Advertentie | |
|
![]() |
|
bij sommige nrs. van incubus heb ik dat. dan hoor ik het, en dan denk ik meteen weer aan dat concert, want dat vond ik heel mooi. en bij muziek waar ik speciale herinneringen aan heb ofzo.
Dat je dat aan anderen wil laten horen is denk ik gewoon omdat jij het zelf zo mooi vind door een bep. herinnering oid. en dat wil je een ander ook laten ervaren ofzo denk ik.
||
Citaat:
offtopic: mooie avatarrrr
|
Als ik zelf iets erg mooi vind wil ik dat graag aan anderen laten horen en dan hoop ik dat zij het ook mooi vinden. Maar het rare is dat als iemand de muziek die ik mooi/goed vind afkraakt, Ik me beledigd voel of me schaam. Vreemd dat muziek dat met je kan doen....
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 29-07-2003 om 14:27. |
![]() |
||
Citaat:
en natuurlijk is muziek zo subjectief als maar kan....
||
![]() |
Citaat:
Als ik zou moeten zeggen waarom je dat deed; Waarschijnlijk wil je jouw gevoel dat wordt veroorzaakt met anderen delen omdat je bij een ander herkenning van bepaalde emoties zoekt. |
![]() |
|
ik laat de specialere nummers (in mijn ogen) vaak horen aan andere mensen, en die vinden het dan klote, terwijl ze vaak van dezelfde muzieksoort houden
waarom je jouw speciale nummers aan anderen laat horen? het is toch altijd wel een compliment als iemand vind dat, de-door-jou gewaardeerde muziek heel erg goed klinkt. complimenten krijg je vaak, dus laat je andere mensen jouw muziek horen bladiebla, dit slaat echt nergens op ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikempo #1573 Mc Kauw | 500 | 13-12-2011 00:09 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Nietzsche hans01 | 29 | 19-01-2006 16:33 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[wisk] code-uitleg Verwijderd | 5 | 22-01-2005 12:25 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
ARTistiek |
deel 4&5 van vervolg verhaal! fruitmand | 3 | 31-12-2001 17:42 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
hier zijn bijna alle antwoorden van De Stad... | 0 | 22-03-2001 19:57 |