![]() |
|
Ik doe het nu nog maar 1 week elke dag werken, behalve op donderdag want dan zijn we gesloten. En afgelopen Zaterdag ben ik ook niet geweesd, omdat ik me niet lekker voelde
Heb nu trouwens wel steeds dunne ontlasting, en 'smorgens buikpijn, maar kweet niet of dat daar van komt
|
als je niet eet komen je darmen stil te liggen vandaar de diarree en buikpijn 's morgens.
heb je al eens gedacht om een drinkontbijt te drinken in plaat van frisdrank oid?? of tussen bestellingen door een meuslireep eten, desnoods op de wc. Wat je nu doet kan een tijdje goed gaan maar ik kan je nu al op paier zetten dat het je heel snel opbreekt. Je verbruikt nu al je reserves. Ik heb het zelfde gehad als jij ik werkte 40 uur in de week in de keuken van eenrestaurant en ook geen eetlust ook niet na het werken.. maar met drinkjoghurt en meuslirepen of in in ieder geval druivensuiker kom je een heel eind aan je energiebehoefte.
|
Ik eet op me werk ook niet veel, ik drink wel veel op me werk, vaak heb ik ook geen honger.
Als ik bijvoorbeeld om 15:00 uur begin moet ik de hele avond doorwerken, maar dan komt me baas altijd wel even zeggen dat ik iets stevigs en hartigs moet eten en geeft hij me 10 euro om wat te gaan halen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
10 uur per dag 6 dagen per week is echt te veek... dat is 60 uur per week, voor iemand van 15 mag dat niet eens. Denk er goed over na, nu ben je 1 keer ziek geweest en heb je last van het feit dat je niet goed eet... De volgende keer word je langer ziek... Is het je dat waard? Goed erover nadenken!! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je mag niet eens zes dagen in de week werken, ook geen zondag als je de zaterdag niet vrij bent, max. 8 uur per dag en max. 40 uur per week en niet na 19.00uur. Werk je wel wit? Je werkgever overtreedt gewoon op alle mogelijke manieren de wet.
http://www.arbobondgenoten.nl/arboth.../watmag.htm#15 |
![]() |
|
Je moet echt zorgen dat je goed eet, want dan heb je ook meer energie en het is ontzettend slecht om maaltijden over te slaan! Heb je geen pauzes ofzo....dat is toch altijd als je werkt!? En anders kun je het probleem ff voorleggen aan je baas en vragen of een kwartiertje de tijd krijgt ofzo om te eten!
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Dat is hartstikke ongezond. Zeker als je actief bezig bent moet je gezond en goed blijven eten, anders ben je over een tijdje echt een uitgemergeld skeletje. En tien uur op een dag werken is hartstikke veel, zeker als je bedenkt dat je nog maar vijftien bent. Als de Arbeidsinspectie daar achter komt kan die tent wel sluiten, daar durf ik vergif op in te nemen.
|
![]() |
|
Ja kweet ut
Maar de afgelopen 2 dagen heb ik trouwens wel ff lekker kunnen eten 'savonds, er was iemand die lekker stamppot andijvie had gemaakt, en de dag ervoor gwn aardappels met groente en vlees voel me trouwens daardoor weer een stuk btr ook nie meer zoveel last van m'n maag ![]() Maar dat komt omdat ut nie zo druk was de afgelopen dagen dat ze tijd hadden om te koken en wij nu met 1 persoon meer zijn zodat het makkelijker is om wat te eten Ik werk trouwens zwart, anders had dat natuurlijk nooit gekund zoveel werken Mja we zullen wel verder zien Tnxx allemaal voor jullie berichtjes trouwens ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Gezond eetpatroon en afvallen Verwijderd | 13 | 28-02-2016 19:24 | |
Verhalen & Gedichten |
Mjin eigen boek! Lees en kom op de Maillist! anjer1000 | 1 | 16-02-2013 10:03 | |
Eten & Drinken |
Vreemde eet- en drinkgewoontes PixelDansje | 82 | 29-07-2008 17:41 | |
Eten & Drinken |
wat te eten op werk- 30 min magnetron only Ninnoc | 28 | 03-07-2006 12:15 | |
Verhalen & Gedichten |
WINNAAR COLUMNWEDSTRIJD: Smakelijk eten SiemdeCyper | 61 | 12-08-2005 21:42 | |
Verhalen & Gedichten |
[Columnwedstrijd] Smakelijk eten Verwijderd | 0 | 09-06-2005 15:03 |