Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
weet je waar ze om sta\ken?? 8 promillepunt slarisverhoging ![]() dit vind ik dus gewoon misbruik van het stakingsrecht en gewoon pure diefstal
||
![]() |
Citaat:
Diegene, de chauffeur weet er van dat je gratis mag reizen, dus hoezo diefstal? Diefstal zou t zijn als je op een normale dag zonder kaartje in een bus ging zitten, soort zwartrijden dus. Als de baas van een supermarkt zou zeggen van, hier neem alles maar gratis mee, want ik staak omdat ik geen loonsverhoging krijg dan is dat ook geen diefstal en aangezien die managers en directeuren enzo die bussen niet rijden, kunnen ze dus misschien inhouden op hun loon, maar volgens bepaalde regels is dat in dit geval niet mogelijk. Dus het enige wat ze kunnen doen is, gewoon die loonsverhoging geven en dan weer terug naar de normale situatie. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hoezo misbruik, je hebt zelfs het recht om te staken als het om 1 promillepunt gaat. Zonder te betalen of laten betalen is zwartrijden imo |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat is het verschil tussen "weg geven" en "iets geven zonder er iets voor te vragen" Betalen die buschauffeurs de diesel zelf of onderhoud??? Dacht het niet dus mogen ze dat ook niet weg geven. Ze proberen zo de steun te krijgen van de reiziger op een erg domme manier. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Klant=koning ![]() Dom of niet, het werkt wel. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ze hebben als taak gekregen klanten te vervoeren met behulp van die bussen en zo inkomsten te verdienen voor het bedrijf. Als jij geen inkomsten gaat verwerven voor je bedrijf dan is dat niet best, maar je steelt nix, je mag die bussen als chauffeur gebruiken om er klanten mee te vervoeren, in ruil daarvoor geld te innen, nu gebeurd stap 1 wel, stap 2 niet, das géén diefstal. Klanten staan apart, hebben nix te maken met waarop die bus geregeld wordt enzo, 2 aparte dingen, maar je weet als chauffeur dat je misbruik van deze situatie die je hebt als chauffeur kunt maken en dat gebeurd dus ook. Niet geheel correct, maar wel slim. |
![]() |
|
![]() |
Alle stakingen verlopen volgens een soortgelijk principe dus ik zie het probleem niet. Toen de leraren een beter salaris wilden, namen zij een dag vrij. Ben blij dat de buschauffeurs blijven rijden zodat ze ons er niet mee lastig vallen, zoals de vrachtwagenchauffeurs in Frankrijk destijds deden. Ik vind het een prima manier van actievoeren, en mijn portemonnee sluit zich daarbij aan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat die acties betreft; niemand heeft er toch last van ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Ik vind het wel een goede actie, al profiteer ik er zelf niet van met m'n OV-kaart ;). Of het rechtvaardig is weet ik niet, maar je hebt er tenminste de juiste mensen mee: de vervoersbedrijven en niet de reizigers. Want die vinden het wel leuk..
Citaat:
Maar ik ben wel van mening dat het goedkoper moet. Zo goedkoop dat men zich wel 3 keer bedenkt voor hij de auto pakt. Echter, momenteel is dit niet mogelijk gezien de beperkte capaciteit van de NS.. dan verplaats je dus het fileprobleem naar de stations.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Waarom ga je niet in op me reply? Ik vroeg je wat, als jij wat vraagt wil je ook antwoord maar zelf doe je t niet, nou best joh reageer es op het onderwerp ipv steeds op de man te gaan spelen TRIEST: http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=54942 Laatst gewijzigd op 14-04-2002 om 14:38. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het is misschien diefstal, maar een staking is meestal negatief voor een bedrijf, in dit geval dus ook, daarom is het ook een staking. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
Parkeertopic coopergirl | 12 | 09-03-2013 21:17 | |
Verkeer & Vervoer |
mogelijkheden ov-kaart Verwijderd | 5 | 16-10-2010 15:56 | |