![]() |
|
als ik en mijn vriendin er beide aan toe zijn en dan allebei om onze liefde naar elkaar te uiten
en niet vanwege mij die weer eens gewoon ongecompliceerd geil rondloopt daar heb ik 2 handen voor gehad
|
Verwijderd
|
Ehm...ik geloof dat ik voor het eerst echt zin kreeg rond een jaartje of 17 was...daarvoor had ik niet zo heel veel interesse in meisjes, ik vond het belangrijker om goede schoolresultaten te halen en een grote algemene ontwikkeling op te doen.
En verder heb ik op dit moment totaal GEEN zin in seks. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Willen? Oh, ik was een zeer nieuwsgierig pubertje, en vanaf 14 wou ik best maar durfde ik gewoon niet. Het heeft me toen zes jaren van mijn leven gekost om genoeg moed bij elkaar te schrapen.
Wanneer ik tegenwoordig zin heb? Nou, niet op maandagochtend in ieder geval! Nare Man: zwijmelbui? Jij?
|
Verwijderd
|
Wat is echt willen.. toen ik 16 was en zwaar verliefd was, wilde ik het wel, maar ik was er echt nog niet aan toe. (Dus deed ik het niet). Als m'n vriendje dan aan m'n borsten zat ofzo dan wou ik het op dat moment heel graag, maar kreeg ik er later spijt van.
Vorig jaar ben ik bestwel veranderd. Ik kreeg weer een vriendje en werd weer verliefd en bepaalde sexuele "handelingen" leken me helemaal niet meer ranzig en liefdeloos, maar juist heel lief. Ik ben toen totaal niet ver gegaan, maar ik stond wel achter de dingen die ik deed. Het ging allemaal zo rustig en lief. Zo zou het weer moeten gaan eigenlijk, maarjah. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
"Vandaag, lieverd, gaan we orale sex proberen. En wel de vrouwelijke variant. Je mag je vast uitkleden, en daar gaan liggen.."' *wijst met pen naar bed* "ik kom er zo aan, eerst even een slokje water drinken, je krijgt zo'n droge bek van dat stoffige onderzoekswerk".* geluid van ritssluiting* * schrikt* "maar lieverd, wat doe je nu? Dat staat pas voor morgen op het programmaaaaah, Oooooh, Hhmmm."* bonk*
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
sick mind indeed
![]() ![]() Ach.. ik weet niet wanneer ik eraan toe was.. was er al wel een tijdje over aan het denken voordat ik mn vriend vond (17 toen ik het voor het eerst deed). Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() mijn ouders zijn in een goede bui geloof ik...
||
Citaat:
![]() "I think not," said Descartes, and promptly disappeared.
|
ik wilde het al op me 12 en wil het nu elke dag
![]() Nee wanneer wilde ik het pfoe..... geen idee ik heb nu een vriendin en als zij er klaar voor was vond ik het best hoor. Ik wilde voordat ik me vriendin kreeg al sex geloof ik. Maar dat zal wel aan het woord "mannen" liggen. Verder ben ik voor me 18 ontmaagd dus vroeg zat. |
![]() |
||
Citaat:
En qua leeftijd kan ik t denk ik aan vanaf m'n 15de ofzo.
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Mij Lief Wil Sex Belgium | 16 | 27-02-2017 22:28 | |
Seksualiteit |
Een vraag over seks johnnyruk | 72 | 09-03-2010 07:17 | |