is offline
Citaat:
IceManX schreef op 26-07-2003 @ 20:53:
Als je het niet direct kunt zeggen, probeer het dan eens via een brief, email of sms. Dat is een stuk makkelijker, al kan het toch wel lastig zijn.

Moet je alleen niet ontkennen als ze het dan aan je vraagt...
Preciesz... Net wat ik ook wou seggen...
Je hoeft t niet te seggen alsz je tegenoverelkaar or whatever je kan t ook via email of op msn of mja...je weet self wel
suc6
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 20:19
Meneer (be)
Meneer (be) is offline
daar ga ik nu niet echt mee akkoord, want zeggen blijft toch persoonlijker, maar ik kan het altijd proberen

heb trouwens geen gsm, veel te duur en overbodig
Oud 26-07-2003, 22:38
Cinamon
Cinamon is offline
Gewoon een keer op haar afstappen, zeggen dat je verliefd op haar bent. Klaar is kees. Dan heeft ze geen andere keus dan het te geloven. Het móet wel. En ja, of het dan (nog steeds) wederzijds is, ik persoonlijk concludeer uit het verhaaltje wat je vertelde, van wel.

Trust me, I speak before you with experience!
She'll come back, they always do!

Laatst gewijzigd op 26-07-2003 om 22:40.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 23:05
poesiefox
poesiefox is offline
Je bent echt een kampioen sufferd he! Liever een lief meisje aan je neus voorbij laten gaan dan het risico op een blauwtje.

Nou, je eer is gered hoor: ze heeft al een ander.

( wat dan: op jou gaan zitten wachten?)
Oud 27-07-2003, 10:59
The0
The0 is offline
Citaat:
Meneer (be) schreef op 26-07-2003 @ 21:19:
daar ga ik nu niet echt mee akkoord, want zeggen blijft toch persoonlijker, maar ik kan het altijd proberen

heb trouwens geen gsm, veel te duur en overbodig
Hoe duur je het wil maken ligt aan jezelf (voor 80€ heb je er al 1 met 10€ beltegoed en sim, tis maar wat je duur vind) en nuttig, tja, NU zou ie vrij nuttig zijn he.

Verder: weet niet of het nu nog zin heeft haar te vertellen dat je haar leuk vind, ze heeft nl al een ander. 2 opties, wachten of verderzoeken.

succes
Oud 27-07-2003, 12:31
miss sunshine1986
miss sunshine1986 is offline
Als het al uit is, dan heb je geluk.. En om te voorkomen dat er nog een keer hetzelfde gebeurd moet je het haar vertellen.. Durf je het haar niet te vertellen vraag dan of ze zin heeft om een keer met jou alleen naar de bios ofzo te gaan...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten