Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
*haalt haar schouders op* Ik heb geen idee. Als ik de ene mogelijkheid ooit ga uitbuiten, vermoed ik dat het een beetje klungelig wordt
![]() |
![]() |
|
![]() |
Sjees meid, fuck er toch eens eentje gewoon tot-ie blauw ziet, dan ben je van al dat halfzachte gez**k af.
Mijn volgende zoen? Waarschijnlijk ongeschoren, net als gisteren. ![]() Oh, en @ warsocket: jouw volgende zoen zal beter smaken voor haar nu je niet meer rookt! Is zeer bevorderlijk voor haar animo.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik denk dat ie gaat plaats vinden nadat ik terug kom van vakantie, het is dan met een meisje die ik goed ken en die ik echt mega leuk vind. Heb afgelopen week al met haar gezoend, maar ik weet niet hoe het nu zit hoop dat het goed gaat
![]()
|
Geen idee, ik weet nog niet eens of ik ooit mijn vriend weer zie, laat staan hem zoenen.. Dus het is óf een afscheidszoen óf een welkom-terug-bij-mij-zoen of een eerste zoen met iemand anders... Denk het eerste, hoop het laatste..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Tinder: mijn eerste keer seks & hoe slecht het wel niet was Verwijderd | 17 | 13-03-2022 22:41 | |
Liefde & Relatie |
Hoe kan dit? crawloftime | 14 | 20-03-2011 03:20 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Strijd van binnen (deel 1) Man of Chrome | 23 | 26-12-2004 14:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Natte zoenen. Ieke | 0 | 16-02-2004 20:46 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 | |
Liefde & Relatie |
Als je naar een pretpark gaat met zijn 2en, wat is dan het belangrijkste? Tiger_Wolf | 31 | 16-06-2002 16:42 |