Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb hele hippe bikinis, helaas ziet het er niet uit zodra ik het aantrek met mijn modderfiguur.
Een olijf groene gehaakte bikini (met voering!) En een zwarte met witte polkadots En een knalroze met oranje stiksels en kleine spiegeltjes en bijpassende wikkelrokken, omdat die zo leuk opwaaien als ik door de branding huppel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Een zwart of donkerblauw (ik ben er nog steeds niet uit wat voor kleur dat ding is
![]() Waarschijnlijk daarbij een bruin bruikje met blauw randje aan de bovenkant bij gebrek aan een combineerbare kleur...
||
Citaat:
![]() ![]() & ik wil géén badpakken meer zien ![]() |
![]() |
|
ik draag deze zomer een bikini van Hunkemöller met een beetje hawaiprint...klinkt fout, maar dat is ie niet (vind ik). hij is met de kleuren wit, bruin, oranje en lichtblauw. de top is een beetje voorgevormd, het broekje heeft een beetje pijpjes.
|
Verwijderd
|
Ik heb een zwart badpak (met witte 'biezen' langs de rand) van Speedo. Verder heb ik een sportieve donkerblauwe bikini van Speedo (met witte letters voor op). Alle twee heerlijk niet sexy (daarvoor ga ik toch niet naar het strand/zwembad?). 'k wil nog een andere bikini...m'n rug 'moet' vast een beetje egaal bruin worden met een bepaalde reden.
|
![]() |
|
http://www.wehkamp.nl/winkelen/p_pro...verzichtType=O
niet fantastisch, maar zit wel lekker
||
![]() |
Citaat:
Heb zelf een zwarte van Mango die ik vaak draag Verder nog een blauwe van O'Neill maar die vind ik niet mooi zitten dus draag ik ook zelden. Heb ook nog eentje met palmbomen erop van de Hennes, alleen die begint een klein beetje te 'lubberen' (bestaat daar ook een normaal woord voor?). Heb nog een mangokleurige van Mango, alleen daar is 't topje te klein van. Dat broekje doe ik op vakantie nog weleens aan op het strand.
|
![]() |
http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=202454
Foto van de zwarte dus. (Hoop niet dat er zo'n groot wit vlak bijkomt, sorry anders..)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *just kidding of course, ziet er gewoon goed uit* |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |