Advertentie | |
|
![]() |
|
Ouders zijn voor de meeste mensen erg belangrijk. Ik denk dat zij de grote factor in dit verhaal zijn. Hij wil graag dat zij achter de relatie staan die hij heeft en als dat niet zo is, dan gaat voor hem ook de lol eraf.
Bel hem eens op en vraag eens of jullie een goed gesprek kunnen houden. Praat erover wat jullie voor elkaar voelen, hoe jullie het aan gaan pakken, waarom hij ineens zo weinig van zich laat horen, enz enz... Succes!
||
Citaat:
@ dawnie, ik snap dat het leeftijdverschil een blokkade kan zijn... maar dat hoeft niet altijd, ik heb op mijn 12e een vriendje van 16 gehad, op mijn 13e een van 17 en nou heb ik weer een vriendje van 17 (Warsocket dus ![]() ik denk dat hij nou niets laat weten omdat hij eerst zijn gevoelens voor jou wil laten minderen, als hij echt nog bevriend met je wil zijn, laat hij dat echt wel weten.... SUCCES ERMEE!!!
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
he mensen, bedankt, hoop dat jullie gelijk hebben.. hij heeft nu nog steeds niks van zich laten horen, smst niet terug ofzo, vind zelf al bijna dat ik op een stalker begin te lijken. ga straks gewoon even moed bij elkaar rapen en hem bellen....
||
Citaat:
iets krijgen of niets.... ja t klinkt raar, maar vriendschap gaat niet denk ik. Ik denk dat als hij je echt leukvind hij wel voor jou kiest boven zijn ouders. en zijn ouders zich er ook bij neer zullen leggen. Hij heeft je niet gebruikt. Hij is gewoon in de war en heeft even tijd nodig. Je kunt hem even bellen en zeggen dat je hem mist ofzo...kijk hoe die reageert....
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #112 Verwijderd | 492 | 06-11-2007 19:05 | |
Liefde & Relatie |
Stel: hij gaat vreemd juno | 134 | 11-08-2005 12:31 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Zijn Openbare Vervoering Ieke | 0 | 03-08-2005 20:57 | |
Liefde & Relatie |
grootste fout van m'n leven.. ben hem kwijt.. Psychickje | 16 | 02-06-2004 20:26 | |
Liefde & Relatie |
Dit is voor de mensen met een vriend/vriendin.. Verwijderd | 25 | 08-04-2002 16:36 | |
Liefde & Relatie |
Ik doe alles voor hem.. niet leuk meer xxxemmyxxx | 6 | 20-02-2002 19:44 |