Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
De republikeinen zeggen wat ze denken, de democraten zijn een beetje geniepiger... Moeilijke keuze, zeker als je weet dat de groenen toch nooit een tot een grote partij kunnen uitgroeien (in de huidige Amerikaanse samenleving). |
![]() |
||
Citaat:
Elke grote beschaving vernietigt zichzelf op het toppunt van hun beschaving. Amerika dus ook, eens zal er een einde komen aan de Amerikaanse overheersing. (zolang het Europa maar niet meesleurt) |
![]() |
||
Citaat:
Als niemand het met ze eens zou zijn, zouden ze een stuk minder schade aan kunnen richten en zou het allemaal wel humor zijn. Op zich. Misschien ook niet. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Btw goeie topic om over de echte 'as van het kwaad' een discussie te voeren, maar alle eer aan kameraad Aesar de topicstarter. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
- Dick Cheney (vice-president): topman Halliburton, oliemaatschappij (doet zaken met Birma en Irak) - John Aschcroft (justitie): campagne gesteund door Microsoft die hierdoor plotsklaps bevrijd werden van hun rechterlijke bepaling (bedrijf in 2 splitsen) - Don Evans (handel): president-directeur van Tom Brown, een grote oliemaatschappij (omzet: 1.2 miljard dollar). Het beheer van de kuststroken valt onder zijn bewind - Spencer Abraham (energie): gesponsord door Daimler/Chrysler, heeft alle maatregelen tegen een zuiniger brandstofverbruik ingetrokken Tommy Thompson (volksgezondheid en maatschappelijk werk): gaat over de tabaksindustrie, Philip Morris sponsort hem En zo zijn er tig voorbeelden (te veel om op te sommen) |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
zoals de romeinen: ![]()
|
would God bless a murder of the innocents?
would God bless a war based on pride? would God bless a money-hungry government? would God bless our ineffective court system? God bless the sweatshops we run. would God bless America? God bless America.
|
Verwijderd
|
Jaja rise against is wel vet.
Maargoed, enig idee wat de carclyle group is? Zo niet, [en eigenlijk als je het wel weet] Kijk dit maar eens http://www.vpro.nl/info/tegenlicht/i...38520+11838857 |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en als ze al dat geld dat ze in een oorlog stoppen nou bijv.gebruiken tegen armoede bestrijding...
||
Citaat:
vooral als je niet mag relativeren
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() Ben zelf nou ook niet zo dol op amerika, maar soms heb ik het gevoel dat er iets te veel onzin wordt geroepen. |
![]() |
||
Citaat:
Het nationaal gemiddelde (in de VSA uiteraard) tot de uitspraak van executie bedraagt 9 jaar. (op kosten v/d belastingbetaler) In 85 % van de doodstrafgevallen is het foutenpercentage 60% of hoger, waardoor er wederom langdurige procedures volgen (op kosten v/d belastingbetaler). Een goedkoper alternatief is het dus al niet. En dan nog niet over het humaan aspect of de kans onschuldig te zijn. Seriemoordenaars, terroristen,... worden nu ook niet na enkele uren vrijgelaten. (in een gemiddeld "beschaafd" land) |
![]() |
||
Citaat:
Kinderen zijn de armste bevolkingsgroep: er zijn meer mensen tussen 0 - 12 jaar arm dan tussen 12 - 24 jaar (en alle andere leeftijdsgroepen) |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voor iedereen echt een aanrader, op de link die ik gegeven heb kun je de betreffende aflevering van 'Tegenlicht' bekijken in Real Video. En als je dan toch bezig bent, de 2 afleveringen 'war on drugs' zijn ook erg de moeite waard. Daar komt bijvoorbeeld in naar voren dat de vakbond van cipiers de grootste geldschieter schijnt te zijn bij de verkiezingen. Typisch dat de laatste jaren in de VS bijvoorbeeld minimum straffen zijn ingevoerd van 5 en 10 jaar voor drugs gebruik. Gevangenisstraffen zijn big business. |
![]() |
||
Citaat:
Dan vinden ze het raar dat er zo veel corruptie is in de V.S Ze lieten ook zo'n mooi voorbeeld zien een negroide man rijdt in een dure auto, ze houden de auto aan en vinden daar 1 gram coke. Dan kunnen ze gewoon de auto innemen. Wat ook zo leuk was dat de narcotica zelf toegaf dat het eigenlijk niks hielp de hoge straffen en zoveel mogelijk mensen aanhouden. Bijna op het einde vroegen de verslaggevers doen jullie aan corruptie nee wij niet,wij zijn eerlijke agenten doen alle regels volgens het boekje. Zag je op het einde de huizen waar ze in woonden en de dure auto's die ze hadden.
||
Citaat:
Waarom weet ik niet precies maar ik vermoed dat het gewoon om pure jaloezie gaat, het feit dat een ander land meer macht heeft.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En tuurlijk zijn d'r veel 'slechtere' landen, alleen houden die zich redelijk op de oppervlakte, terwijl de VS een gigantische invloed heeft op de wereldpolitiek. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Kijk in Nederland pleeg je een dubbele moord, krijg je 18 jaar waarvan je maar 2/3 hoeft uit te zitten. Zit je in het meest Amerikaans stukje Amerika( Texas) en pleeg je daar een dubbele moord krijg je 99 jaar of als je niet blank bent de doodstraf. Dat zijn de betere straffen vind ik zelf, zodra je een leven hebt genomen ben je het zelf niet meer waard om die van jezelf te houden met de kanttekening dat ik het dan wel over moord met voorbedachte rade heb. Impulsmoord moet ook zwaar worden bestraft maar geen doodstraf. En voor de duielijkheid toen ik zei dat zijn de betere straffen doelde ik niet op het rassenverschil wat er in de zwaarte van deze straffen word gemaakt. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Er is gewoon veel mis met wat de VS doet, naar mijn mening en die van vele anderen in ieder geval. Het is geen jaloezie, maar wel vanwege het feit dat ze hun grote macht naar mijn/onze mening zo verkeerd gebruiken.
||
Citaat:
Ik zie trouwens ook verdomd weinig over Rusland en China, dat zijn ook 'hoge bomen' of niet...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waarom mag Amerika doen wat ze willen zonder consequenties Verwijderd | 31 | 04-05-2011 11:30 | |
Vrije tijd |
[F1] GP van Amerika Sandersss | 25 | 04-07-2006 11:20 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Naar Amerika 123~RiAnNe~123 | 4 | 28-04-2004 23:52 | |
De Kantine |
Het boemerangeffect: Waarom Amerika gehaat wordt niceman1984 | 67 | 16-04-2004 21:13 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Amerika of het midden oosten, ik vrees beide! *Finding*Niki* | 57 | 13-10-2002 16:13 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Amerika-haat Verwijderd | 1 | 19-03-2002 17:39 |