Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind 54 euro wel redelijk aan de prijs, ik zou 35 a 40 euro meer in de buurt vinden komen.
is het niet makkelijker om gewoon 2 losse 100Mbit kaarten en een UTP-Cross kabel (Cat.5) te kopen kost je (bij mij in de buurt) 17,50 euro per kaart en 9 euro voor 8 meter UTP-Crosskabel. Dat is 44 euro scheelt je toch 10 euro!!. het maken is ook niet supermoeilijk kijk ff op http://www.tweakers.net/reviews/171/1 of http://netwerk.pagina.nl Suc6, Dennis
||
Citaat:
Om ontopic te blijven: Bestaat er kans dat je in te toekomst meer dan twee pc's aan elkaar wil knopen? Koop dan een eenvoudig 4 of 8 poorts 10Mbit hubje. Dan kun je nog eens "maximaal" 200 meter uit elkaar gaan zitten... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Bovendien zorgt die hub voor gigantisch veel collissions in je netwerk, maakt het mateloos traag op den duur. Geef mij maar een switch, maar ik denk niet dat een switch slechts 10 euro oid meer kost. Zul je toch net iets meer voor moeten betalen vermoed ik. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Toen ik een switch wilde kopen was die wel aanzienlijk duurder dan de hub.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als jij op een Ethernet netwerkje 'gigantisch veel' collissions hebt, zit er iets grondig fout. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Netwerk opzetten tussen 2 pc's -SoloWolf- | 4 | 02-11-2007 12:51 | |
Software & Hardware |
Draadloos netwerk probleem Lyne | 6 | 22-01-2007 20:21 | |
Software & Hardware |
[wan] draadloos netwerkje opzetten J-roenn | 13 | 14-03-2006 18:57 | |